ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Στην Εθνική Καλαμπόκης, Ξανθόπουλος

Μεγάλη ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις του Πανιωνίου λόγω της κλήσης των Γιάννη Καλαμπόκη και Βασίλη Ξανθόπουλου στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας για το προολυμπιακό τουρνουά.

Μετά την πολύ καλή πορεία στο Πρωτάθλημα και την εξασφάλιση της συμμετοχής στην Ευρωλίγκα η κλήση δύο αθλητών στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ήρθε ως το κερασάκι στην τούρτα σε μία καταπληκτική χρονιά.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και η ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ οι "κυανέρυθροι" θα εκπροσωπηθούν με δύο παίκτες στην προεπιλογή του Ομοσπονδιακού κόουτς μετά από περίπου 20 χρόνια ενώ είναι και η πρώτη φορά που οι δύο συγκεκριμένοι αθλητές δέχονται κλήση από τον Παναγιώτη Γιαννάκη.

"Είναι ύψιστη τιμή η κλήση μου στην Εθνική. Λίγες μέρες ξεκούραση και μετά στην υπηρεσία της Εθνικής. Είμαι έτοιμος να παλέψω για μία θέση στη 12αδα", είπε ο Γιάννης Καλαμπόκης που προς το παρόν απολαμβάνει τις διακοπές του σε νησί των Κυκλάδων.

Από την πλευρά του ο Βασίλης Ξανθόπουλος δήλωσε ενθουσιασμένος: "Εχω ξετρελαθεί από τη χαρά μου. Είναι από τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής και της καριέρας μου στο μπάσκετ. Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την Εθνική Ομάδα με όλες μου τις δυνάμεις, με όλη μου την ψυχή".

O νεαρός πλέι μέικερ μετράει 44 συμμετοχές στην Εθνική εφήβων και 31 σε αυτή των νέων από το 2000 όταν και συμμετείχε για πρώτη φορά. Έχει κατακτήσει τρία μετάλλια σε μεγάλες διοργανώσεις, το ασημένιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων (2005) και το χάλκινο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εφήβων (2002) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Εφήβων (2003).


Πηγή: www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: