ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Δήλωσεις του "Λόλο" στο Πανιώνιος 118

Ο Φαμπιάν «Λόλο» Εστογιανόφ μίλησε αποκλειστικά στο «Πανιώνιος 118» της Κυριακής. Παρακάτω διαβάστε ένα απόσπασμα των δηλώσεών του:

Η αλλαγή προπονητή πιστεύεις πως θα βοηθήσει την ψυχολογία της ομάδας, με ζητούμενο να έρθουν περισσότερα θετικά αποτελέσματα;

Ο κ. Λεμονής είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Γνωρίζει τόσο την ομάδα όσο και το ελληνικό πρωτάθλημα. Έχει αγωνιστεί και ο ίδιος ως παίχτης του Πανιωνίου, αλλά υπήρξε προπονητής και σε άλλες ελληνικές ομάδες. Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά σε μια ομάδα, είναι δύσκολο να αλλάξεις όλους τους παίχτες, γι’ αυτό αλλάζεις τεχνικό. Με την αλλαγή αυτή, όλοι οι παίκτες, τόσο αυτοί που παίζουν όσο αυτοί που δεν έχουν τόσο μεγάλη συμμετοχή, έχουν τη δυνατότητα να δείξουν τις ποδοσφαιρικές τους ικανότητες στο νέο προπονητή, ώστε να τους λάβει υπόψη και να τους υπολογίσει στα σχέδια του.

Που θεωρείς ότι θα κριθεί το παιχνίδι με τον Ηρακλή, τι πρέπει να προσέξει ο Πανιώνιος;

Ο κόουτς όπως είπα και πριν, έδειξε ότι γνωρίζει πολύ καλά την ομάδα, ξέρει τις αδυναμίες της και σίγουρα θα προσπαθήσει να βελτιώσει ορισμένα πράγματα. Θεωρώ ότι κάτι που πρέπει να αλλάξουμε είναι η αντίδραση μας από τη στιγμή που θα δεχτούμε γκολ ή όταν το σκορ είναι ισόπαλο. Θα πρέπει να αφυπνιζόμαστε, να αντιδρούμε πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά.

Στις εμφανίσεις σου με τη φανέλα του «Ιστορικού», έχεις αγωνιστεί και ως δεύτερος επιθετικός όσο και ως δεξί χαφ, ποια είναι η αγαπημένη σου θέση;

Η αγαπημένη μου θέση είναι αυτή του δεύτερου επιθετικού, γιατί μου επιτρέπει να κινούμε καλύτερα και να έχω περισσότερο χώρο. Βέβαια, ο προπονητής είναι αυτός που θα επιλέξει το που θα αγωνιστώ, πάντα με στόχο να πετύχουμε τη νίκη.

Φαμπιάν θέλεις να μας πεις πως σου έχει βγει το ψευδώνυμο «Λόλο»;

Το ψευδώνυμο αυτό το έχω από τότε που ήμουν παιδί. Ο Χαβιέ, ο μικρότερος αδερφός μου, δεν μπορούσε να πει το όνομα μου σωστά και γι’ αυτό άρχισε να με φωνάζει «Λόλο». Το όνομα αυτό, λοιπόν, έμεινε από τότε και πλέον όλοι μου οι φίλοι με φωνάζουν έτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: