ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Παραιτήθηκε ο Γ. Οικονομάκης

Μετά από περίπου 2.5 έτη παρουσίας μου στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Πανιώνιος και συγκεκριμένα στη θέση του Β’ Αντιπροέδρου, βρίσκομαι σήμερα στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω την παραίτησή μου.

Η παραίτησή αυτή είναι επιβεβλημένη και γίνεται παρά τη θέλησή μου, καθώς, κατά το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League, της προηγούμενης Πέμπτης (2/10/08), εξελέγην νομικός σύμβουλος του συνεταιρισμού και κατά τη (σεβαστή) γνώμη κάποιων εκπροσώπων άλλων ΠΑΕ, αναγκαστικά θα έπρεπε να παραιτηθώ από τη θέση του αντιπροέδρου του Πανιωνίου.

Τη θέση του νομικού συμβούλου της Super League (που μου προτάθηκε και δε ζήτησα) δε μπορούσα να αρνηθώ, καθώς ασκώ και ζω από το επάγγελμα της δικηγορίας (και όχι από αυτό του αθλητικού παράγοντα).

Επιθυμώ να δηλώσω δημόσια ότι τον Πανιώνιο θα τον αισθάνομαι για πάντα ως οικογένεια μου. Η θέση του αντιπροέδρου στον Πανιώνιο υπήρξε η μεγαλύτερη τιμή που μου έχει γίνει ποτέ και νομίζω πως έτσι θα παραμείνει.

Για την τιμή αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω το φίλο μου Κωνσταντίνο Τσακίρη, τους προέδρους κ.κ. Κατσιφαράκη και Γαλλή, τα μέλη της διοίκησης και το υπαλληλικό προσωπικό της ΠΑΕ Πανιώνιος, το Σύνδεσμο Φιλάθλων «Πάνθηρες 1983» και φυσικά τους δεκάδες Πανιώνιους φίλους που απέκτησα στο πλαίσιο της ενασχόλησής μου με την ΠΑΕ.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας παροτρύνω να στηρίξετε με όλες σας τις δυνάμεις τον κύριο Τσακίρη όχι τόσο στις καλές, όσο στις δύσκολες στιγμές. Θα μπορούσα να γράψω πολλές γραμμές για τα όσα έχω βιώσει και δει (τα οποία δεν έχουν δει το φως το δημοσιότητας) όχι μόνο τα τελευταία 2.5 χρόνια αλλά και επί ένα ακόμα χρόνο πίσω, όταν ο Κωνσταντίνος προσπαθούσε να αγοράσει την ΠΑΕ. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως ελάχιστοι άνθρωποι αγαπούν τόσο τον Πανιώνιο και ακόμα πιο λίγοι το δείχνουν τόσο έμπρακτα.

Σας ευχαριστώ για όλα.

Ιωάννης Ν. Οικονομάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: