ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

Ηλίας Λιανός: "Απαιτούμε σεβασμό"

O πρόεδρος της ΚΑΕ Πανιώνιος Forthnet κ.Ηλίας Λιανός με αφορμή τα όσα συνέβησαν στον αγώνα της Κυριακής με τον Παναθηναικό στο γήπεδο του Ελληνικού προχώρησε στην παρακάτω δήλωση... "Στα σχεδόν πέντε χρόνια της ενασχόλησής μου με το επαγγελματικό μπάσκετ με τον Πανιώνιο Forthnet, ουδέποτε έχω προβεί σε δηλώσεις ή έχω έρθει σε αντιπαράθεση με τους φορείς του αθλήματος είτε αυτοί αφορούν τη διοργανώτρια αρχή, είτε την Πολιτεία, είτε τη διαιτησία ειδικότερα. Παράλληλα, στο διάστημα αυτό ο Πανιώνιος Forthnet έχει κερδίσει την αναγνώριση ως μία καθ’ όλα συνεπής ΚΑΕ σε όλες τις υποχρεώσεις της ενώ οι φίλαθλοί μας τα δύο τελευταία χρόνια αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για κάθε αθλητικό σωματείο αφού η ομάδα μας είναι η μοναδική που δεν έχει τιμωρηθεί από τη σεζόν 2004-2005 και μετά με το παραμικρό πρόστιμο. Δυστυχώς όμως, τα όσα συνέβησαν την Κυριακή το απόγευμα στο γήπεδο του Ελληνικού και στον αγώνα με τον Παναθηναικό με αναγκάζουν να παραβώ τις αρχές μου για πρώτη αλλά θέλω να ελπίζω για τελευταία φορά.
Ολη η Ελλάδα είδε μέσω της τηλεοπτικής μετάδοσης το πώς και πόσο αδικήθηκε η ομάδα του Πανιώνιος Forthnet ίσως στο κρισιμότερο ματς της κανονικής περιόδου. Σύσσωμος ο αθλητικός και πολιτικός Τύπος αναφέρθηκε με δυσμενή σχόλια στα εις βάρος της ομάδας μας σφυρίγματα ειδικά στα τελευταία δευτερόλεπτα της αναμέτρησης, σφυρίγματα που στέρησαν στην ομάδα μας τη δυνατότητα να κερδίσει το παιχνίδι. Ο Πανιώνιος Forthnet θα πρέπει, επιτέλους, να τύχει του απαιτούμενου σεβασμού από τους διαιτητές, σεβασμού που έχει κερδίσει τόσο μέσω της ιστορίας του όσο και από την πρόσφατη παρουσία και συνέπεια που έχει δείξει. Τα δικαιολογημένα παράπονα, δε, δεν προκύπτουν μόνο από τα όσα συνέβησαν στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Έχω προσφάτως δηλώσει ότι η ενασχόληση μου με το μπάσκετ, έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την αγάπη μου για το άθλημα. Αποτελεί το ακριβό μου χόμπι αλλά πλέον αναρωτιέμαι κατά πόσο αξίζει τον κόπο να συνεχίσω να το κάνω.Δεν ασχολούμαι με το τι θα κάνουν τα αρμόδια όργανα και οι επιτροπές διαιτησίας διότι δεν το έχω κάνει ποτέ στο παρελθόν. Το μόνο που όχι απλά ζητάμε αλλά απαιτούμε, ως Πανιώνιος, είναι σεβασμός.
Εύχομαι στον Παναθηναικό με τον οποίο δεν έχουμε καμία αντιπαλότητα, κάθε επιτυχία, που του αξίζει, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη αλλά σε ότι αφορά τις δηλώσεις του προπονητή του κ.Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς περί… σκανδαλώδους εις βάρος της ομάδας του διαιτησίας, θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον ατυχείς και αντί απάντησης θα αρκεστώ σε μία παροιμία του πάνσοφου λαού μας. «Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες»…"

Πηγή:ΚΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Forthnet www.panioniosbc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: