ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Αλβαρο Ρεκόμπα: "Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα"


Έτοιμος να αγωνιστεί και να βοηθήσει τον Πανιώνιο ανταποδίδοντας στη διοίκηση και τον κόσμο της ομάδας την αγάπη και την εμπιστοσύνη με την οποία τον περιέβαλαν από την πρώτη στιγμή δήλωσε ο Αλβάρο Ρεκόμπα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

«Ευχαριστώ την ομάδα για όσα έχουν γίνει ως τώρα. Μου έδωσε τη δυνατότητα να προσαρμοστώ χωρίς πίεση. Μου έχουν δώσει χρόνο να ετοιμαστώ όπως πρέπει. Αυτό που μένει από εδώ και πέρα είναι να ανταποδώσω την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου έχουν δείξει όλοι από τον κύριο Τσακίρη μέχρι τους φροντιστές και τους φιλάθλους», δήλωσε ο Ουρουγουανός σούπερ σταρ.

Όσο για το πότε θα είναι έτοιμος είπε: «Στο φιλικό της Κύπρου (12/10 με Ομόνοια) θα αγωνιστώ κανονικά και με την επανέναρξη του πρωταθλήματος θα είμαι έτοιμος. Πριν από το προηγούμενο παιχνίδι είχαμε μιλήσει με τον προπονητή για το αν θα αγωνιζόμουν, αλλά του είπα πως δεν ήμουν ακόμη έτοιμος να αποδώσω όπως θέλω και συμφωνήσαμε να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για μα μπω μετά τη διακοπή. Θα μπορούσα να είχα παίξει, αλλά δεν θα ήμουν αυτός που θα ήθελα. Είχαμε πει και πριν έρθω πως δεν θα μπορώ να παίξω από την αρχή και θα χρειαστώ κάποιο χρόνο. Αισθάνθηκα καλά στο φιλικό με την Καλλιθέα και στο επόμενο ματς θα είμαι έτοιμος να παίξω. Το 100% της απόδοσής μου θα έρθει μέσα από τα επόμενα παιχνίδια».

Για τους στόχους που έχει ο Πανιώνιος φέτος είπε: «Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό. Θα δούμε όταν τελειώσει το πρωτάθλημα. Ο Πανιώνιος είναι μια ομάδα που έχει βάσεις και μπορεί να κάνεις πολλές εκπλήξεις. Δεν θέλω να λέω λόγια, θα πρέπει να δείξουμε μέσα στο γήπεδο τι μπορούμε να κάνουμε. Θέλουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει περισσότερους βαθμούς, αλλά έχουμε χάσει κάποιες ευκαιρίες, ενώ και το ματς με την ΑΕΚ το χάσαμε στο τέλος».

Η παρουσία του Λάμπρου Χούτου αποτέλεσε για αυτόν ένα επιπλέον κίνητρο να πει το «ναι» στον Πανιώνιο. «Σίγουρα έπαιξε ρόλο στο να έρθω ο Λάμπρος. Στην Ίντερ ήμουν πολλά χρόνια και έκανε λίγους φίλους. Ένας από αυτούς ήταν ο Λάμπρος. Όταν συμφώνησα τον πήρα τηλέφωνο και του είπα ότι έρχομαι. Στην αρχή νόμιζε ότι του έκανα πλάκα. Ήταν πιο χαρούμενος από μένα. Είχα κάποιες αμφιβολίες μετά από έντεκα χρόνια παρουσίας στην Ιταλία, ενώ ήθελα να γυρίσω στην Ουρουγουάη, αλλά πιστεύω πως πήρα μία απόφαση ζωής, γιατί είναι σημαντικό να είσαι καλά με την οικογένειά σου», ενώ για την αποθεωτική υποδοχή που γνώρισε ερχόμενος στην Ελλάδα, τόνισε: «Χάρηκα πάρα πολύ με την υποδοχή. Μου είχε πει ο Χούτος τι ετοιμαζόταν, αλλά δεν μπορούσα να το πιστέψω μέχρι να το δω. Για έναν ποδοσφαιριστή είναι πολύ σημαντικό να αισθάνεται ότι τον αγαπούν».

Όσο για τις εντυπώσεις του από την Ελλάδα, είπε: «Ήξερα κάποια πράγματα, αλλά όχι πολλά όμως. Η γυναίκα μου έχει γεννηθεί στην Ελλάδα και ό,τι ήξερα ήταν από τον πεθερό μου, που έχει αγωνιστεί στην Ελλάδα. Μου αρέσει πάρα πολύ ο ήλιος εδώ. Δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο ήλιο στη ζωή μου. Όμως οι διακοπές έχουν τελειώσει. Καιρός να παίξουμε μπάλα. Για έναν ποδοσφαιριστή είναι δύσκολο να είναι θεατής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: