ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Κων. Τσακίρης στον Sentra FM

Ο Κώστας Τσακίρης εξήγησε στον Sentra 103,3 γιατί πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από τον Πανιώνιο... Ο ιδιοκτήτης της ομάδας της Νέας Σμύρνης εμφανίστηκε πικραμένος με μερίδα οπαδών της ομάδας του, ενώ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στους οργανωμένους οπαδούς της ομάδας, τους οποίους χαρακτήρισε «το πιο υγιές κομμάτι της εξέδρας».

Αναλυτικά ο Κώστας Τσακίρης είπε στον Sentra τα εξής: «Θέμα με τους οργανωμένους δεν υπάρχει. Είναι το πιο υγιές κομμάτι. Με αυτούς μπορεί η βάση του Πανιωνίου να αλλάξει ποιότητα και να γίνει όπως εγώ την ονειρεύομαι. Το πρόβλημα υπάρχει με μια μερίδα ανθρώπων, οι οποίοι βομβαρδίζονται καθημερινώς από τα ΜΜΕ, χωρίς εσείς να απευθύνεστε σε αυτούς, και τους έχετε μάθει να μην μπορούν να πάνε τη επόμενη μέρα στο καφενείο και να αντέχουν το δούλεμα. Δυστυχώς έχουμε μια μεγάλη μερίδα των οπαδών μας, η οποία έχει αποκτήσει νοοτροπία βαζελογαύρων».
«Για μένα ο Πανιώνιος αν θέλει να έχει τύχη και θέλει να παλέψει με αυτά τα θηρία, πρέπει να έχει φιλάθλους, που να πηγαίνουν στο καφενείο με ψηλά το κεφάλι και ας έχει χάσει η ομάδα».
«Είναι επιλογή δική μου να δίνω στο θέμα τόσο μεγάλη διάσταση. Σε μια άλλη ομάδα αυτά είναι που λέμε μεμονωμένα γεγονότα. Επέλεξα να δώσω τόσο μεγάλη σημασία, γιατί πιστεύω πως δεν έχουμε τύχη, γιατί είμαστε λίγοι, και εφόσον είμαστε λίγοι πρέπει να φροντίσουμε το γινόμενο ποιότητας αριθμού, να είναι τέτοιο ώστε να μπορούμε να αντιπαρατεθούμε με τους μεγάλους. Όταν βλέπουμε τον Άρη που πριν τρεις μέρες έχασε από μία ομάδα που είχε δέκα στους έντεκα παίκτες από τις τοπικές ακαδημίες... Αν γινόταν αυτό στο Πανιώνιο θα είχαμε τρομερά προβλήματα στην έδρα μας. Αυτοί είδαμε ότι γεμίσανε το γήπεδο, έσπρωξαν την ομάδα τους -ιδιαίτερα στο πρώτο ημίχρονο έπαιζε καλύτερα ο Λεβαδειακός- και πήρε μία νίκη με το κόσμο. Αυτός είναι ο ανταγωνισμό μας, με αυτούς πρέπει να τα βάλουμε. Με αυτούς τους 12.000 χιλιάδες που είναι καλύτερης ποιότητας από εμάς. Λυπάμαι που το λέω».
«Ίσως είναι επιτυχία της διοίκησης του Άρη να απορροφά τους κραδασμούς, Το βέβαιο είναι ότι δεν μπορώ να το λύσω εγώ αυτό το γρίφο, είναι από τους γρίφους που τους αφήνω άλυτους και τους δίνω στο Φάνη Γαλλή. Μιλάω με το Σκόρδα είναι φίλος μου, ξέρω τον τρόπο τον οποίο δουλεύουνε, αλλά δεν είναι της παρούσης να μιλήσω εγώ για τον Άρη. Θέλω να τονίσω πόσο ψηλά είναι η μπάρα για εμάς».
«Δεν ξεχνάω ποιος είμαι και ποιος ήμουν πριν κάτσω σε αυτή την καρέκλα την οποία άφησα. Ήμουν ένας φίλαθλος ο οποίος έτυχε να έχει λεφτά. Δυστυχώς μπορεί να είμαι και ο πιο πλούσιος Πανιώνιος φίλαθλος κάτι το οποίο είναι τραγικό για τον Πανιώνιο. Μπήκα για να βοηθήσω διότι η προηγούμενη κατάσταση ήταν απογοητευτική για το κόσμο. Βοήθησα όσο μπορούσα, φτάσαμε σε ένα σημείο που δεν έχω να προσφέρω κάτι παραπάνω. Δεν έχω γνώσεις ούτε μάνατζερ ποδοσφαίρου, ούτε ξέρω από αγοραπωλησίες παιχτών».
«Πιστεύω ότι τρία πράγματα μπορεί να ελέγξει μια διοίκηση. Τα έσοδα της, πόσο αποτελεσματικά ξοδεύει αυτά τα λεφτά, και πόσος οργανωμένος σύλλογος είναι. Πήραμε την ΠΑΕ με έσοδα της τάξεως των τριών εκατομμυρίων ευρώ και τώρα είμαστε στα 5,5,-6. Άρα πήρα ένα σύλλογο και τον αφήνω με τα διπλάσια έσοδα προς διάθεση, για αν τα ξοδέψει ο κ. Γαλλης όπως νομίζει αυτός, για τα επόμενα τρία χρόνια».

«Όλες οι ομάδες πουλάνε παίκτες. Το ερώτημα είναι τι παίχτες παίρνεις, και αυτό το έχουμε αποδείξει με τον Τζιμπούρ, έναν παίχτη που όταν τον φέραμε κανείς δεν έδωσε σημασία. Δεν ήρθε κανείς στο αεροδρόμιο, ούτε πανηγύρισε».
«Θέλω να πω κάτι το οποίο θεωρώ τρομέρο μύθο, Μια διοίκηση δεν μπορεί να βάλει στόχους, μπορεί να μεγιστοποιήσει μόνο αυτά τα τρία που σας είπα, .και από εκεί και πέρα ότι αναφέρεται σαν στόχος, είναι μια πρόβλεψη. Γιατί κάνεις ότι μπορείς με τα μέσα που έχεις. Ο στόχος είναι κάτι το οποίο ελέγχεις και ελέγχεις πόσο μεγάλο κάνεις το σύλλογο και πόσο καλά τον λειτουργείς. Εμένα ο στόχος μου ήταν να έχει ένα μπάτζετ που είναι το 70% του Άρη από εκεί που ήταν στο 30%».
«Είμαι ικανοποιημένος από τη θητεία μου, γιατί είναι ένας σύλλογος που χωρίς να βάζεις δικά σου λεφτά, λειτουργεί με το διπλάσιο μπάτζετ από ότι λειτουργούσε πριν. Πόσο καλά θα λειτουργήσει δεν το ξέρω. Γι' αυτό και φεύγω. Θεωρώ ότι κάποιος άλλος θα το κάνει καλύτερα».
«Τα λάθη μου είναι συναισθηματικά. Δεν μπορώ να πάρω σωστές αποφάσεις, με την λογική μου, γιατί δεν πιστεύω ότι το ποδόσφαιρο σαν αντικείμενο είναι κάτι δύσκολο. Όσο αφορά τις αποφάσεις που παίρνεις αρκεί να έχεις καθαρό μυαλό. Και εγώ είχα αρχίσει εδώ και κάποιους μήνες να μην έχω καθαρό μυαλό».
«Εγώ δεν έχω πάρει από τον Πανιώνιο ούτε μια δραχμή, Ο λόγος που ανακοινώνουμε τις μεταγραφές είναι να λέμε ότι πήραμε τρία εκατομμύρια ευρώ και να μπορεί όποιος θέλει να τσεκάρει ότι μπήκανε τα λεφτά στο ταμείο. Είναι θέμα διαφάνειας, όπως ο καθένας μπορεί να δει ότι δεν έχει βγει ποτέ μέρισμα».
«Η καλύτερη προσφορά για το Σπυρόπουλο που είχαμε από ότι εξωτερικό ήταν 1,2 και είχα πει ότι στην Ελλάδα θα τον πούλαγα παραπάνω. Στο μόνο που δεν είμαι συνεπής, ήταν ότι δεν μπορούσα να είμαι για πάντα σε αυτή τη θέση. Αυτό ήταν το λάθος μου, σε όλα τα άλλα ήμουν συνεπείς».
«Πρέπει να θέλουμε όλοι μαζί γήπεδο, πρέπει να κάνουμε το Πανιώνιο μεγάλο, δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό. Δεν είναι μόνο τα λεφτά αλλά να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Οι καλοί Πανιώνιοι είναι ανώτεροι από οποιοδήποτε άλλο φίλαθλο γι' αυτό και είμαι Πανιώνιος. Το θέμα του γηπέδου δεν σταματάει, παγώνει».
«Αυτοί οι οποίοι είναι αρνητικοί είναι στα τυφλά, κα δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα γήπεδο τραγικό. Φιλοξενεί 1300 παιδιά, και φοβόμαστε μην πέσει κανένα τούβλο στο κεφάλι τους. Θα υλοποιήσω την εναλλακτική λύση, ένα κέντρο μαζικού αθλητισμού».
«Μόνο ο Λίνεν μπορεί να απαντήσει σίγουρα υπάρχει το προσωπικό θέμα στη μέση, και υπάρχει ανασφάλεια αλλά είναι επαγγελματίας».
«Δεν αναθεωρώ την απόφασή μου. Δύσκολα ξεπερνάω το γεγονός ότι κάποιος με έβρισε την ώρα που ήταν το παιδί μου δίπλα, και πιο πολύ την αντίδραση των γύρω. Η ομάδα μας παρουσιάστηκε πολύ καλή τηρουμένων των αναλογιών».

Δεν υπάρχουν σχόλια: