ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

«Είναι στο χέρι μου να τα καταφέρω»

Ο Λεωνίδας Παναγόπουλος είναι και τυπικά από χθες ποδοσφαιριστής του Πανιωνίου αφού υπέγραψε εδώ στο Τέλκι της Ουγγαρίας το διετές συμβόλαιο με τους Κυανέρυρθους. Ο 23χρονος τερματοφύλακας αισθάνεται έτοιμος να δουλέψει και να διεκδικήσει ότι του αξίζει. «Ηρθα σε μία ομάδα με ιστορία που επιβάλλεται κάθε χρόνο να ξεκινά με φιλοδοξίες. Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για εμένα εδώ στον Πανιώνιο και στόχος μου είναι να δικαιώσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και να βοηθήσω την ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της ώστε να ικανοποιηθούν και οι οπαδοί της. Δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις για κάτι σε αυτή τη στιγμή και το μόνο που μπορώ να πω είναι πως θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να έχουμε επιτυχίες και να έχω συμβάλει και εγώ σε αυτές».

Πως ήταν οι πρώτες ημέρες προσαρμογής στην ομάδα που την έζησες από πολύ κοντά λόγω της προετοιμασίας;

Σίγουρα ήταν διαφορετικό διότι εδώ στην Ουγγαρία περνάμε όλη την ημέρα μαζί με τα παιδιά. Γνώριζα από πριν κάποιους καλύτερα και είχαμε φιλικές σχέσεις με τον Δημήτρη Σιόβα και τον Γιάννη Κοντοέ. Αυτό βοήθησε ακόμη περισσότερο, αλλά από την πρώτη στιγμή ένιωσα το καλωσόρισμα στην ομάδα. Το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας εδώ στην Ουγγαρία τελείωσε και επιστρέφουμε στην Ελλάδα για να συνεχίσουμε τη δουλειά.

Η επιλογή του Πανιωνίου πως ήρθε;

Ο τρόπος λειτουργία της ομάδας, η ιστορίας της και η σημασία που δίνει στην αξιοποίηση των ταλέντων την κάνουν να βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις κάθε ποδοσφαιριστή. Αυτό συνέβη και με εμένα που παρότι υπήρχαν κάποιες κρούσεις από άλλες ελληνικές ομάδες και το εξωτερικό δεν δυσκολεύθηκα να πάρω την απόφαση μου. Είναι σημαντικό πως ξέρει να προσέχει τα ταλέντα και δίνει ευκαιρίες σε ποδοσφαιριστές που έχουν τις δυνατότητες να αναδειχθούν. Τώρα είναι στο χέρι μου να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια που χρειάζεται ώστε να κερδίσω αυτά που αξίζω και έχω την πίστη πως θα τα καταφέρω.

Η θητεία σου στον Ολυμπιακό;

Σίγουρα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για εμένα από αυτά που δεν κλείνουν. Πήγα στην ομάδα όταν ήμουν 15 ετών και δούλεψα πολύ εκεί με όλους τους προπονητές μου σε υψηλό επίπεδο. Αυτό με βοήθησε να γίνω καλύτερος, να προέρχομαι από μια ομάδα που επικρατούσαν συνθήκες πρωταθλητισμού και όλα αυτά τα στοιχεία θα τα χρησιμοποιήσω τώρα για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα που είναι ο Πανιώνιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: