ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Ο Αλβαρο ρεκόμπα στο MAXIM

Το μεγάλο αστέρι του Πανιωνίου, Αλβάρο Ρεκόμπα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "MAXIM" Απριλίου και στον Τάσο Μεργιάννη, μίλησε για τον ερχομό του στους "Πάνθηρες", τον Λάμπρο Χούτο, τη συνέχεια της καριέρας του στην χώρα μας και την Ελληνική διαιτησία.
Ακολουθεί απόσπασμα από την συνέντευξη του Ρεκόμπα στο "MAXIM" που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη (31/3).

Η φιλία σου με τον Λάμπρο Χούτο ήταν ο μοναδικός λόγος που σε έφερε στον Πανιώνιο;

"Ουσιαστικά, ναι. Το συμβόλαιό μου με την Ίντερ τελείωσε το περασμένο καλοκαίρι κι εγώ είχα αρχίσει να νιώθω μονοτονία τόσα χρόνια στην Ιταλία. Δέχτηκα κάποιες προτάσεις –μεταξύ των οποίων από την Μπλάκμπερν και μια ομάδα από το Κατάρ–, αλλά δεν με κάλυπταν. Όταν ήρθα στην Ελλάδα για διακοπές, ο Λάμπρος μου πρότεινε να παίξω στον Πανιώνιο.

Του είπα ότι θα το σκεφτόμουν, κι όταν επέστρεψα στη χώρα μου, πήρα την απόφαση. Ήξερα ότι σωματικά δεν ήμουν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση –δεν έκανα ούτε προετοιμασία–, αλλά η προσπάθεια του προέδρου του Πανιωνίου Κωνσταντίνου Τσακίρη ήταν συγκινητική. Γνωρίζω ότι η έλευσή μου διατάραξε την ισορροπία της ομάδας, που είχε ήδη κάποια ανεπιτυχή αποτελέσματα και ψυχολογικά δεν ήταν στα καλύτερά της".

Θέλεις να παίξεις σε κάποια από τις μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα;

"Όχι, δεν ψάχνομαι να παίξω οπωσδήποτε σε μεγάλη ομάδα. Αν το ήθελα, θα μπορούσα. Ήρθα στην Ελλάδα και στον Πανιώνιο για το φίλο μου τον Λάμπρο".

Πολύς λόγος έχει γίνει για το χαρακτήρα του Χούτου: Ότι θέλει να κάνει κουμάντο στα αποδυτήρια, ότι απαιτεί να παίζει πάντα βασικός… Εσύ που τον ξέρεις καλύτερα, τι άνθρωπος είναι;

"Έχουν γραφτεί υπερβολικά πράγματα για τον Λάμπρο, πράγματα που δεν είναι αλήθεια. Πέρα από αυτά που γράφονται στον Τύπο, ο κάθε άνθρωπος ξέρει τον εαυτό του καλύτερα από τον οποιονδήποτε. Όσον αφορά το επεισόδιο που έγινε με το βοηθό του Λίνεν, έχω να πω ότι ο Λάμπρος είχε απόλυτο δίκιο. Ό,τι έκανε το έκανε για το καλό της ομάδας, όχι για προσωπικό του όφελος".

Εσύ θέλεις να παραμείνεις;

"Προς το παρόν, αυτή είναι η επιθυμία μου. Δεν θέλω να γίνω "βάρος" στον Πανιώνιο, να μην μπορεί να σηκώσει ένα μεγάλο συμβόλαιο όπως το δικό μου. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητήσω να φύγω, για το καλό της ομάδας".

Πως βλέπεις τους Έλληνες διαιτητές;

"Πάντα πίστευα ότι τα λάθη των διαιτητών είναι ανθρώπινα και όχι εσκεμμένα. Οι διαιτητές υποπίπτουν σε πολλά λάθη όταν σφυρίζουν τον Πανιώνιο. Υπάρχουν κάποια σφυρίγματα τόσο εξόφθαλμα, που κάποιος θα μπορούσε να πιστέψει ότι γίνονται σκόπιμα. Θα εξακολουθήσω να πιστεύω ότι τα λάθη αυτά είναι ανθρώπινα μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο".

Θα έβλεπες έναν αγώνα του Πανιωνίου παρέα με τους "Πάνθηρες", αν ήσουν τραυματίας ή τιμωρημένος;

"Εννοείται! Αν με καλούσαν, θα πήγαινα με χαρά. Έχω δει αγώνα με τους "Τιφόζι" της Ίντερ και ήταν φοβερή εμπειρία".

Δεν υπάρχουν σχόλια: