ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Από τον Πανιώνιο στο... ξενοδοχείο

Στις ημέρες δόξας ως ποδοσφαιριστής ο Μάρκο Γκαμπιαντίνι αποτελούσε τον τρόμο για κάθε αντίπαλο αμυντικό. Ο Άγγλος άσος, ο οποίος πέρασε και από τον Πανιώνιο το 1997 σημειώνοντας τέσσερα γκολ σε 11 συμμετοχές του με τους "κυανέρυθρούς" εδώ και λίγα χρόνια έχει ξεκινήσει μία νέα καριέρα. Αυτή του ξενοδόχου.

"Ήμουν τυχερός ως ποδοσφαιριστής καθώς δεν είχα σοβαρούς τραυματισμούς. Το μεγαλύτερο διάστημα που απουσίασα ήταν πέντε εβδομάδες. Έτσι όταν τερμάτισα την καριέρα μου ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό στη ζωή μου. Το ξενοδοχείο ήταν μία ιδέα που είχα με τη σύζυγο μου και το διευθύνουμε εδώ και 4,5 χρόνια. Διαθέτει πλέον 13 δωμάτια, είναι μία δύσκολη δουλεία και φυσικά δεν έχει λάμψη.

Ξοδεύουμε πολλά χρήματα για την ανακαίνιση του και υπάρχουν μέρες που δουλεύουμε 18 ώρες για να ανταποκριθούμε. Πολλοί πιστεύουν πως οι ποδοσφαιριστές έχουν τεράστια ποσά σε κατάθεσεις όμως αυτό δεν ισχύει για εκείνους που αγωνίζονταν σε μικρότερες κατηγορίες όπως εγώ" τόνισε αρχικά ο 40χρονος Γκαμπιαντίνι, ο οποίος τερμάτισε την καριέρα του έπειτα το 2003 έπειτα από 18 χρόνια καριέρας.

Ο Γκαμπιαντίνι αγωνίστηκε σε 12 διαφορετικούς συλλόγους κερδίζοντας από τις μεταγραφές του περίπου 4,5 εκ. ευρώ. Σπουδαίες εμφανίσεις πραγματοποίησε με τη φανέλα της Σάντερλαντ (1987-91) σκοράροντας 74 γκολ αλλά και με την Ντέρμπι (1992-97) σημειώνοντας 50 τέρματα.

Στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να στεριώσει παρά τις καλές του εμφανίσεις λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετώπιζε εκείνη την εποχή ο Πανιώνιος.

"Ξεκίνησα την καριέρα μου στην Γιορκ έτσι ένιωθα ξεχωριστά για αυτή την πόλη. Μάλιστα κέρδισε την πρώτη θέση της πιο τουριστικής πόλης της Ευρώπης την περασμένη σεζόν. Δεν υπάρχει αμφιβολία οι τουριστικές επιχειρήσεις ευδοκιμούν εδώ".

Ο άλλοτε άσος των γηπέδων αναφέρθηκε και στους στριφνούς πελάτες που επισκέπτονται το ξενοδοχείο. "Θα έλεγα πως η συμπεριφορά του 99,9% των πελατών δεν είναι επιθετική.Μερικοί απλά όταν πίνουν την τοπική μπύρα παραφέρονται. Σε αυτή την περίπτωση στέλνω τη σύζυγο μου να μιλήσει μαζί τους καθώς είναι πιο άγρια από μένα".


Πηγή: www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: