ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Τζιμπούρ: "Κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά"

«Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα. Πρώτα η λευκή ισοπαλία στη Θεσσαλονίκη, μετά η νίκη στο Σοσό και στη συνέχεια η νίκη με τον Λεβαδειακό. Αυτό είναι πολύ καλό για εμάς μιας και δεν είχαμε πολλά παιχνίδια στα πόδια μας. Κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά. Στόχος μας είναι να αυτοσυγκεντρωνόμαστε σε κάθε αγώνα ξεχωριστά και να παίρνουμε από αυτόν το καλύτερο δυνατό", με τα παραπάνω λόγια ο Ράφικ Τζιμπούρ "σκιαγραφεί" στο Sport-fm 94,6 το ξεκίνημα του Πανιωνίου στο πρωτάθήμα.
Για τις σχέσεις του με τον Εβαλντ Λίνεν ο Ράφικ ανέφερε: "Με τον Έβαλντ Λίνεν υπάρχει μία αμφίδρομη σχέση. Έπρεπε και εγώ να προσαρμοστώ στο 4-5-1 που χρησιμοποιεί στο οποίο είμαι ο μοναδικός επιθετικός. Και εγώ αλλά και ο Λίνεν έχουμε συμβάλει στην βελτίωσή μου, τόσο στον τομέα της τακτικής όσο και στην ποιότητά μου στο παιχνίδι".
Για το ματς με τη Σοσό ο Γαλλοαλγερινός υπογράμμισε: "Όσον αφορά τη Σοσό, η πρόκριση δεν έχει κριθεί ακόμα. Δεν έχει σημασία το ότι νικήσαμε εκτός έδρας με 2-0. Η Σοσό είναι μία ομάδα από ένα πολύ καλό πρωτάθλημα. Δεν πρέπει να «κοιμηθούμε». Απλώς πρέπει να προσέξουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: