ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Πάμε για νικηφόρα πρεμιέρα...

Ο Ιστορικός αρχίζει σήμερα το πρωτάθλημα. Με αντίπαλο τον Ολυμπαικό Βόλου θέλουμε μόνο νίκη. Γιατί όπως γράφω και στα "υβριστικά", στον ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΟΣΜΟ ΟNLINE.... "Διαφωνω με τους χειρισμούς της διοίκησης. Θεωρώ ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός είναι ο χειρότερος της τελευταίας 20ετίας, όμως θέλω με όλη μου τη καρδιά και τη ψυχή να νικήσουμε σήμερα και να ΝΙΚΑΜΕ κάθε Κυριακή. Γιατί είμαι Πανιώνιος. Ημουν χθες, είμαι σήμερα και θα είμαι και αύριο. Και όχι μόνο εγώ αλλά και ο γιός μου ο 4άχρονος Θάνος που χθες έλεγε στη μάνα του ότι θα πάει στον Πανιώνιο να βάλει γκολ για να χαρεί ο μπαμπας... Νίκη Πανιωνάρα μου γιατί μόνο εσύ μου ομορφαίνεις τη ζωή..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: