ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Πρώτη συνέντευξη Αλβαρο Ρεκόμπα

Ο Αλβαρο Ρεκόμπα μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου, λίγες ώρες μετά την άφιξη του στην Ελλάδα, όπου γνώρισε την αποθέωση από χιλιάδες Πανιώνιους. να τι είπε ο "Κινέζος" ως παίκτης του Πανιωνίου πλέον...

"Σίγουρα περίμενα κάτι παρόμοιο. Είχα μιλήσει με τον Λάμπρο για τις υποδοχές άλλων μεγάλων παικτών. Το έχουν ζήσει και άλλοι συμπαίκτες μου που είναι στην Ελλάδα και μου μίλησαν για το θερμό κοινό. Εχω περάσει και εγώ καλές στιγμές και θέλω να ευχαριστήσω αυτό το κόσμο που ήθρε στο αεροδρόμιο και ήταν εκεί παρών και να ζητήσω συγγνώμη που δεν μπόρεσα να τους χαιρετήσω...

Είχαμε μιλήσει πριν από τρεις μήνες που έκανα διακοπές στην Ελλάδα. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον πρόεδρο της ομάδας. Ο Λάμπρος μου είπε ότι ο Πανιώνιος είναι μια οικογένεια και ότι ξανάζησε στον Πανιώνιο την ομορφιά του ποδοσφαίρου. Τότε ξεκίνησαν όλα. Ο πρόεδρος έκανε μια μεγάλη προσπάθεια για να είμαι εγώ εδώ. Η υποδοχή του ήταν πολύ καλή. Στην προσπάθεια για να έρθω στον πανιώνιο είχε μεγάλη συμμετοχή και ο Λάμπρος Χούτος. Σίγουρα όλα αυτά ήταν σημαντικά για να πάρω την απόφαση να έρθω στην Ελλάδα και τον Πανιώνιο. Αυτό που έχω να πω είναι ότι θα προσπαθήσω να δώσω ότι καλύτερο έχω μέσα στο γήπεδο. Και είμαι σίγουρος ότι η οικογένεια του Πανιωνίου θα με κάνει να νιώσω πολύ όμορφα που θα παίξω ποδόσφαιρο εδώ.

Ελπίζω η απόδοσή μου στο γήπεδο να είναι ότι καλύτερο έχω. Θέλω να βοηθήσω έτσι ώστε οι φιλοδοξίες της ομάδας να γίνουν πραγματικότητα. Δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα, γιατί όταν υπόσχεσαι πρέπει να κάνεις πράξη τις υποσχέσεις και στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να δίνεις υποσχέσεις. Αλλά θα προσπαθήσω να δώσω το καλύτερο μέσα στο γήπεδο. Και πρέπει να πω ότι έχουμε πάρει και έναν ακόμη πολύ καλό ποδοσφαιριστή τον Φαμπιάν Εστογιάνοφ. Φυσικά θα χρειαστώ λίγες μέρες για να μπω στον ρυθμό της ομάδας. Και όταν θα είμαι έτοιμος όλα θα πάνε καλά.

Σε δυο - τρεις αγωνιστικές θα είμαι έτοιμος. Αυτή τη Κτυριακή δεν θα είμασι στη διάθεση του προπονητη, αλλά πιστεύω ότι την άλλη θα είμαι εντάξει. Πέρυσι είχα μια πολύ καλή σχέση με τον προπονητή μου (σ.σ. της Τορίνο). Ηξερα ότι δεν ήμουν σε καλή κατάσταση, θέλησα να παίξω και αυτό το πλήρωσα στη συνεχεια του πρωταθλήματος.

Σίγουρα τα χρόνια που πέρασα στην Ιντερ ήταν σημαντικά. Αλλά πάντα στο ποδόσφαιρο υπάρχει αρχή και τέλος. Τώρα κάνω μια καινούργια αρχή στη ζωή μου".


Καλώς ήρθες παικταρά στην Πανιώνια οικογένεια. Να' σαι γερός και δυνατός και εμείς να έχουμε... μάτια να σε βλέπουμε!

Η υποδοχή του "Κινέζου" ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: