ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Κεντρέ: «Ευρώπη με τον Πανιώνιο»

Σίγουρος για την επιλογή του να έρθει στον Πανιώνιο και για το ότι η ομάδα της Νέας Σμύρνης μπορεί να βγει στην Ευρώπη τη νέα περίοδο εμφανίστηκε ο Φρανκ Κεντρέ στη συνέντευξη που έδωσε χθες επί γερμανικού εδάφους.

Για ποιο λόγο δεν έχει ανακοινωθεί η μεταγραφή σου στον Πανιώνιο, αν και είναι γνωστό πως θα γίνει σύντομα;

«Αυτό δεν είναι δικό μου θέμα, αλλά του γιατρού. Είναι καθαρά τυπικό θέμα. Απλώς περιμένουμε το "Ο.Κ." του γιατρού για τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έχω κάνει για να ανακοινωθώ κι επίσημα. Νομίζω ότι αυτό θα γίνει το πολύ σε δύο μέρες».

Τι έχεις να σχολιάσεις για τις φήμες που ανέφεραν ότι τα αποτελέσματα των εργομετρικών δεν ήταν καλά;

«Η αλήθεια είναι ότι στην Μπέρμιγχαμ βρισκόμουν σε μία περίεργη κατάσταση, επειδή έκανα μόνος μου προπονήσεις κι είχα μείνει πίσω. Ομως, τώρα που ξεκίνησα και πάλι και κάνω προπονήσεις με μια ομάδα, μέρα με τη μέρα είμαι καλύτερα. Εχω δουλέψει πολύ με τον γυμναστή της ομάδας και νιώθω σε καλή κατάσταση. Συνεχώς θα βελτιώνομαι». (σχόλιο "Κ.Ν." σοβαρός άνθρωπος ο Φρανκ δεν κρύβεται. Εξάλλου έχει "μεγαλώσει" ποδοσφαιρικά στην Αγγλία και εκεί δεν κάνον "κολπάκια" με την φυσική & αγωνιστική κατάσταση των παικτών)

Για ποιο λόγο επέλεξες τον Πανιώνιο για να συνεχίσεις την καριέρα σου;

«Μου τηλεφώνησε ο κ. Κιντής και μου άρεσαν αυτά που μου είπε. Στη συνέχεια κάλεσα τον ατζέντη μου και προχωρήσαμε τη συμφωνία. Μου έδειξε ότι πρόκειται για έναν πολύ καλό σύλλογο, ότι με θέλει στην ομάδα και με χρειάζεται, τόσο για να προσφέρω όσο και για να βοηθήσω τους νεαρότερους παίκτες με την εμπειρία μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: