ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Υπέγραψε ο Φουσενί Ντιαβαρά

Ανακοινώνεται η απόκτηση του Φουσσενί Ντιαβαρά για τα επόμενα 2,5 χρόνια. Ο εικοσιεπτάχρονος ποδοσφαιριστής από το Μάλι είναι κάτοχος γαλλικού διαβατηρίου και αγωνίζεται στις θέσεις του δεξιού και κεντρικού αμυντικού όπως και σε αυτή του ανασταλτικού μέσου. Σε δηλώσεις του μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Πανιώνιο και θα τον βοηθήσω να πετύχει τους στόχους του. Θα προσαρμοστώ πολύ γρήγορα στην ομάδα και σίγουρα θα με βοηθήσει ο Σεκού Μπερτέ με τον οποίο ήμαστε συμπαίκτες στην Εθνική ομάδα του Μάλι. Ο Σεκού μου έχει ήδη μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα και το κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Τσακίρη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου, εγώ θα δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω την επιλογή του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: