ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Συνέντευξη με τον Dario Fernandez στο panionios.net

Συνεχίζοντας τις συνεντεύξεις που ξεκίνησε τo Panionios.net, έχει την τιμή να φιλοξενεί την τελευταία συνέντευξη του αγαπημένου μας Dario (πιπίλα) Fernandez πριν αποχωρήσει από την ομάδα μας για να αγωνιστεί με τα χρώματα της Μπεϊτάρ Ιερουσαλήμ.

• Ποια ήταν η πιο ευχάριστη στιγμή σου στον Πανιώνιο και ποια η χειρότερη στιγμή που έζησες στην ομάδα μας;

Dario : Η πιο ευχάριστη στιγμή μου στον Πανιώνιο ήταν όταν έβαλα το γκολ στην Sochaux και μετά όταν προκριθήκαμε, ένιωσα πολύ όμορφα. Η χειρότερη στιγμή ήταν όταν τραυτίστηκα στο γόνατο μου και δεν μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα.

• Σκεπτόμενος το εξωαγωνιστικό σου μέλλον σε ποιό πόστο θα σε ενδιέφερε να δουλεψεις ;

Dario : Θα μου άρεσε να δουλέψω σαν scouter ψάχνοντας παίχτες και εάν είναι δυνατόν να τους φέρουμε στον Πανιώνιο για να κάνουμε μεγάλη ομάδα και το δεύτερο που θα με ενδιέφερε διευθυντής του ποδοσφαιρικού τμήματος όπως ο κ.Δέδες .

• Τι θέση έπαιζες στην Αργεντινή;

Dario : Στην Αργεντινή έπαζα στο κέντρο ,δεκάρι , και όχι όπως εδώ που έπαιζα αριστερά ή δεξιά ,έπαιζα ακριβώς στο κέντρο.

• Μία λέξη που πιστεύεις ότι αντιπροσωπεύει τους: Τσακίρη, Λίνεν, Χούτο, Τζιμπούρ.

Dario : Για τον Τζιμπούρ με μία λέξη φίλος από τους καλύτερους φίλους στον Πανιώνιο τον τελευταίο χρόνο. Για τον Χούτο είναι καλός ανθρωπος και πολύ καλός παίχτης. Για τον κ.Λίνεν με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου, επαγγελματίας και είναι από τους πιο καλός άνθρωπους που έχω γνωρίσει. Τέλος για τον κ.Τσακίρη έχω να πώ τα καλύτερα λόγια, πραγματικός πρόεδρος και όταν είχα χτυπήσει με στήριξε πραγματικά.

• Πριν 3 χρόνια ο Πανιώνιος ήταν ένα βήμα από την Β' Εθνική και φέτος τερμάτησε για δεύτερη χρονιά 5ος ενώ είχε πολύ καλή παρουσία στο ΟΥΕΦΑ. Αισθάνεσαι ότι η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί;

Dario :Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη χρονιά ήταν πολύ δύσκολη γεμάτη διαμάχες, με πολλες αλλαγές στους προπονητές και δεν ένιωθα την ηρεμία για να παίξω καλά. Την δεύτερη και τρίτη χρονιά ήταν πολύ ήρεμες χρονιές γι’ αυτό και κατάφερα και να αποδώσω όσο ήθελα.Πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε την ανοδική πορεία και τα επόμενα χρονια.

• Τι θα σου λείψει πιο πολύ από τον Πανιώνιο και τι από την Ελλάδα;

Dario :Θα μου λείψουν τα πάντα!Ο Πανιώνιος , οι φίλοι μου , ο κόσμος. Όλα θα μου λείψουν!

• Ποίες οι διαφορές μεταξύ του Αργεντίνικου και του Ελληνικού ποδοσφαίρου;

Dario :Είναι πολύ διαφορετικό, στην Αργεντινή το ποδόσφαιρο έχει περισσότερο θέαμα , έχει μεγάλη ταχύτητα, οι παίχτες αλλάζουν γρήγορα θέσεις, μπαίνουν πολλά γκολ και τέλος έχουν περισσότερο τεχνική οι παίχτες.Ενώ εδώ στην Ελλάδα δεν είναι ακριβώς όπως εκεί παρ’όλα αυτά το ποδόσφαιρο προοδεύει πολύ γρήγορα.

• Ποιά είναι γνώμη σου για τον κόσμο του Πανιωνίου και ειδικότερα για τους Πάνθηρες;

Dario :Τα καλύτερα νιώθω!Τους αγαπώ πολύ τους Πάνθηρες γιατί και αυτοί μου έδειξαν μεγάλη αγάπη και θα μείνουν χαραγμένοι στην καρδιά μου για όλη μου την ζωή!

• Ποιά πιστεύεις ότι είναι τα χαρακτηριστικά σου που σε έκαναν αγαπητό στο κόσμο του Πανιωνίου;

Dario :Πιστεύω ότι το χαρακτηριστικό για το οποίο με αγάπησε ο κόσμος είναι ότι παίζω με την καρδιά μου και πάντα προσπαθώ να δώσω το 100% για την ομάδα!

• Γιατί φοράς το 23;

Dario : Γιατί μου αρέσει ο Michael Jordan!

• Ποιά θα ήταν η πρόταση που θα σε κρατούσε στον Πανιώνιο;

Dario : Είναι πολύ δύσκολο να σου απαντήσω ,γιατί δεν έχει γίνει πρόταση, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για το οποίο δεν έγινε...εάν συνέβαινε θα ήθελα πολύ να μείνω στον Πανιώνιο!

Dario παρ’ότι γνωρίζουμε ότι η μεταγραφή σου γίνεται για το καλό της οικογένειας σου η απόφαση αυτή έχει σκορπίσει απογοήτευση σε όλους μας!

Dario : Είναι πολύ δύσκολο και για εμένα. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά πρέπει να σκεφτώ και την κόρη μου!!

Dario σε ευχαριστούμε για όλα όσα έχεις προσφέρει στον σύλλογο και για τις μαγικές στιγμές που μας χάρισες όλα αυτά τα χρόνια. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα για την οικογένεια σου και σε εσένα προσωπικά να συνεχίζεις να μαγεύεις τους φιλάθλους και σε περιμένουμε να επιστρέψεις και να ξαναφορέσεις την αγαπημένη σου κυανέρυθρη φανέλα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: