ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Συνέντευξη Γιώτη Σταματόπουλου στο "Panthers Voice"

O Γιώτης Σταματόπουλος είναι ο βοηθός του Έβαλντ Λίνεν. Είναι ένας άνθρωπος που από την πρώτη μέρα που εντάχθηκε στην οικογένεια μας εκτιμήθηκε για την προσφορά του. Του ανήκει μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας της ομάδας και ο κόσμος το αναγνωρίζει. Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε έδειξε πως δικαίως θεωρείτε ένας από τους καλύτερους ανθρώπους και επαγγελματίες που έχουμε γνωρίσει. Ευχόμαστε να μείνει πολλά χρόνια κοντά μας!

-Γιώτη βρίσκεσαι στην ομάδα 1 χρόνο. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να έρθεις να δουλέψεις
στην Ελλάδα;

Πριν απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση θα ήθελα να πω πως είναι μεγάλη τιμή για μένα που δίνω συνέντευξη για το περιοδικό των Πανθήρων. Εύχομαι ότι καλύτερο για τους Πάνθηρες και το νέο περιοδικό! Ο στόχος μου και το όνειρο μου ήταν πάντα να δουλέψω σε επαγγελματικό σύλλογο και μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία από έναν ιστορικό σύλλογο όπως ο Πανιώνιος, που απαρτίζεται από πολλούς καλούς και σωστούς ανθρώπους. Μετά τα όσα έζησα στον 1ο μου χρόνο, τις καλές και τις κακές στιγμές, η παραμονή μου στην Ελλάδα μοιάζει με όνειρο. Είναι πολύ τυχερός που δουλεύω σε αυτήν την ομάδα και έχω γνωρίσει αυτόν τον κόσμο.

- Ποιο είναι το επαγγελματικό σου παρελθόν στο ποδόσφαιρο;
Το όνειρο μου πάντα ήταν να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Το κυνήγησα μέχρι να 20 μου χρόνια όταν και έφτασα κοντά στο να υπογράψω επαγγελματικό συμβόλαιο με την Φορτούνα Κολωνίας. Για διάφορους λόγους αυτό δεν έγινε ποτέ και η απογοήτευσή μου αρχικά ήταν μεγάλη. Έκανα 2 χρόνια να ξαναδώ μπάλα. Μετά όμως από παρακίνηση του πατέρα μου συνέχισα την καριέρα μου σε μια ομάδα της 6ης κατηγορίας στην Γερμανία με την οποία αμέσως ανεβήκαμε. Ήρθαν προτάσεις από διάφορες ομάδες και αγωνίστηκα μέχρι την 4η κατηγορία, ενώ δοκιμάστηκα και την Ελλάδα από ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ και ο Ηρακλής. Η φλόγα όμως είχε σβήσει μέσα μου. Προτίμησα να ασχοληθώ με τις σπουδές μου στην προπονητική τις οποίες είχα ξεκινήσει από 20 χρονών παράλληλα με τις σπουδές μου στην νομική, καθώς εισάχθηκα στην κορυφαία σχολή προπονητών της Κολωνίας. Όταν αποφοίτησα ήμουν ο νεότερος σε ηλικία με δίπλωμα από την συγκεκριμένη σχολή. Ένας καθηγητής μου ήταν αυτός που με πρότεινε στον Έβαλντ Λίνεν. Προπόνησα μια ομάδα 6ης κατηγορίας και κίνησα το ενδιαφέρον ενός καναλιού στην Γερμανία που θέλησε να μου κάνει ένα αφιέρωμα. Αργότερα βρέθηκα να είμαι παρουσιαστής αθλητικής εκπομπής στο κανάλι αυτό. Πέρασα πολύ καλά και γνώρισα πολύ κόσμο εκείνη την περίοδο.

-Δουλεύεις δίπλα σε έναν άνθρωπο που έχει αγαπήθει και εκτιμηθεί όσο λίγοι στον Πανιώνιο. Ποια είναι η άποψη σου για τον Έβαλντ Λίνεν και τι έχεις αποκομίσει από την εως τώρα συνεργασία σας;
Όταν έγινε η επαφή για να αναλάβω βοηθός του Λίνεν είχα ήδη ενημερωθεί ότι είχε έρθει στον Πανιώνιο. Ο Έβαλντ Λίνεν είναι γνωστός στην Γερμανία τόσο για την καριέρα του ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής. Έχει περάσει και από την Κολωνία, στην οποία ζούσα και άφησε σπουδαίο έργο. Στο πρώτο χρόνο της συνεργασίας μας έχουμε περάσει πολύ όμορφες στιγμές. Εύχομαι να μείνουμε πολλά χρόνια εδώ μαζί!

-Δείχνεις να έχεις προσαρμοστεί πλήρως στην οικογένεια του Πανιωνίου. Δώσε μας μια εικόνα όσων αισθάνεσαι για την ομάδα.
Πρώτα από όλα είμαι επαγγελματίας προπονητής. Ζώντας στην Γερμανία δεν ήταν εύκολο να αλλάξω συνθήκες ζωής. Λειτούργησα όμως ως επαγγελματίας και ήρθα εδώ. Με το που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα οι άνθρωποι της ομάδας με αγκάλιασαν με έναν φοβερό τρόπο. Και όταν κάποιος μου φέρεται έτσι μπορώ για αυτόν να γίνω θυσία. Θέλησα αμέσως να τους δικαιώσω για την επιλογή τους και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Εδώ δουλεύουμε όλοι δεμένα. Είμαστε μαζί και στις επιτυχίες και στις αποτυχίες. Αισθάνομαι τυχερός, χαρούμενος και υπερήφανος για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζομαι.

-Αν ζητήσεις από κάποιον οπαδό να σου αναφέρει το όνομα ενός βοηθού προπονητή που πέρασε από την ομάδα, το πιθανότερο είναι να μην θυμηθεί κανέναν. Είναι η πρώτη φορά που κάποιος με την δική σου ιδιότητα έχει κερδίσει τόσο τον κόσμο. Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό;
Δεν είναι εύκολο να σου απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. Αυτός που ξέρει να απαντήσει είναι ο κόσμος. Μόνο όπως που το ακούω αυτό ανατριχιάζω και συγκινούμε. Ο κόσμος βλέπει την δουλειά μας και είμαι πολύ τυχερός που νοιώθει έτσι για μένα… Δεν ξέρω τι να πω!

-Ποιες είναι οι επαγγελματικές σου φιλοδοξίες; Είναι μέσα στις σκέψεις σου πως κάποια μέρα ίσως προαχθείς σε πρώτος προπονητής στον Πανιώνιο;
Έχουμε έναν καλό προπονητή και τιμ, ιατρικό και προπονητικό. Δεν περνάει αυτή τη στιγμή από το μυαλό μου να γίνω 1ος προπονητής. Φυσικά και όταν πήρα το δίπλωμα έγινε στόχος μου και όνειρο μου αλλά αυτό που με απασχολεί τώρα είναι να μείνουμε για πολλά χρόνια όπως είμαστε τώρα στον Πανιώνιο και να φέρουμε πολλές επιτυχίες.

-Η ομάδα δουλεύει σκληρά και παρουσιάζεται ενισχυμένη. Που μπορούμε να φτάσουμε φέτος; Πιστεύω πως αν συνεχίσει η ομάδα να δείχνει αυτά τα στοιχεία και την όρεξη που είδαμε στην προετοιμασία, θα είναι πάρα πολύ δύσκολο για οποιονδήποτε αντίπαλο να μας νικήσει. Στόχος μας όποτε μπαίνουμε στο γήπεδο θα είναι μόνο η νίκη. Πέρυσι φανήκαμε δύσκολος αντίπαλος και φέτος θα είμαστε πολύ δυσκολότερος. Έχουμε κρατήσει τον βασικό κορμό, έχουμε ενισχυθεί και έχουμε εκπληκτικό κλίμα.

-Ποια είναι η γνώμη που έχεις σχηματίσει για τα νέα αποκτήματα;
Οι νέοι παίκτες που επιλέχθηκαν από προπονητικό τιμ και διοίκηση να έρθουν στον Πανιώνιο ταιριάζουν φοβερά με την ομάδα. Το σημαντικότερο είναι ο χαρακτήρας στον παίκτη. Είναι όλοι καλά παιδιά και φαίνονται σαν να είναι χρόνια στην ομάδα. Ο Ντελούρα που ήρθε αργότερα από τους υπόλοιπους στην ομάδα είναι μεγάλο ταλέντο και τον είχα προπονήσει όταν ήμουν βοηθός στην εθνική νέων της Γερμανίας. Τα νέα αποκτήματα δεν χρειάστηκαν χρόνο να προσαρμοστούν!

-Ελπίζουμε να μείνεις για χρόνια κοντά μας και να συνεχίσεις να προσφέρεις στον Πανιώνιο. Σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που μας αφιέρωσες και για όσα μας
είπες.
Κι εγώ ευχαριστώ και θα ήθελα να ζητήσω από τους Πάνθηρες και τον υπόλοιπο κόσμο να συνεχίσουν να είναι κοντά μας και να μας προσφέρουν συγκινητικές στιγμές σαν και αυτές που ζήσαμε στη Λάρισα και το Αιγάλεω!

*Η συνέντευξη του Γιώτη Σταματόπουλου θα δημοσιευθεί στο "Panthers Voice" το περιοδικό των "Πανθήρων" που θα κυκλοφορήσει τη Κυριακή στον αγώνα με τον Λεβαδειακό. Ευχαριστούμε τα παιδιά που μας επέτρεψαν την προδημοσίευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: