ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη Ρικάρντο Βαζ Τε

-Πως νοιώθεις σε αυτό το πρώτο σου διάστημα στον Πανιώνιο;
«Όλα είναι πολύ όμορφα. Σίγουρα υπάρχει διαφορά από την προηγούμενη ομάδα μου την Μπόλτον, αλλά και ο Πανιώνιος είναι μία ομάδα που συνεχώς εξελίσσεται. Μπορεί να είναι σε χαμηλότερο επίπεδο και να υπάρχουν διαφορές, αλλά όλα είναι όλα σε πολύ καλό επίπεδο και χαίρομαι για την επιλογή μου. Θέλω να βελτιωθώ σε όλους τους τομείς για να προσφέρω και να είναι περήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας».

-Αγωνίζεσαι σαν επιθετικός, αλλά στον Πανιώνιο σε υπολογίζουν και σαν πλάγιο μέσο. Εσένα σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι;
«Η αλήθεια είναι ότι η θέση που έχω αγωνιστεί τις περισσότερες φορές, είναι αυτή του επιθετικού, αλλά δεν έχω πρόβλημα. Μπορώ να παίξω και στα πλάγια. Θα παίζω όπου με χρειάζεται η ομάδα. Αν η ομάδα κερδίζει, όπου και αν έχω αγωνιστεί εγώ ή και δεν έχω αγωνιστεί, τότε όλα θα είναι καλά. Όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι. Σίγουρα θέλω να παίξω και να βοηθήσω αλλά δεν έχει σημασία το που αρκεί να κερδίζουμε».

-Έχεις καιρό να αγωνιστείς, καθώς στην Μπόλτον δεν είχες πολλές συμμετοχές. Εσύ πως αισθάνεσαι, μπορείς να προσφέρεις και να έχεις διάρκεια στην απόδοση σου;
«Αισθάνομαι καλά. Ακόμα δεν είμαι απόλυτα έτοιμος, αλλά νοιώθω πως συνεχώς ανεβαίνω. Στην Μπόλτον δεν είχε γίνει κάτι άσχημο και δεν αγωνιζόμουν απλά ήμουν άτυχος. Είχα ένα τραυματισμό, μετά έναν άλλον, μετά έναν άλλον και δεν μπόρεσα να έρθω σε ένα καλό επίπεδο και να προσφέρω. Επέλεξα να έρθω στον Πανιώνιο γιατί αγωνίζεται σε ένα χαμηλότερου επιπέδου πρωτάθλημα το οποίο όμως συνεχώς βελτιώνεται για να βρω τον εαυτό μου. Θέλω να είμαι υγιής και να κάνω καλά την δουλειά μου. Δεν υποτιμώ την ομάδα, αλλά το αντίθετο. Θα μπορούσα να είχα έρθει και νωρίτερα. Ακόμα και να είχα ξεκινήσει από εδώ την καριέρα μου. Απλά τώρα που ήρθα θέλω να φτάσω σε ένα καλό επίπεδο και να προσφέρω».

-Έχεις ξεπεράσει τους τραυματισμούς σου; Μπορείς να ανταπεξέλθεις και να είσαι γρήγορα έτοιμος να βοηθήσεις;
«Αν δεν πίστευα ότι μπορώ δεν θα ήμουν εδώ. Θέλω με τον Πανιώνιο να κάνω την μεγάλη μου επιστροφή. Πιστεύω πολύ σε αυτό. Είμαι εδώ, δουλεύω πολύ σκληρά και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να είμαι έτοιμος το συντομότερο δυνατό. Προσπαθώ πολύ για να επιστρέψω πιο δυνατός από όλα αυτά που μ έχουν ταλαιπωρήσει. Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Θέλω να πετύχω στο ελληνικό πρωτάθλημα και να βοηθήσω με την εμπειρία μου να πετύχει και η ομάδα τους στόχους της».

-Μια και αναφέρθηκες στους στόχους της ομάδας. Ποιοι είναι αυτοί και μέχρι που μπορεί να φτάσει ο φετινός, Πανιώνιος;
«Στόχος μας είναι να πάμε σίγουρα καλύτερα από πέρσι. Καλύτερο είναι και μία θέση παραπάνω. Δηλαδή ξεκινάμε και λέμε πως το χειρότερο για εμάς φέτος θα είναι να τερματίσουμε όγδοοι, δηλαδή μία θέση παραπάνω από πέρσι. Όμως οι ομάδες που παίζουν στην Ευρώπη δεν είναι αχτύπητες. Είναι εφικτό το όνειρο της πεντάδας. Δεν είναι πολύ μακρινό. Οι διαφορές είναι μικρές. Αν πέρσι η ομάδα σε θεωρητικά εύκολα παιχνίδια είχε μαζέψει μόλις δέκα βαθμούς παραπάνω θα είχε βγει στην Ευρώπη. Δέκα βαθμοί είναι λίγοι. Δεν είναι όπως παλιά που υπήρχαν στην βαθμολογία διαφορές είκοσι και τριάντα βαθμών. Για να τα πετύχουμε αυτά θα πρέπει να μην χάνουμε εύκολα. Να παίζουμε για την νίκη σε κάθε παιχνίδι και να παίρνουμε κάτι σε κάθε ματς. Μερικές φορές παίζεις καλά, αλλά δεν παίρνεις ούτε την ισοπαλία. Πρέπει να μάθουμε να παίρνουμε αποτελέσματα, με όποια απόδοση και αν έχουμε».

-Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στους φίλους του Πανιωνίου ενόψει της νέας σεζόν;

«Οι φίλαθλοι στην Ελλάδα είναι πολύ εκδηλωτικοί και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει. Έχω μάθει τα καλύτερα και για αυτούς του Πανιωνίου και χαίρομαι για αυτό. Τους θέλουμε δίπλα μας και έχω να τους υποσχεθώ πως σε κάθε παιχνίδι, θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για να κερδίζει η ομάδα και να πετύχει τους στόχους της. Είμαι καλά. Νοιώθω πολύ όμορφα στην ομάδα και είμαι σίγουρος πως θα δουν τι μπορώ να κάνω. Είμαι πολύ σίγουρος πως θα τα καταφέρω και θα τους κάνω χαρούμενους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: