ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Συνέντευξη Γρηγόρη Μάκου στον «Sentra 103,3»:

Έτοιμος για το μεγάλο βήμα δηλώνει ο Γρηγόρης Μάκος. Ο άσος του Πανιωνίου μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό και αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού τονίζοντας ότι ήρθε η ώρα ώστε να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του για μία ομάδα που θα κάνει πρωταθλητισμό. Ο νεαρός διεθνής δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις κινήσεις του Πανιωνίου λέγοντας ότι τα λεφτά που ζητάει η ομάδα της Νέας Σμύρνης είναι πάρα πολλά, ενώ τέλος μίλησε και για το νέο προπονητή των "κυανέρυθρων", Εμίλιο Φερέρα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γρηγόρη Μάκου στον «Sentra 103,3»:

Για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού και τις δηλώσεις του Χενκ Τεν Κάτε:

«Δεν άκουσα τις δηλώσεις του προπονητή του Παναθηναϊκού λόγω του ότι όλα τα παιχνίδια ήταν την ίδια ώρα. Βέβαια, τις διάβασα σήμερα το πρωί και τι πιο ευχάριστο και ικανοποιητικό για ένα νέο ποδοσφαιριστή να διαβάζει ότι ενδιαφέρεται για το όνομά του μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας».

Για το αν είναι έτοιμος να κάνει το μεγάλο βήμα και να ανταποκριθεί στις πιο υψηλές απαιτήσεις σε μία μεγάλη ομάδα:

«Δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω 100%, διότι δε ξέρεις τι γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη στο ποδόσφαιρο. Σίγουρο θεωρώ ότι έχω κάνει αρκετές συμμετοχές με τον Πανιώνιο, κλείνω ήδη έξι χρόνια στην ομάδα και ακόμα έχω ένα χρόνο συμβόλαιο. Οπότε το πιο πιθανό είναι να πάω για εφτά, εφόσον δεν έχω τίποτα επίσημο στα χέρια μου. Από εκεί και πέρα είναι πάρα πολλά αυτά τα χρόνια. Δεν είμαι στην ηλικία την 28 ή 29 χρονών για να πω ότι μπορώ να υπογράψω μία ανανέωση πενταετίας με τον Πανιώνιο και να κλείσω την καριέρα μου εκεί.

Είναι βέβαια η ομάδα που με ανέδειξε και το έχω πει χιλιάδες φορές και χαίρομαι που ξεκίνησα απ' αυτό το σύλλογο και εξυπακούεται ότι με βοήθησε πάρα πολύ. Γι 'αυτό και τον διάλεξα και γω, γι' αυτό πιστεύω ότι και άλλα παιδιά πρέπει να το κάνουν αυτό. Από εκεί και πέρα, δεν είναι το θέμα πόσο έτοιμος νιώθω εγώ. Νιώθω έτοιμος να βάλω λίγο πιο ψηλά τον πήχη για μένα, να δουλέψω με ένα τελείως διαφορετικό σύνολο παικτών, να αλλάξω παραστάσεις και σκηνικά. Θέλω να ξεφύγω λίγο από τους στόχους που διεκδικεί ο Πανιώνιος που είναι οι θέσεις του ΟΥΕΦΑ. Να κάνω ίσως κάτι καλύτερο. Και σίγουρα μέσα από μία μεγάλη ομάδα ανοίγει και η πόρτα για την Εθνική Ελλάδας».

Για το ενδιαφέρον και των άλλων μεγάλων ομάδων και το αν έχει κάποια προτίμηση:

«Όχι δεν έχω καμία προτίμηση. Σίγουρα αν ήμουν ελεύθερος θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα. Αλλά δεν είμαι, και δεν έχω ούτως ή άλλως προτίμηση. Ισως τα ποσά που ζητάει και ο πρόεδρος του Πανιωνίου, για τους παίκτες της ομάδας να είναι υπερβολικά για κάποιες άλλες ομάδες που δεν είναι σε θέση να δώσουν αυτά τα χρήματα. Όπως για παράδειγμα είναι η ΑΕΚ που είχε αντιμετωπίσει αρκετά οικονομικά προβλήματα. Είναι και θέμα τάιμινγκ όπως έχω πει πολλές φορές και μάλιστα έχω παρεξηγηθεί απ' τον κόσμο του Πανιωνίου».

Για την παρεξήγηση με τον κόσμο του Πανιωνίου και το αν έχει λυθεί:

«Το θέμα δεν είναι να έχει λυθεί. Από τη στιγμή που εγώ είμαι σωστός με του άλλους και είμαι καλά με τον εαυτό μου, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύει ο κόσμος του Πανιωνίου για μένα. Το σημαντικότερο είναι να είμαι με τον εαυτό μου καλά. Απλά είχα δώσει μία συνέντευξη και μου είχαν κάνει την ίδια ερώτηση και εγώ απάντησα ότι για να γίνει μία μεταγραφή χρειάζεται το κατάλληλο τάιμινγκ. Κάποια εφημερίδα το μετέφρασε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για την μεταγραφή μου, για να φύγω, και έτσι μετά από μία κακή εμφάνιση της ομάδας και δική μου, νομίζω ήταν το παιχνίδι με τον Εργοτέλη στη Νέα Σμύρνη που ήρθαμε 0-0, ξεκίνησαν όλα αυτά».

Για το ότι μπορεί να είναι συμπαίκτης με τον αρχηγό της Εθνικής Βραζιλίας, τον Ζιλμπέρτο Σίλβα:

«Έχω παίξει συμπαίκτης και με ακόμα ένα μεγάλο παίκτη, το Ρεκόμπα. Έχω κληθεί στην Εθνική ανδρών και έχω παίξει σε προπονήσεις και σε φιλικά με πολύ μεγάλους παίκτες Έλληνες. Εχουμε παίκτες Έλληνες που δεν πρέπει να τους μειώνουμε. Σε όποια μεγάλη ομάδα της Ελλάδας να πας θα έχεις δίπλα σου μεγάλα ονόματα. Και μέσα απ' αυτό ανεβαίνει η αξία σου, η απόδοσή σου, είναι τελείως διαφορετικά. Έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου που θα σε βοηθήσει 100%».

Για το αν παίζουν γι αυτόν περισσότερο ρόλο τα χρήματα ή η επαγγελματική πρόκληση που έρχεται μέσα από την ποδοσφαιρική επιλογή:

«Είναι πολύ δύσκολη η ερώτηση που μου κάνετε. Παίζει ρόλο η κατάσταση που θα βρίσκεσαι εκείνη τη στιγμή. Αυτή τη στιγμή, στον Πανιώνιο, μπορώ να πω ότι να μου γίνει μία πρόταση ανανέωσης τα χρήματα θα είναι πάρα πολύ περισσότερα, γιατί μια τέτοια πρόταση σημαίνει ότι θέλει να με κρατήσει η ομάδα. Οπότε θα είναι ένα ποσό πολύ ικανοποιητικό για μένα αλλά αυτή τη στιγμή η αλήθεια είναι ότι δεν κοιτάω το ποσό. Αυτό που θέλω είναι να εξελιχθώ, έχω μπροστά μου αρκετά χρόνια μπάλας ακόμα οπότε, αν όλα πάνε καλά από πλευράς υγείας, δεν θα παίξει ρόλο το οικονομικό».

Για το αν του κάνει πρόταση μία ομάδα που δεν θα καλύπτει τις φιλοδοξίες του και το αν θα παρέμενε έτσι στον Πανιώνιο για έναν ακόμα χρόνο και μετά ελεύθερος θα επέλεγε την επόμενη ομάδα του ο ίδιος:

«Δε νομίζω να το πω αυτό. Νομίζω ότι πλέον στον Πανιώνιο ότι είχα να προσφέρω και να πάρω έχει γίνει. Δε θέλω να το παίξω υπερόπτης και ότι είμαι ο μεγάλος παίκτης και κοιτάω μόνο τον εαυτό μου, γιατί έτσι χαρακτηρίστηκε αυτό. Είναι ότι είμαι 22 χρονών και πρέπει να εξελιχθώ γιατί όπως είπα και πριν έχω αρκετά χρόνια ακόμα μπροστά μου στο ποδόσφαιρο. Μου το λένε και πάρα πολύ ότι ίσως να είναι η πιο σημαντική απόφαση της ζωής μου αυτή, τώρα το καλοκαίρι, αν μου δοθεί η ευκαιρία να φύγω ή όχι».

Για το αν σκέφτεται ότι ο Πανιώνιος θα θελήσει να τον πουλήσει τώρα γιατί αν δε θελήσει να ανανεώσει του χρόνου θα μείνει ελεύθερος:

«Μέχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα σκεφτόμουν μόνο το πρωτάθλημα. Από εκεί και πέρα γι' αυτό υπάρχουν και οι κατάλληλοι άνθρωποι, όπως έχω και γω τον μάνατζέρ μου, που το σκέφτονται παραπάνω. Σίγουρα το σκέφτομαι κι εγώ αλλά από τη στιγμή που υπάρχει ένας τέτοιος άνθρωπος που είναι αρμόδιος σ' αυτά τα θέματα, μπορεί να σε βοηθήσει για να μη σκέφτεσαι αυτά τα θέματα και να μην αποπροσανατολίζεσαι από τους στόχους σου. Τώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα, θα μιλάω με το μάνατζέρ μου και με τον Πανιώνιο και όλα θα περάσουν από το μυαλό μου, τα πάντα».

Για το αν έχει... χτυπήσει ανεπίσημα κάποια ομάδα την πόρτα του:

«Έχω πει στο μάνατζέρ μου να μη μου πει τίποτα, είτε ανεπίσημο είτε όχι. Βέβαια, δεν μπορεί να γράφουν κάτι οι εφημερίδες και να μην ισχύει. Εχω ζητήσει από τον μάνατζέρ μου να μη μου αναφέρει οτιδήποτε ανεπίσημο, αν δεν υπάρχει δηλαδή κάτι στα χέρια της ομάδας ή του ίδιου».

Για τα όσα συνέβησαν φέτος στον Πανιώνιο και αν επηρέασαν την ομάδα:

«Σίγουρα ο κύριος Λίνεν μας έκανε μία ομάδα, μία οικογένεια. Κάποια προβλήματα που συμβαίνουν σε οποιαδήποτε οικογένεια, μπορεί να τη χωρίσουν στη μέση. Αυτό συνέβη και σε μας και επειδή είμαστε αρκετά άτομα δεν χωρίστηκε μόνο στη μέση αλλά σε τρεις τέσσερις ομάδες. Από εκεί και πέρα γίνανε για μένα λάθος χειρισμοί από την αρχή της σεζόν. Ξεκινήσαμε με πάρα πολύ ψηλά τον πήχη. Επρεπε να τον χαμηλώσουμε από την αρχή και να είμαστε προσγειωμένοι. Ίσως αυτό να ήταν που μας άγχωσε, ότι μπήκαμε με τέτοια σιγουριά και δεν το αντέξαμε. Το πληρώσαμε αυτό και ευτυχώς δεν ήταν χειρότερα τα πράγματα φέτος για τον Πανιώνιο».

Για το πως βλέπει τον Φερέρα στον Πανιώνιο, έναν άνθρωπο που τα πήγε περίφημα φέτος στον Πανθρακικό:

«Σίγουρα, τώρα έρχεται σε μία ομάδα με πολύ υψηλότερους στόχους. Μακάρι να βγει ο συγκεκριμένος προπονητής, σαν τον Λίνεν. Με τον Πανθρακικό έχει κάνει πάρα πολύ καλή πορεία. Από τη Β' Εθνική, πρώτη χρονιά στην μεγάλη κατηγορία έχει πραγματικά πολύ καλή παρουσία. Είναι πάρα πολύ καλός, αλλά αν κοιτάξετε και το βιογραφικό του δεν είναι και λίγοι οι σύλλογοι που έχει δουλέψει, και μάλιστα από πολλές χώρες της Ευρώπης. Οπότε πιστεύω ότι είναι μια καλή λύση. Τώρα θα δείξει στην πράξη και όχι στα λόγια που λέμε τώρα».

Για το αν έχει μιλήσει με τον Εστογιανόφ και το τι σκέφτεται να κάνει ο Ουργουανός του χρόνου, την ώρα που όλα δείχνουν ότι ο Ρεκόμπα θα παραμείνει και του χρόνου στον Πανιώνιο:

«Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε μιλήσει. Οπως δε θέλω να με φέρνουν σε δύσκολη θέση διάφοροι που με σταματάνε να με ρωτήσουν για το μέλλον μου, έτσι δε θέλω και γω να φέρνω κάποιον άλλο σε δύσκολη θέση. Δε νομίζω πάντως ότι το θέμα φιλίας μπορεί να τον σταματήσει γιατί ο Εστογιανόφ είναι πολύ πιο μικρός από το Ρεκόμπα και έχει ακόμα χρόνια μπάλας μπροστά του. Και όπως είχα μάθει και γω όταν ήρθε στον Πανιώνιο ήθελε να κάνει μια καλή χρονιά εδώ στην Ελλάδα και αν είχε την ευκαιρία να ξαναφύγει μετά για την Ισπανία θα το έκανε. Έκανε μια πολύ καλή χρονιά. Παρότι την περιμέναμε από τον Ρεκόμπα, τελικά από αλλού μας βγήκε. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν μπορεί μία ομάδα να εξαρτάται μόνο από έναν άνθρωπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: