ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Για τον Κ. Τσακίρη

Ο Μίλτος Αποστολίδης, Πανιώνιος από τη Χίο έστειλε στα "Κ.Ν." την παρακάτω επιστολή: "Ονομάζομαι Μίλτος Αποστολίδης, είμαι 3η γενιά Πανιώνιος (και ακολουθούν οι γιοι μου και τα ανίψια μου 4η γενιά!) και τα τελευταία χρόνια ζω στην Χίο. Ακολουθώ τον Πανιώνιο από παιδί -είμαι τώρα 47 ετών και όταν μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου εδώ, ανεβαίνω στην Νέα Σμύρνη η αλλού να δω τον ιστορικό. Έχω ζήσει όλες τις μεγάλες στιγμές με τα κύπελλα του 79/98 αλλά και τα μπαράζ σε Βόλο, Λάρισα τους δυο υποβιβασμούς 92/96 και τις στιγμές καταισχύνης του συλλόγου με την φυγη/αρπαγη των "6' καθώς και την απόλυτη απαξίωση της εποχής Μπεου. Όμως ΠΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια δεν αισθάνθηκα όπως το τελευταίο χρονικό διάστημα που αναμείχθηκες εσύ. ΤΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ. Τα ανθρωποειδή αυτά που δεν σεβάστηκαν τίποτα (ούτε την παρουσία του παιδιού σου!) δεν έχουν σχέση με όλους εμάς που είμαστε Πανιώνιοι από επιλογή και στάση ζωής. Αυτοί δεν έχουν θέση ανάμεσα μας. Η ύπαρξη τους μας προσβάλλει. Όμως είναι ασήμαντη μειοψηφία. Ο πραγματικός Πανιώνιος είναι αυτός που δεν "προσδοκά" τις νίκες εκείνες που θα επιβεβαιωσουν/αναπληρωσουν τις οποίες δικές του αποτυχίες στην πραγματική ζωή αλλά εκείνος που από δική του επιλογή δίνει το δικό του πραγματικό κοινωνικο/επαγγελματικο του στίγμα στην δική του ζωή. Για αυτά που μας έδωσες, για αυτά που μας έκανες να νοιώσουμε φίλε κε Τσακίρη, σε ευχαριστούμε πολύ.
Μίλτος Αποστολίδης (47 ετών), Γιώργιος Αποστολίδης (10 ετών), Αντώνης Αποστολίδης (3 ετών). Χίος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: