ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Συνέντευξη Αλβαρο Ρεκόμπα

Ο Αλβάρο Ρεκόμπα, ανυπομονεί για το ντεμπούτο στην Σουπερλιγκ με την φανέλα των "κυανέρυθρων" και δηλώνει καλύτερος από τον Ριβάλντο σε δηλώσεις του. Ακόμα μίλησε για την σχέση που έχει με τον Χούτο αλλά και τον πρώην πρόεδρο του "Ιστορικού" Κωνσταντίνο Τσακίρη. Υποσχέθηκε γκολ στο Καραϊσκάκη ο Ουρουγουανός που μπαίνει στο κλίμα της ελληνικής πραγματικότητας. Ακόμα αποκάλυψε την προ μηνός παρεξήγηση του Έλληνα επιθετικού με τον Έβαλντ Λίνεν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του "Ελ Τσίνο" στην εφημερίδα "Goalnews":

Για τον Ριβάλντο: "Είμαι καλύτερος από τον Ριβάλντο, δεν το συζητώ... Τον έχω παίξει πολλές φορές και με την Εθνική Ουρουγουάης. Σίγουρα ο Ριβάλντο όταν ήρθε στην Ελλάδα είχε πάρει το χρυσό παπούτσι. Θεωρώ όμως ότι έδωσε, αλλά και κέρδισε πολλά εδώ.

Εγώ ήρθα στην Ελλάδα για να παίξω μπάλα, αν και θα μπορούσα να πάω στο Κατάρ, που τα οικονομικά δεδομένα είναι άπιαστα. Προτίμησα ένα πρωτάθλημα με πολύ καλύτερο επίπεδο από τα... λεφτά. Προσπαθώ να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση κάθε μέρα για να παίξω αυτό που ξέρω. Τότε θα μπορείτε να με συγκρίνετε με τον Ρίμπο και θα δούμε ποιός είναι καλύτερος. Σέβομαι την αξία του, αλλά αυτός είναι ο Ριβάλντο και εγώ είμαι ο Ρεκόμπα.

Ήρθα εδώ να κάνω αυτό που ξέρω καλά. Να παίξω την μπάλα μου. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανένα. Αισθάνομαι πολύ καλά και θέλω να νιώσουν το ίδιο και οι φίλοι του Πανιωνίου. Στο μοναδικό που νιώθω υποχρέωση να δώσω απαντήσεις είναι στον κ.Τσακίρη, ο οποίος έκανε μεγάλη προσπάθεια για να είμαι εδώ"

Για τον ΟΣΦΠ και τον Περόνε: "Όταν ήρθα στην Ελλάδα με προειδοποίησε αστειευόμενος ο πεθερός μου, να σκοράρω σε όλα τα γήπεδα εκτός από το "Γ. Καραϊσκάκης", κόντρα στον Ολυμπιακό, γιατί μετά θα είχα να κάνω μαζί του... Εγώ όμως, δεν αστειεύομαι και εννοείται ότι περιμένω από τώρα τη στιγμή που όχι μόνο θα παίξω σε αυτό το γήπεδο αλλά θα βάλω και γκολ. Υγιής να είμαι και το έχω σίγουρο..."

Για τη φετινή του παρουσία: "Θα προσπαθήσω να πετύχω όσα περισσότερα γκολ μπορώ. Ταβάνι δεν βάζω πάντως. Έχω βέβαια μια βάση, αλλά θα μου επιτρέψετε να μην την αποκαλύψω"

Για τον Χούτο: "Έχω γνωρίσει 400 παίκτες στην καριέρα μου, δεν έχω όμως 400 φίλους. Ο Λάμπρος είναι κάτι ξεχωριστό και είναι πολύ καλός άνθρωπος. Μιλούσε Ιταλικά καλύτερα και από Ιταλό, ενώ... κουβαλάει αυτό που λέμε ωραία τρέλα. Μεταξύ μας υπάρχει χημεία, τα παιδιά μου τον αγαπάνε πολύ, ενώ είμαστε δεμένοι και οικογενειακά. Του λέμε να κάνει κι αυτός παιδιά και πιστεύω ότι σε λίγο θα κάνει".

Για την ελληνική διασκέδαση: "Πήγαμε στα μπουζούκια-στα Αστέρια, που είναι κοντά μας- όταν είχα έρθει το Μάιο για διακοπές. Μιλάμε για φανταστική εμπειρία. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει κάτι τέτοιο σε χώρο διασκέδασης".

Για την Ελλάδα γενικότερα: "Όλα στην Ελλάδα είναι όπως μου τα είχαν περιγράψει . Το κλίμα; Τον Οκτώβριο με τέτοιο ήλιο μόνο εδώ συναντάς. Και η κουλτούρα μας έχει πολλά κοινά με τη δική σας. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που θα ήθελα να δω και δεν ξέρω αν θα προλάβω. Αν μάλιστα η οικογένειά μου ήξερε αγγλικά και η γλώσσα σας δεν ήταν τόσο δύσκολη, θα ήταν τέλεια"

Για το ντεμπούτο του: "Είμαι καλά και μπορώ να παίξω. Η ομάδα πρέπει να πάρει βαθμούς και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε αυτό το ματς. Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι, αλλά θα προσπαθήσουμε με το "Λόλο" να δώσουμε ποιότητα στον Πανιώνιο και να κάνουμε ότι καλύτερο για το σύνολο"

Για την οικογένειά του: "Ήταν σημαντικό πως η Λορένα γεννήθηκε στην Ελλάδα, αλλά δεν επηρέασε αυτό την απόφασή μας να έρθουμε. Ήταν μια δύσκολη επιλογή για μας λόγω των παιδιών. Αυτή όμως είναι η ζωή του ποδοσφαιριστή. Αν πας καλά στο παιχνίδι είσαι χαρούμενος και στο σπίτι, διαφορετικά δεν μιλάς στη γυναίκα σου. Εμείς ευτυχώς γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και ξέρουμε πότε πρέπει να μιλήσουμε.

Γουστάρω πάντως να είναι στο γήπεδο η γυναίκα και τα παιδιά μου. Βέβαια πλέον δεν μπορείς να τους αφιερώσεις το γκολ. Ούτε να φιλήσεις το δαχτυλίδι, ούτε να βγάλεις την μπλούζα γιατί παίρνεις κάρτες με το παραμικρό".

Οι συμπάθειες από τον Πανιώνιο: "Μου αρέσει πολύ ο Μάκος, που παίζει στο κέντρο. Όπως και ο αμυντικός, ο Γιάννης Μανιάτης. Πιστεύω ότι θα κάνουν μεγάλη μεταγραφή και οι δύο. Επίσης αυτός που μπορεί να κάνει μεγάλη καριέρα είναι ο Κουμορτζί. Γενικά ο Πανιώνιος είναι μια ομάδα που έχει μικρές ηλικίες. Διαθέτει νέους παίκτες με ταλέντο που χρειάζονται δουλειά, αλλά πιστεύω ότι αυτοί οι τρεις είναι πολύ καλοί. Ξεχωρίζουν..."

Είμαι σίγουρος ότι όταν τελειώσει θα με πάρουν φίλοι από Ιταλία και σίγουρα θα τους συστήσω να έρθουν. Άλλωστε, όπως ήμουν στο δύσκολο ιταλικό πρωτάθλημα έτσι θα είμαι και εδώ. Με την ίδια σοβαρότητα και υπευθυνότητα, απλά με λιγότερη πίεση"

Για τον Έβαλντ Λίνεν: "Είναι δυό χρόνια με την ομάδα και ξέρει τους παίκτες απ' έξω. Εμείς όμως τώρα γνωριζόμαστε".

Για την παρεξήγηση με τον Χούτο: "Αυτό έγινε πριν 25 μέρες, τώρα όμως, είμαστε όλοι καλά. Ήταν πολλά πράγματα μαζί, αλλά λυθήκανε. Ήταν δύσκολη η επικοινωνία λόγω της γλώσσας. Και στην μετάφραση γίνονται λάθη. Εμείς είχαμε πει ότι θα κάνω ένα μήνα προετοιμασία με το Φάμπιο για να επανέλθω σε φυσική κατάσταση, αλλά δεν το κατάλαβαν. Βρεθήκαμε όμως όλοι μαζί και το λύσαμε. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από το τίποτα, γιατί είχαμε μιλήσει για κάποια πράγματα πριν έρθω στην Ελλάδα, αλλά επειδή δεν μπορούσε να τα συζητήσει απευθείας ο Λάμπρος με τον προπονητή προκλήθηκε αυτή η παρεξήγηση".

Για τις φήμες προηγούμενων ετών: "Αυτό γινόταν κάθε χρόνο. Ποτέ δεν ενημερώθηκα όμως για κάποια τέτοια επίσημη πρόταση, αλλά δεν είχα και τη διάθεση να έρθω".

Για την μεταγραφή στον Πανιώνιο: "Πέρσι ήμουν στην Τορίνο και πήγα ως η πιο σημαντική μεταγραφή. Έτσι ήρθα και στον Πανιώνιο μετά τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε ο πρόεδρος. Είχα έρθει διακοπές στην Ελλάδα και είχα βγει για φαγητό με τον πρόεδρο και τον Λάμπρο. Τότε μου είχε πει ο Τσακίρης: "οι πόρτες του Πανιωνίου είναι ανοιχτές, έλα όποτε θέλεις". Είχα προσφορές από διάφορες ομάδες ακόμα και από Σαουδική Αραβία που δίνουν τρελά λεφτά. Ήθελα όμως ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και συμφώνησα να έρθω με τον Πανιώνιο.

Έχω ευθύνη και μεγάλη υποχρέωση απέναντι στον Κ. Τσακίρη που κινήθηκε σε άλλα οικονομικά μεγέθη. Δέχτηκα να έρθω και για να αλλάξω λίγο τρόπο ζωής. Ήταν μονότονο τόσα χρόνια στην Ιταλία. Όταν είπα στον Χούτο, με τον οποίο μιλούσαμε όλο το καλοκαίρι, πως έρχομαι δεν το πίστευε. Πίστεψε μόνο όταν με είδε στο αεροδρόμιο και ήταν μεγάλη η χαρά μας."

Για το συμβόλαιό του: "Έχω έναν χρόνο συμβόλαιο με δυνατότητα ανανέωσης για άλλον έναν. Αν τα πράγματα πάνε καλά, σίγουρα θα μείνω. Αν όχι σίγουρα θα φύγω, αλλά με καλή σχέση. Είναι πολύ προσωπικό αυτό που έχω με τον Τσακίρη. Αν πάντως συμφέρει τον Πανιώνιο να μείνω, τότε θα μείνω".

Ουρουγουάη vs Βραζιλία, Αργεντινή: "Οι Ουρουγουανοί είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς. Έχουμε βγάλει τόσους παίκτες. Οι άλλοι είναι 60 και 180 εκατομμύρια λαός, εμείς μόλις 3. Στη Βραζιλία έχει 3 εκατομμύρια επαγγελματίες ποδοσφαιριστές όσο δηλαδή είναι ο δικός μας πληθυσμός. Τι να συγκρίνουμε. Και όμως, έχουμε κερδίσει 16 Κόπα Αμέρικα και 2 Μουντιάλ. Κάτι λέει αυτό νομίζω..."

Για τους υπόλοιπους εν Ελλάδει Ουρουγουανούς: "Είναι όλοι τους έτοιμοι και μεγάλοι παίκτες. Ειδικά ο Πάμπλο Γκαρσία, που έχει παίξει Μουντιάλ, έχει διατελέσει αρχηγός, διαθέτει και εμπειρίες και πάθος. Θα κάνει την διαφορά για τον ΠΑΟΚ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: