ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

"ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ, Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ"

Δεν τον ξεχναει τον Ρεκομπα ο φιλος του απο το ρεπορταζ της Ιντερ για τη Gazzetta: Μιρκο Γκρατσιανο. Ολοκληρο θεμα στη σελιδα 17 του σημερινου φυλλου: Ο “Chino” στο γηπεδο μετα τη διακοπη του πρωταθληματος. Στην προπονηση σκοραρε απο τα 60 μετρα.

Την περασμενη Τεταρτη ο Πανιωνιος παρουσιασε επισημα τον Αλβαρο Ρεκομπα, που μετα απο 11 χρονια στην Ιταλια ετοιμαζεται να ξεκινησει την νεα περιπετεια στην Ελλαδα. Στην Αθηνα επικρατει μεγαλος ενθουσιασμος για τον Chino και ηδη ειναι προς πωλησιν χιλιαδες φανελες του αστερα απο το Μοντεβιδεο, ο οποιος θα εχει στην πλατη του το νουμερο 9. “Το ιδιο που ειχα στις τελευταιες μου εμφανισεις με την Εθνικη Ουρουγουαης”, διηγειται στο περιθωριο της συνεντευξης τυπου.

“Διαλεξα την Ελλαδα για το πολυ καλο επιπεδο του ποδοσφαιρου της, για το κλιμα, τη θαλασσα και τον φιλο μου τον Χουτο. Ηταν αυτος κυριως που με επεισε να ερθω στην Αθηνα”. Ο Ρεκομπα υπεγραψε διετες συμβολαιο και…”μετα μαλλον θα επιστρεψω στην Ουρουγουαη και θα ασχοληθω με τους νεους ποδοσφαιριστες, ελπιζω για λογαριασμο της Ιντερ, μιας ομαδας που παντα θα εχω στην καρδια μου. Να ειστα σιγουροι πως θα την υποστηριζω με θερμη ακομα και απο την Ελλαδα”.

Η φυσικη κατασταση εχει φτασει σχεδον στο optimum. “Πρεπει να ευχαριστησω τη διοικηση, που μου υποσχεθηκε πως θα μπορω να δουλευω χωρις πιεση. Προερχομουν απο μια μεγαλη περιοδο απραξιας και μου χρειαζοταν ενας μηνας φουλ προετοιμασιας”. Στην Ελλαδα τον ακολουθησε ο Αλντο Μαλντερα, παλιος πρωταθλητης Ιταλιας με τις Μιλαν και Ρομα και νυν τεχνικος στα εφηβικα του Πανιωνιου. Αλλος ενας εκλεκτος του Χουτου, που ηταν προπονητης του Ελληνα οταν ο τελευταιος επαιζε στα εφηβικα της Ρομα.

Το ντεμπουτο του Ρεκομπα θα γινει το Σαββατο 18 Οκτωβριου. “Παιζουμε στο γηπεδο μας με τον Αρη Θεσσαλονικης των συμπατριωτων μου Λεμπο και Ρεγκειρο. Ενα μικρο ντερμπυ: εγω κι ο Εστογιανοφ απο τη μια, αυτοι απο την αλλη”. Ο Πανιωνιος αυτη τη στιγμη ειναι ενδεκατος στη βαθμολογια με μολις 5 ποντους (1 νικη, 2 ισοπαλιες, 2 ηττες), “αλλα θα ανακαμψουμε συντομα”, εγγυαται ο Ρεκομπα, που στην προπονηση εντυπωσιασε σκοραροντας ενα γκολ απο αποσταση μεγαλυτερη των 60 μετρων, οπως καποτε κοντρα στην Εμπολι…

Mετάφραση από τα Ιταλικά: Επίορκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: