ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Ντικούδης: "Ιστορικός και μεγάλος σύλλογος ο Πανιώνιος"

Ημέρα με... πρωτιές η πρωτομηνιά του Δεκεμβρίου για τον Δήμο Ντικούδη. Η ημέρα που θα κάνει την πρώτη του προπόνηση, που φόρεσε για πρώτη φορά την κυανέρυθρη φανέλα με το Νο19, που έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στο επίσημο site της ομάδας www.panioniosbc.gr. Διαβάστε τι δήλωσε για την επιλογή του να αγωνισθεί στον Πανιώνιο On Telecoms, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του με τους κυανέρυθρους.

- Επιστροφή στην Ελλάδα για μία νέα αρχή με τον Πανιώνιο On Telecoms;
Ντικούδης: "Ηθελα να επιστρέψω στην Ελλάδα. Ηθελα να γυρίσω στο σπίτι μου. Δεν έλλειψα καιρό από το ελληνικό πρωτάθλημα αλλά μου έλλειψαν οι δικοί μου άνθρωποι, η οικογένειά μου, οι φίλοι και οι παρέες μου. Ολους αυτούς ένοιωσα ότι τους είχα ανάγκη το τελευταίο διάστημα όπου πέρασα δύσκολες στιγμές στη Βαλένθια. Είναι σημαντικό σε τέτοιου είδους καταστάσεις να έχεις κοντά σου τους δικούς σου ανθρώπους".

- Και επέλεξες τον Πανιώνιο On Telecoms από άλλες προτάσεις που είχες από διάφορες ευρωπαϊκές ομάδες. Ο λόγος;
Ντικούδης: "Δεν είναι ένας, αλλά πολλοί. Ο πρώτος ήταν πως ήθελα να επιστρέψω στην Ελλάδα όπως προανέφερα. Ο δεύτερος ήταν η πρόταση του Πανιώνιου που είναι ένας μεγάλος, ιστορικός και σοβαρός σύλλογος. Φέτος, δε, η ομάδα, όσο έχω μπορέσει να την παρακολουθήσω, είναι πολύ καλή και το σημαντικότερο βρίσκεται μέσα και στους τρεις στόχους της σεζόν. Κίνητρο για εμένα ήταν φυσικά και η συμμετοχή της ομάδας στην Ευρωλίγκα αλλά και η προοπτική να αγωνισθεί ξανά και τη νέα σεζόν. Θεωρώ ότι ο Πανιώνιος έχει τα φόντα να παραμείνει στις κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας".

-Πως θα σχολίαζες την έως τώρα πορεία της ομάδας στη διοργάνωση;
Ντικούδης: "Τόσο στην Ευρωλίγκα όσο και στην Α1 ο Πανιώνιος έχει έως τώρα εξαιρετική πορεία. Είναι καλά δουλεμένη ομάδα. Αναφορικά στην Ευρωλίγκα θεωρώ ότι η πρόκριση είναι ανοιχή. Μία νίκη μπορεί να σε στείλει στους "16" μία ήττα να σε αφήσει εκτός. Με εξαίρεση την ΤΣΣΚΑ Μόσχας που σχεδόν έχει εξασφαλίσει την πρόκρισή της οι άλλες τρεις θέσεις είναι ανοιχτές και θεωρώ ότι η ομάδα μου έχει τα φόντα να περάσει στη φάση των 16 κάτι που θα είναι τεράστια επιτυχία".

- Είσαι έτοιμος να βοηθήσεις άμεσα τον Πανιώνιο On Telecoms;
Ντικουδης: "Αυτό που θέλω άμεσα είναι να μπω στο κλίμα της ομάδας. Τις δύο τελευταίες εβδομάδες έκανα ατομικές προπονήσεις και μου έχει λείψει το κλίμα της ομάδας. Είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι μου ζητηθεί, να δώσω το 100% των δυνάμεών μου για να νικάμε. Ο Πανιώνιος είναι ήδη μία πολύ καλή ομάδα και στόχος μου είναι να τη βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ να γίνει ακόμη καλύτερη".

Σε ρυθμούς Ρεάλ

Σε ρυθμούς Ρεάλ Μαδρίτης κινείται πλέον ο Πανιώνιος On Telecoms που αφήνει πίσω την άσχημη εμφάνιση και την ήττα στα Τρίκαλα.

Οι κυανέρυθροι προπονήθηκαν τη Δευτέρα μαζί με το νέο απόκτημα της ομάδας, τον Δήμο Ντικούδη σε μία μεγάλης... διάρκειας προπόνηση καθώς πρώτα όλοι είδαν βίντεο τον αγώνα με τα Τρίκαλα όπου ο Αλεκσάνταρ Τριφούνοβιτς επισήμανε τα λάθη που έγιναν κατά τη διάρκειά του και στη συνέχεια μπήκαν στο γήπεδο για την προπόνηση.

Το απόγευμα της Τρίτης 2 Δεκεμβρίου και ώρα 18.00 έως 18.15 οι παίκτες της ομάδας θα μιλήσουν στους εκπροσώπους του Τύπου στο καθιερωμένο media session πριν από κάθε αγώνα της Ευρωλίγκα.

Οσο για την αποστολή της Ρεάλ, αναμένεται στην Ελλάδα στις 16.10 το απόγευμα της Τρίτης και το βράδυ (20.30) της ίδιας μέρας θα προπονηθεί στο γήπεδο του Ελληνικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: