ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 11 Απριλίου 2007

Πάνθηρες οι... αιμοληψείς...

Το Σαββάτο 21/4 απο τις 10:00 εώς τις 15:00, στα γραφεία του συλλόγου μας στην οδό Αγ.Ανδρέου στη Ν.Σμύρνη θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη αιμοδοσία για την τράπεζα αίματος ΠΑΝΘΗΡΕΣ και πάλι σε συνεργασία με το Ασκληπείο της Βούλας. Η τράπεζα αίματος που έχουμε δημιουργήσει μετά την πρώτη επιτυχημένη αιμοδοσία, έχει βοηθήσει αρκετούς ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ και τις οικογενειές τους. Επιγραμματικά να αναφέρουμε τα ονόματα: Μπίνας Δημήτρης, Παπαγεωργίου Κων/νος, Κορκίδου Ιωσηφίνα, Λαδοπούλου Μαριάννα, Καρβουνιάρη Ασημίνα, Πετρακάκης Ιωάννης, Καλογείτονας Γεράσιμος, Σαρελάκου Ευθυμία.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
"Πρός τον πρόεδρο και το Δ.Σ. του συνδέσμου του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ "ΠΑΝΘΗΡΕΣ". Κύριοι, Η οικογενειά μου και εγώ προσωπικά, αισθανόμαστε την ανάγκη, να σας ευχαριστήσουμε θερμά, που στην δύσκολη στιγμή της εγχείρησης καρδιάς του αδερφού μου, σταθήκατε κοντά μας, προσφέροντας το αίμα σας, ώστε τώρα να βρίσκεται στη ζωή. Στις φλέβες του αδελφού μου πλέον, κυλά Πανιωνίτικο αίμα των "πανθήρων", γι' αυτό εμείς οι Πανιώνιοι θεωρούμαστε διαφορετικοί φίλαθλοι απο τους άλλους. Σας ευχόμαστε "καλό Πάσχα" σε όλους σας, να σας έχει ο Θεός καλά, εσάς και τις οικογενειές σας και η οικογενειά μου και εγώ δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ αυτό που κάνατε. Ν.Σμύρνη 4/4/2007 Με εκτίμηση,Τούλα Παύλου, Κων/νος Παπαγεωργίου".

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ "ΠΑΝΘΗΡΩΝ"
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Πανιωνίου, "ΠΑΝΘΗΡΕΣ 1983", καλεί τα μέλη του Συλλόγου σε τακτική Γενική Συνέλευση για διενέργεια αρχαιρεσιών, εκλογή και συγκρότηση νέου Δ.Σ, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Απριλίου 2007 στα γραφεία του συλλόγου μας (οδός Αγίου Ανδρέου, δίπλα στη είσοδο του γηπέδου για τη θύρα 3).


Δεν υπάρχουν σχόλια: