ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Εντερ Αρσλάν: "Μπορούμε να βγούμε Ευρωλίγκα"

Αισιόδοξος πως ο Πανιώνιος θα κατακτήσει την τρίτη θέση του πρωταθλήματος που οδηγεί στην Ευρωλίγκα δήλωσε ο Εντέρ Αρσλάν στη «SportDay». Ο Τούρκος πλέι μέικερ πραγματοποίησε το ντεμπούτο του απέναντι στον Παναθηναϊκό και παρά το γεγονός πως υπέπεσε στο λάθος από το οποίο προήλθε το νικητήριο τρίποντο για τους «πράσινους», έδειξε πως θα βοηθήσει πολύ την ομάδα της Νέας Σμύρνης. «Παίξαμε υπέροχα. Αν κερδίζαμε, όλα θα ήταν τέλεια. Δυστυχώς, όμως, δεχθήκαμε δύο πολύ δύσκολα τρίποντα από τον Βούγιανιτς και τον Χατζηβρέττα. Ο Παναθηναϊκός είναι σπουδαία ομάδα, η καλύτερη στην Ελλάδα και μία από τις κορυφαίες της Ευρώπης. Το γεγονός ότι σχεδόν κερδίσαμε, μαρτυράει τη μεγάλη μας προσπάθεια. Δείξαμε με τον Παναθηναϊκό ότι μπορούμε να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο. Η ομάδα είναι καλή, ο κόσμος μας, που ήταν εκπληκτικός την Κυριακή, πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει και έτσι εκτιμώ ότι η συνέχεια θα μας δώσει την ευκαιρία να χαμογελάσουμε», τόνισε, ενώ περιγράφοντας την τελευταία φάση του αγώνα, όπου έκανε λάθος πάσα τόνισε πως «νόμιζα πως δεν ήταν κάποιος παίκτης του Παναθηναϊκού δίπλα μου. Ήθελα να τη σπρώξω προς το καλάθι του Παναθηναϊκού, καθώς νόμιζα ότι κάποιος συμπαίκτης μου βρισκόταν προς τα εκεί. Δυστυχώς, όμως, η μπάλα πήγε στον Χατζηβρέττα και έγινε ό,τι έγινε».
Ακολουθεί η συνέντευξη του Εντέρ Αρσλάν στον Τόλη Κοτζιά και την «SportDay»: Πολλοί απόρησαν που από την Τάου της Ευρωλίγκας αποφάσισες να μεταπηδήσεις στον Πανιώνιο. Τι σε έφερε στην Αθήνα; «Στη Βιτόρια όλα ήταν υπέροχα. Έζησα τρεις προπονητές, τον Περάσοβιτς, τον Λετσκάνο και τον Μάλκοβιτς, ο οποίος διατήρησε όλα τα επιθετικά plays των δύο πρώτων. Απλώς ήθελε πιο μεγάλη προσπάθεια στην άμυνα. Εγώ στους δύο μήνες που βρέθηκα εκεί, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Η ομάδα ήθελε να με κρατήσει, αλλά δεν ήθελα εγώ. Ήξερα ότι με την επιστροφή του Πλάνινιτς και την παρουσία του Πριτζιόνι, δεν θα έπαιζα πολύ. Ετσι, αποφάσισα να πάω σε μία ομάδα που θα είχα περισσότερο χρόνο, μεγαλύτερη υπευθυνότητα». Τι ήξερες για τον Πανιώνιο; Ποιος σου μίλησε σχετικά; «Με το που τελείωσε το συμβόλαιό μου με την Τάου, ο ατζέντης μου με ενημέρωσε ότι ενδιαφέρεται ο Πανιώνιος. Είχε υπάρξει επαφή και πριν πάω στην Ισπανία, αλλά όπως ήταν φυσικό, τότε προτίμησα την Τάου. Με το που έσκασε, λοιπόν, η πρόταση δεν το σκέφτηκα καθόλου και την αποδέχθηκα. Ήξερα, κυρίως από τον Κουτλουάι, ότι ο Πανιώνιος είναι μία ιστορική ομάδα με έντονη μπασκετική κουλτούρα. Επίσης ότι έχει στόχο την Ευρωλίγκα και έναν πρόεδρο ο οποίος είναι απόλυτα συνεπής στις υποχρεώσεις του. Ο ατζέντης μου, τέλος, μου είπε ότι αυτή είναι η ιδανική περίπτωση για μένα και έτσι ήρθα». Ο Κουτλουάι σου είπε μόνο για τον Πανιώνιο; «Οχι. Στην εθνική, που βρισκόμαστε συνήθως, δεν παρέλειπε να μου λέει πόσο ωραία είναι η Αθήνα, τόσο ως πόλη όσο και ως τρόπος ζωής. Στο λίγο διάστημα που είμαι εδώ, έχω επιβεβαιώσει όσα μου έλεγε. Έχω πάει στη Γλυφάδα, στην Πλάκα, στο Κολωνάκι. Παντού είναι υπέροχα και μου αρέσει, όπως και στη γυναίκα μου».

Πηγή: Εφημερίδα SportDay

Δεν υπάρχουν σχόλια: