ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Επίσημα "κυανέρυθρος" ο Εστογιάνοφ

Η ΠΑΕ Πανιώνιος ανακοινώνει την απόκτηση του Φαμπιάν Εστογιανόφ για ένα χρόνο. Ακόμα, η ΠΑΕ Πανιώνιος διατηρεί το δικαίωμα να επεκτείνει τη συμβατική διάρκεια του συμβολαίου για ένα ακόμα χρόνο. O διεθνής Ουρουγουανός ποδοσφαιριστής (29 συμμετοχές, 3 γκολ) δήλωσε στο http://www.panionios.gr/ : «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Πανιώνιο και θα έχω για συμπαίκτη τον Αλβάρο Ρεκόμπα. Η ομάδα είχε δύο πολύ καλές χρονιές με Ευρωπαϊκές συμμετοχές, πάντα είναι σημαντικό να έχει υψηλούς στόχους και να προσπαθείς για το καλύτερο, στόχος μου είναι να την βοηθήσω να επιστρέψει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Ξέρω ότι η ομάδα έχει πολλούς ποιοτικούς ποδοσφαιριστές όπως γνωρίζω και τον Έβαλντ Λίνεν από την θητεία του στην Τενερίφη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αλβάρο Ρεκόμπα που με πρότεινε και στην διοίκηση του Πανιωνίου που με εμπιστεύτηκε. Στους φιλάθλους του Πανιωνίου και στους «Πάνθηρες» θα ήθελα να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω για το καλύτερο και να προσφέρω ποιότητα και θέaμα μέσα στο γήπεδο. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι θα δίνω όλες μου τις δυνάμεις σε κάθε αγώνα όπως κάνουν όλοι οι Ουρουγουανοί ποδοσφαιριστές!»

ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

2000: Φένιξ
2001: Φένιξ 37 6 γκολ
2002: Φένιξ 15 5 γκολ
Πενιαρόλ 14 6
2003: Πενιαρόλ 31 9
2004: Φένιξ 13 3
2005: Φένιξ 11 2
2005-06: Βαλένθια 0 0
Καντίθ * 39 2
2006-07: Ντεπορτίβο* 28 1
2007-08: Βαγιαδολίδ* 4 0
2007-08: Πενιαρόλ* 11 4
*δανεικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: