ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Υπέγραψε ο Μπέλιτς

Ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ Πανιώνιος για τα επόμενα δυόμιση χρόνια θα είναι ο ποδοσφαιριστής Τόμας Μπέλιτς. Ο Τόμας μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα του στο Πανιώνιο. Θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι στο πρόσωπό μου οι άνθρωποι του Πανιωνίου έκαναν τη σωστή επιλογή. Γνωρίζω πολλά πράγματα για την ομάδα αφού έχω πολλούς φίλους που έχουν αγωνιστεί στον Πανιώνιο. Έχω μιλήσει με τους Ντρομπνί, Βάνιακ, Μπρέσκα, Κένινγκ και όλοι μου είπαν ότι ο Πανιώνιος είναι ένα πολύ καλά οργανωμένο σωματείο που δουλεύει σε πολύ υψηλά επαγγελματικά επίπεδα, έχοντας πάντα ως στόχο την έξοδο στην Ευρώπη. Στόχος μου είναι να αποδείξω ότι αξίζω την θέση του βασικού και για αυτό θα δουλέψω και θα περιμένω τις ευκαιρίες μου. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τον Πανιώνιο να πετύχει τους στόχους του τόσο στο Πρωτάθλημα όσο και στο Κύπελλο Ελλάδος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: