ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Το αντίο του Ντάριο


«Τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της καριέρας μου τις έχω περάσει στον Πανιώνιο». Με τα παραπάνω λόγια άρχισε ο Ντάριο Εζεκιήλ Φερνάντεζ άρχισε την αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου. Ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός που θα συνεχίσει τη καριέρα του στη Μπεϊτάρ Ιερουσαλήμ, φανερά συγκινημένος ανέφερε: «Εχω πολύ δυνατές αναμνήσεις από τον Πανιώνιο. Καλύτερη στιγμή με τη φανέλα της ομάδας ήταν όταν σκόραρα στο ματς με τη Σοσό και προκριθήκαμε στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ. Δεν θα ξεχάσω τον Πανιώνιο και τον κόσμου του. Θέλω κάποια στιγμή να γυρίσω». Σε ότι αφορά την απόφασή του να συνεχίσει τη καριέρα του στο Ισραήλ ο Φερνάντεζ είπε: «Επρεπε να κοιτάξω το μέλλον της οικογένειας μου, έπρεπε να σκεφτώ τη κόρη μου. Γι’ αυτό πήρα αυτή την απόφαση. Αν δεν είχα οικογένεια θα ήταν όλα διαφορετικά».
Παρών στη συνέντευξη ήταν και ο μεγαλομέτοχος της «κυανέρυθρης» ΠΑΕ Κωνσταντίνος Τσακίρης που δήλωσε για τον Φερνάντεζ: «Ο Ντάριο είναι από τους λίγους παίκτες που σεβάστηκαν τον σύλλογο. Δεν τον είδε ποτέ σαν σκαλοπάτι. Οποτε θέλει μπορεί να επιστρέψει στον Πανιώνιο για να κλείσει τη καριέρα του. Πιστεύω ότι συμπεριφορές και χαρακτήρες σαν του Ντάριο πρέπει να επιβραβεύονται».
Παρόντες στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου του Αργεντίνου μέσου ήταν πολλοί φίλαθλοι του Πανιωνίου οι οποίοι μετά το τέλος της εξέφρασαν στο Κων. Τσακίρη την αντίθεσή τους στην πώληση του Φερνάντεζ. Ο Τσακίρης υπερασπίστηκε την απόφαση του και μάλιστα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η απόφαση για την πώληση είναι αποκλειστικά θέμα δικό μου και του Ντάριο», απαντώντας έτσι σε διάφορους «ψιθύρους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: