ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

"Χρειαζόαμστε το κόμσο δίπλα μας"

Σαν παίκτης του Πανιώνιου On Telecoms ο Νέναντ Μάρκοβιτς τίμησε και ίδρωσε την κυανέρυθρη φανέλα. Παρά το γεγονός ότι αγωνίσθηκε μόνο μία σεζόν στην ομάδα, αγαπήθηκε από τους φιλάθλους για το πάθος και την αυταπάρνηση που έδειχνε σε κάθε ματς της ομάδας. Πλέον καλείται να φέρει εις πέρας τη νέα του αποστολή ως προπονητής της ομάδας.
"Είναι μεγάλη μου τιμή να αναλαμβάνω την ομάδα του Πανιώνιος On Telecoms ως προπονητής", δήλωσε ο Νέναντ Μάρκοβιτς λίγα λεπτά μετά την πραγματοποίηση της πρώτης προπόνησης της ομάδας υπό τις οδηγίες του το βράδυ της Πέμπτης. "Ο Πανιώνιος On Telecoms ήταν από τις ομάδες στις οποίες αγωνίσθηκα ως παίκτης αλλά που παράλληλα είχα αξέχαστες εμπειρίες φορώντας τη φανέλα του. Εκανα πολλούς φίλους στον ένα χρόνο παραμονής μου στην ομάδα, ξέρω ότι με αγάπησε ο κόσμος της κάτι που ισχύει και από την πλευρά μου αφού πάντα μου αρέσει να παίζω για τον κόσμο τον οποίο και χρειαζόμαστε δίπλα μας σε κάθε ματς αφού γνωρίζω ότι οι φίλαθλοι της ομάδας αγαπάνε το μπάσκετ. Η επιστροφή μου στην ομάδα από ένα άλλο πόστο, πλέον, δεν μπορεί παρά να με γεμίζει χαρά", πρόσθεσε ο νέος τεχνικός του Πανιώνιος On Telecoms.
Ο Βόσνιος τεχνικός, μιλώντας στο επίσημο site της ομάδας
http://www.panioniosbc.gr/ δεν έκρυψε την επιθυμία του να κοουτσάρει την ομάδα κάτι που θα συμβεί το Σάββατο στο αθηναϊκό ντέρμπι με την ΑΕΚ ενώ υποστήριξε πως δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα επάνω του από την εποχή που έπαιζε μπάσκετ μέχρι τώρα που είναι προπονητής. "Οι φίλαθλοι και ο κόσμος του μπάσκετ ξέρουν πως ήμουν ως παίκτης. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αλλάξει πολύ ως προπονητής. Αντιμετωπίζω πάντα με το ίδιο πάθος έναν αγώνα, είναι αφοσιωμένος στον στόχο μου που είναι πάντα η νίκη και το ίδιο θα κάνω και ως προπονητής του Πανιώνιος On Telecoms".
Οσο για το τι καινούργιο θα παρουσιάσει ο Πανιώνιος On Telecoms υπό τις οδηγίες του ήταν ξεκάθαρος. "Βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον οικείο αφού ξέρω πολύ καλά τις απαιτήσεις του κόσμου της ομάδας. Αυτό που είπα στους παίκτες μου στην πρώτη μας συνάντηση είναι ότι θέλω όλοι τους να είναι αφοσιωμένοι στην ομάδα, στη δουλειά, στην προσπάθεια που θα γίνεται κάθε μέρα. Διαθέτουμε μία νεανική ομάδα κάτι που σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα και στα 40 λεπτά ενός αγώνα να τα δίνουμε όλα στο παρκέ. Θέλω η προσπάθειά μας να μην σταματάει ούτε δευτερόλεπτο. Σίγουρα θέλουμε δουλειά για να μάθουμε ο ένας τον άλλο, όμως είμαι βέβαιος ότι με τη βοήθεια των συνεργατών μου θα βελτιωθούμε όλοι μας".
Ο Νέναντ Μάρκοβιτς πάντως τόνισε πως "με το κοστούμι του προπονητή δεν μπορώ πλέον να κάνω τις... τρέλες που έκανα ως παίκτης. Είμαι πιο ήρεμος στον πάγκο όσον αφορά στις αντιδράσεις μου κατά τη διάρκεια ενός αγώνα γιατί θα πρέπει να έχω μεταδοτικότητα στις οδηγίες μου προς τους παίκτες. Αυτό όμως που δεν έχει αλλάξει είναι η διάθεσή μου για μάχη όσο διαρκεί ένας αγώνας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: