ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Συνέντευξη Ράφικ Τζιμπούρ

Αναμφισβήτητα ο Ρέφικ Τζιμπούρ ήταν ένα από τα πρόσωπα που βρέθηκαν στο επίκεντρο του κυριακάτικου αγώνα του Πανιωνίου με τον Ατρόμητο. Ο άσος των «κυανέρυθρων» σημείωσε το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης με το οποίο η ομάδα της Νέας Σμύρνης έκανε ένα ακόμα βήμα για την έξοδο στο Κύπελλο UEFA. Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Ατρομήτου σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «SportDay», τόνισε ότι ένιωσε κάπως περίεργα που βρέθηκε και πάλι στο γήπεδο του Περιστερίου, σαν αντίπαλος αυτήν τη φορά, ενώ ευχαρίστησε και τον κόσμο της προηγούμενης ομάδας του που τον χειροκρότησε.
«Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μείνω συγκεντρωμένος και να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Όταν φθάσαμε στο Περιστέρι, η αλήθεια είναι ότι ένιωσα για κάποια λεπτά περίεργα, αφού βρέθηκα σε οικείο περιβάλλον. Όμως, στη συνέχεια το κεφάλι μου ήταν κενό και σκεφτόμουν τον αγώνα και τις οδηγίες του προπονητή μου» ανέφετρε χαρακτηριστικά ο Ράφικ Τζιμπούρ.
Στην αρχή ο κόσμος του Ατρομήτου σε αποδοκίμασε. Έβαλες το γκολ, δεν το πανηγύρισες και τη στιγμή της αντικατάστασής σου αρκετοί σε χειροκρότησαν.
«Οι φανατικοί οπαδοί με αποδοκίμασαν, αλλά είδα και κάποιους άλλους που εκτίμησαν όσα προσέφερα στην ομάδα. Τους συγκεκριμένους δεν τους ξεχνώ και θέλω να τους ευχαριστήσω. Οι υπόλοιποι δεν με ενδιαφέρουν. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν γίνεται να σε αγαπούν όλοι».
Στο περσινό παιχνίδι του Ατρομήτου με το Αιγάλεω σημείωσες το καθοριστικό γκολ, το οποίο ουσιαστικά έφερε την πρώην ομάδα σου στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Στο οποίο τελικά δεν συμμετείχες...
«Ήταν τραγικό! Πήγα στην ομάδα στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος και καταφέραμε με τα υπόλοιπα παιδιά να βγούμε στην Ευρώπη. Το καλοκαίρι συνέβη ένα ιατρικό λάθος και δεν είχα την τύχη να παίξω. Κάποιες φορές κάνουν κάποιοι άλλοι λάθη, άλλες φορές εμείς οι ίδιοι. Συμβαίνουν αυτά».
Η μέχρι στιγμής πορεία σου στον Πανιώνιο δικαιώνει τον εαυτό σου και τους ανθρώπους που σε εμπιστεύτηκαν.
«Το πρόβλημα ήταν ότι ορισμένοι επιδίωξαν να πλασάρουν προς τα έξω λανθασμένη εικόνα για τον εαυτό μου. Έλεγαν διάφορα, τα οποία δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα. Χωρίς μάλιστα να με ρωτήσουν αν ισχύουν. Βρίσκομαι στη Νέα Σμύρνη τέσσερις μήνες και κανένας δεν έχει να μου προσάψει κάτι άσχημο. Οι περισσότεροι θέλουν να μου μιλούν και να βρίσκονται μαζί μου. Μετά το προχθεσινό γκολ, όλοι οι συμπαίκτες μου ήρθαν να πανηγυρίσουν. Δεν είμαι ο άνθρωπος που προσπάθησαν ορισμένοι να προβάλλουν στον κόσμο. Ο ποδοσφαιριστής χρειάζεται να έχει χαρακτήρα. Για να γίνεις πρωταθλητής χρειάζεται να έχεις τον χαρακτήρα του πρωταθλητή. Και εγώ έχω χαρακτήρα».
Τρία γκολ με τον Πανιώνιο -κόντρα σε Ηρακλή, Κέρκυρα και Ατρόμητο- και ισάριθμες νίκες...
«Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σκοράρω περισσότερες φορές! Στον Πανιώνιο ο ρόλος μου δεν είναι μόνο να... περπατάω. Υπήρξαν παιχνίδια που δεν είχα πολλές ευκαιρίες να σκοράρω, σε άλλες πάλι στάθηκα άτυχος, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις που δεν έκανα σωστές επιλογές. Εύχομαι να ξεκινήσω ένα σερί επιτυχιών».
Οι εντυπώσεις σου από τον Πανιώνιο;
«Συνάντησα ένα φανταστικό γκρουπ. Τεχνική ηγεσία, παίκτες, ιατρικό τιμ, διοίκηση. Όλα είναι πολύ όμορφα. Δεν χρειάστηκα ιδιαίτερη βοήθεια για να προσαρμοστώ. Ο Κωνσταντίνος Τσακίρης με υποδέχτηκε με πολύ σεβασμό και οφείλω να του το ανταποδώσω».
Τρία ματς έμειναν και ο Πανιώνιος «φλερτάρει» με την έξοδο στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ.
«Εύχομαι να τα καταφέρουμε. Θα αντιμετωπίσουμε τρεις πολύ καλές ομάδες. Πρέπει να παλέψουμε και να τα δώσουμε όλα».
Ένα μήνυμα στους φίλους του Πανιωνίου...
«Τους χρειαζόμαστε δίπλα μας για να εκπληρώσουμε τους στόχους μας. Ήταν πολύ όμορφο που μας περίμεναν προχθές στη Νέα Σμύρνη και τους κάναμε χαρούμενους».
Πηγή: Εφημερίδα SportDay

Δεν υπάρχουν σχόλια: