ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Εστογιανόφ:"Χαρούμενος που επέστρεψα"

Ο "Λόλο" παραχωρήθηκε για ένα χρόνο δανεικός από τον Πανιώνιο στην ομάδα της Νότιας Αμερικής και με δηλώσεις του στον Τύπο της χώρας του, παρουσιάστηκε ικανοποιημένος.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω σπίτι, ξανά. Μου έλειπε πολύ και χρειαζόμουν προσοχή την οποία έχω εδώ στην Ουρουγουάη με την οικογένεια μου και την Πενιαρόλ.Κάποιος χρειάζεται ορισμένες στιγμές να είναι ήρεμος και συναισθηματικός. Αυτή ήταν η απόφαση μου και είμαι χαρούμενος γι΄αυτό", ανέφερε.

Όσο για τα δύο χρόνια που πέρασε στην Ελλάδα, τόνισε:"Η πρώτη χρονιά ήταν πολύ καλή και με τον Αλβάρο Ρεκόμπα ήμασταν καλοί φίλοι μαζί με την οικογένεια του. Επειδή η Ελλάδα είναι μία χώρα με δύσκολη γλώσσα για να μάθεις και να καταλαβαίνεις και έχει διαφορετικό πολιτισμό από τον δικό μας, τα πράγματα ήταν περίπλοκα.

Την επόμενη χρονιά ο Αλβάρο έφυγε και ήμουν μόνος μου με την γυναίκα μου και τον νεογέννητο γιο μου. Όταν πλέον έχεις παιδιά και έρχεσαι στην Ουρουγουάη για διακοπές είναι δύσκολο να φύγεις. Η οικογένεια μου και ο γιος μου με έκαναν να δω διαφορετικά τα πράγματα, δεν θα τον έβλεπα για ένα χρόνο.

Ο Σαντιάγκο(σ.σ ο γιος του) είναι πλέον οκτώ μηνών και οι γονείς μου θα έχαναν τα πρώτα του βήματα και τις πρώτες του λέξεις. Είναι σημαντικά πράγματα που μπαίνουν σε ισορροπία. Τελικά αποφάσισα να επιστρέψω και η Πενιαρόλ μου έδωσε την ευκαιρία".

Αναφορικά με τα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετώπισε πέρυσι, είπε:"Τραυματίστηκα στην προετοιμασία στον αστράγαλο και ήθελα τρεις μήνες για να επιστρέψω. Μετά ήρθα για διακοπές και επέστρεψα σε δύο ή τρία παιχνίδια. Ήταν μία δύσκολη χρονιά. Τραυματισμοί, η αποχώρηση του Αλβάρο και η επιθυμία μου να επιστρέψω στους δικούς μου ανθρώπους με έκαναν να αποφασίσω. Πάντα στο μυαλό μου υπήρχε η επιθυμία να επιστρέψω".

Τέλος για το πότε θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στην Πενιαρόλ, απάντησε:"Σε 15 μέρες θα είμαι έτοιμος να επιστρέψω με την ομάδα οπότε νομίζω ότι θα είμαι 100% έτοιμος. Τώρα βλέπω ένα ενθουσιασμό. Το Παγκόσμιο Κύπελλο έκανε πολλούς να συνδεθούν με το ποδόσφαιρο. Θετικά πράγματα συνέβησαν τόσο στην Πενιαρόλ όσο και το ποδόσφαιρο της Ουρουγουάης και ελπίζω να συνεχιστεί έτσι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: