ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη Ταμαντανί Ενσαλίβα

Πικραμένος από τον τρόπο που αποχώρησε από την ΑΕΚ o Ταμαντανί Ενσαλίβα μίλησε στο Sport24.gr σε μία κατάθεση ψυχής -στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για τετριμμένο δημοσιογραφικό κλισέ όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στη συνέχεια- επαναλαμβάνει αρκετές φορές πως οι πληγές που του προκάλεσε το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν έχουν επουλωθεί και ως εκ τούτου δεν σκέφτεται την επιστροφή του στην Ελλάδα παρά τις προτάσεις που του κατατέθηκαν. Τα "Κ.Ν." παρουσιάζουν τα όσα είπε ο Ταμ για τον Πανιώνιο. Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩΟ Ενσαλίβα αποκάλυψε πως είχε αρκετές προτάσεις από ελληνικούς συλλόγους με τον Πανιώνιο να παραμένει ψηλά στην εκτίμηση του. "Η αλήθεια είναι πως έλαβα τηλεφωνήματα από αρκετούς ανθρώπους που με ρωτούσαν εάν ενδιαφέρομαι να παίξω σε ελληνικό σύλλογο. Είχα στο μυαλό μου πως εάν ήταν να επιστρέψω στην Ελλάδα θα μου έκανε αίσθηση να αγωνιστώ στον Πανιώνιο.

Η αλήθεια είναι πως μου έκαναν μία πολύ καλή πρόταση, όμως δεν μπορώ να ψεύδομαι και να μην πω πως ακόμη έχω κακές εντυπώσεις για τον κόσμο του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα. Είμαι ευγνώμων για τον χρόνο που πέρασα εκεί, όμως από τότε που έφυγα από την χώρα, είχα την ευκαιρία να καθίσω και να σκεφτώ τα πάντα για το συνέβη στην ΑΕΚ, αλλά και επίσης να ρωτήσω κάποιους ανθρώπους οι οποίοι κατά τα άλλα δεν ένιωθαν τόσα άνετα στο να μου την αλήθεια για το τι έγινε. Από αυτά έμαθα, μου έμεινε στα αλήθεια μία κακή γεύση στην καρδιά μου για το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Έτσι δεν πίστευα πως αν ερχόμουν στον Πανιώνιο θα είχα καθαρό μυαλό για να κάνω την δουλειά μου γνωρίζοντας το περιβάλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου. Φυσικά ο καθένας πληρώνει το τίμημα του, δεν κοροϊδεύω, αλλά στην παρούσα φάση έτσι όπως αισθάνομαι θα προτιμούσα να είμαι υπομονετικός και να δω εάν μου παρουσιαστεί άλλη ευκαιρία όπως έγινε στη Ρεντ Μπουλ Σάλτσμπουργκ. Τουλάχιστον κάτι διαφορετικό όπου θα αισθάνομαι πως θα είμαι έτοιμος να κάνω μία νέα αρχή όπου δεν θα σκέφτομαι τι συνέβη στο παρελθόν".

Η εκτίμηση για τον Πανιώνιο

"Δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Πανιώνιου όχι μόνο διότι ήταν υπομονετικοί μαζί μου, αλλά γιατί έδειξαν μεγάλη κατανόηση και πάντα σεβόντουσαν την δική μου επιθυμία αλλά και της οικογένειας μου για το μέλλον. Πιστεύω ότι με τον τρόπο που καθοδηγούν τον σύλλογο το μέλλον θα είναι πολύ καλό για τον Πανιώνιο".

Καλύτερη χρονιά στον Πανιώνιο

Ο διεθνής αμυντικός μέσος ανακαλεί στη μνήμη του τις ευχάριστες στιγμές που πέρασε στη Νέα Σμύρνη με τη φανέλα του Πανιωνίου. "Στον Πανιώνιο έμεινα για έναν χρόνο μόνο. Προσωπικά στον αγωνιστικό χώρο ένιωσα πιο ελεύθερος από ποτέ στην καριέρα μου. Είχα κάποιες σπουδαίες χρονιές στη Γερμανία προτού έρθω στην Γερμανία, αλλά έχοντας έναν προπονητή που με υποστήριξε τόσο πολύ όσο ο Λίνεν, συμπαίκτες, αλλά και το επιτελείο που ήταν κοντά μου με έκαναν αισθανθώ πιο άνετα από ποτέ στην επαγγελματική μου καριέρα. Μπορώ να πω πως έγινα καλύτερος ποδοσφαιριστής από τότε που μεταπήδησα στην ΑΕΚ αν και ο κόσμος πιστεύει άλλα πράγματα. Συχνά βλέπω videos από τα παιχνίδια μου και παρατηρώ τις λεπτομέρειες που ο Φερέρ μου έμαθε στην πρώτη χρονιά μου στην ΑΕΚ. Ο κόσμος θυμάται τη σεζόν μου στον Πανιώνιο γιατί προς τα έξω έβγαζα μία πολύ θετική εικόνα και έτσι όλοι θεωρούν πως έπαιξα πολύ καλύτερα.

Σχόλιο "Κ.Ν": Δυστυχώς στον ένα χρόνο που έμεινε ο Ταμ στον Πανιώνιο έμαθε πολλά, δεν έμαθε όμως τη λαϊκή παροιμία που λεει: "Στερνή μου γνώση να 'σαι είχα πρώτα...". Βιάστηκε ο Ταμ να κάνει (και αυτός...) το άλμα. Πίστεψε τα... ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα του Ντέμη Νικολαϊδη. Και τώρα; Τώρα ένας παίκτης με τα προσόντα του τον απορρίπτουν οι τσουρουκάδες της Ελβετίας. Αυτά παθαίνει όποιος πιστεύει παράγοντες της Αεκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: