ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Συνέντευξη του Άλβαρο Ρεκόμπα, στην εκπομπή "Γκόλ Χωρίς Σύνορα" του ΣΚΑΪ TV

Ο ουρουγουανός αστέρας της ομάδας μας παραχώρησε συνέντευξη σε μεσημεριανή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, στους δημοσιογράφους Νίκο Γκομώλη και Δημοσθένη Καρμίρη. Στα πλαίσια της συνέντευξής του, ο Άλβαρο είπε τα εξής:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ

«Πολλές φορές είχε ακουστεί πως θα έχω προτάσεις από την Ελλάδα , δεν υπήρξε κάτι τέτοιο. Όταν ήρθε η αυτή η πρόταση από την Ελλάδα τη σκέφτηκα και κυρίως λόγω της φιλίας μου με τον Λάμπρο Χούτο πήρα την απόφαση να έρθω στην Ελλάδα».

ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

«Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στη ζωή στην Ελλάδα είναι πως οι Έλληνες μοιάζουν πάρα πολύ με τους Ουρουγουανούς. Καταλαβαίνω εύκολα τους χαρακτήρες των Ελλήνων και έχω προσαρμοστεί στην Ελλάδα.

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

«Στο ελληνικό πρωτάθλημα υπάρχουν 4-5 πολύ καλές ομάδες , οικονομικά πιο ανεπτυγμένες από τις υπόλοιπες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά».

ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΗ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ

«Εγώ το έχω ζήσει την προηγούμενη χρονιά απέναντι στην Ιντερ και είναι ένα συναίσθημα που δεν μπορώ να το μεταφράσω. Τα ίδια συναισθήματα θα νοιώθει και ο Τάκης Λεμονής που έχει δώσει πράγματα στον Ολυμπιακό, σίγουρα είναι ένα συναίσθημα που δεν μπορείς να το μεταφράσεις.
Εγώ το έζησα με την Ίντερ και είναι πολύ παράξενο».

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

«Ό Ολυμπιακός μετά από αυτό το παιχνίδι που έκανε με τη Μπενφίκα μπορεί να μπει πιο χαλαρά στο γήπεδο. Αυτή είναι η αίσθησή μου.
Εμείς θα πάμε να παίξουμε στα ίσια . Ο Ολυμπιακός είναι πρώτος στη βαθμολογία αλλά εγώ πιστεύω ότι πρέπει να σεβαστούμε τις ομάδες, αλλά σίγουρα αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας και μας το λέει και ο προπονητής. Θέλει να μας το «περάσει» σαν φιλοσοφία. Να σεβόμαστε όλες τις ομάδες αλλά δεν πρέπει να έχουμε φόβο σε αυτό το παιχνίδι . Σίγουρα ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που έχει κερδίσει το σεβασμό μας, όμως εγώ πιστεύω πως έχουμε τις ικανότητες να παίξουμε στα ίσια.
Ο Ολυμπιακός είναι το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος» .

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ

«Θα κάνουμε ότι καλύτερο να κατακτήσουμε κάτι παραπάνω από αυτό που έγινε πέρυσι Ο στόχος είναι να βγεις πρωταθλητής , αλλά είμαι ρεαλιστής και πιστεύω πως αυτή τη στιγμή δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο. Να βγούμε στην Ευρώπη θα είναι ότι καλύτερο. Ήρθα εδώ με αυτό το στόχο , να πετύχουμε το σημαντικότερο που μπορούμε . Σίγουρα αυτή τη χρονιά δεν μπορεί να γίνει . Μακάρι να πάρουμε το κύπελλο»

Δεν υπάρχουν σχόλια: