ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Συνέντευξη Τύπου Γιώτη Σταματόπουλου

Την πρώτη του συνέντευξη Τύπου ως προπονητής του Πανιωνίου έδωσε σήμερα ο Γιώτης Σταματόπουλος που μίλησε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ για την αναμέτρηση της Κυριακής με την Λάρισα. Αναλυτικά:

Για το αν έχει άγχος που ανέλαβε και για το παιχνίδι με τη Λάρισα

Δεν έχω άγχος καθόλου. Έζησα δυόμισι χρόνια στην ομάδα. Εκτιμώ πάρα πολύ να δείχνει ο σύλλογος αυτή την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Όταν άρχιζα την καριέρα μου, ήθελα να φτάσω σε αυτό το επίπεδο. Να είμαι προπονητής σε ομάδα πρώτης Εθνικής. Έχω δουλέψει αρκετά χρόνια και έχω την εμπειρία. Πρέπει να κάνουμε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι την Κυριακή. Έχουμε ποιητική ομάδα που μπορεί να παίξει θεαματικό ποδόσφαιρο. Το αποδείξαμε πολλές φορές. Εμένα, την Κυριακή, δεν θα με ενδιαφέρει πάντως το ποιοτικό ποδόσφαιρο και το θέαμα, αλλά μόνο η νίκη. Το πως θα γίνει αυτό δεν με ενδιαφέρει.
Μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο έργο. Έχουν γίνει πολλά τις τελευταίες μέρες. Πρέπει να δώσουμε και την ψυχή μας να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Είναι και ο μοναδικός στόχος, με οποιονδήποτε τρόπο.

Για την αμυντική λειτουργία της ομάδας

Μετά την βαριά ήττα στο Καραϊσκάκη πρέπει να προσέξουμε ειδικά στον αμυντικό τομέα και την λειτουργία. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η ομάδα το δρόμο για τη νίκη. Θα προσπαθήσουμε να την βελτιώσουμε. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη.

Για τη σχέση του με τον Τάκη Λεμονή

Ο Λεμονής είναι επαγγελματίας. Εγώ, προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κ. Λεμονή. Ο κάθε προπονητής θέλει δίπλα τους συνεργάτες του. Προσωπικό πρόβλημα με τον άνθρωπο και προπονητή Τάκη Λεμονή, δεν έχω. Εγώ έδινα τον καλύτερο μου εαυτό και θα συνεχίσω να τον δίνω. Του εύχομαι τα καλύτερα.

Για το γεγονός ότι είναι ο μόνος που έχει μείνει στην ομάδα τα τελευταία δυόμισι χρόνια και τους συνεργάτες του

Να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια και ιδίως τους κ.κ. Μαυρόπουλο και Τσέλιο που με στήριξαν από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα. Με βοήθησαν πάρα πολύ και ήταν δίπλα μου όλο τον καιρό. Εύχομαι το καλύτερο σε αυτούς τους ανθρώπους. Είναι μεγάλη τιμή να είμαι αυτή τη στιγμή προπονητής του Πανιωνίου. Θέλω να ευχαριστήσω και τον κ. Λίνεν που είχαμε μία πολύ όμορφη και άψογη συνεργασία αυτά τα χρόνια. Του εύχομαι για το μέλλον ότι καλύτερο. Πιστεύω πολύ στα άτομα του τεχνικού επιτελείου. Στενός συνεργάτης μου θα είναι ο Βαγγέλης Φιλιππής. Πιστεύω και στο πρόσωπο του Βασίλη Αλεξίου που κάνει άψογα την δουλειά του. Εύχομαι να μείνει κοντά στην ομάδα ο Γιώργος Δέδες που σε αυτά τα δυόμισι χρόνια, είναι σαν δεύτερος πατέρας μου.


Για το αν έχει επηρεαστεί η ομάδα από τις εξελίξεις και το τι απαιτεί από τους παίκτες που θα μείνουν εκτός αποστολής

Είναι καθήκον μας, να μην δείξουμε την Κυριακή επηρεασμένοι από αυτοί την κατάσταση. Ο κόσμος του Πανιωνίου που θα είναι στο γήπεδο δεν έχει ευθύνη και δεν του αξίζει να δείξουμε επηρεασμένοι.
Οι παίκτες είναι επαγγελματίες. Αυτοί που θα μείνουν εκτός και στον πάγκο πρέπει να το καταλάβουν. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει σε κάθε ματς μία θετική ενέργεια από όλους τους παίκτες. Είτε βρίσκονται στον αγωνιστικό χώρο, είτε στον πάγκο, είτε στην κερκίδα. Αυτό προσπάθησα να τους περάσω από την πρώτη στιγμή και αυτό θα κάνω.

Για τα αγωνιστικά προβλήματα

Ο Ρεκόμπα πιστεύω ότι την Κυριακή θα είναι εντάξει. Ο Χούτος προπονήθηκε κανονικά. Ο Κουμορτζί δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής λόγω τιμωρίας. Ο Μαϊστόροβιτς πιστεύω ότι θα είναι στη διάθεσή μας, έκανε ατομικό για προληπτικούς λόγους. Εύχομαι να μην υπάρξει άλλο πρόβλημα μέχρι το παιχνίδι της Κυριακής.

"Κ.Ν." Γιώτη καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σου. Ολοι οι Πανιώνιοι πρέπει να σταθούν δίπλα στην ομάδα, να την βοηθήσουν να κάνει μια νέα αρχή με αφετηρία το ματς με τη Λάρισα και μακάρι να μείνεις πολλά χρόνια στην ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: