ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Συνένετευξη Ακη Μάκου

Ο Γρηγόρης Μάκος δηλώνει… ξενερωμένος ύστερα από τη νέα επίθεση που δέχθηκε από οπαδούς του Πανιωνίου, μετά το τέλος της ισόπαλης αναμέτρησης με τον Εργοτέλη. «Με αυτά που γίνονται χάνω την όρεξή μου για ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται η επίθεση. Με έχουν επηρεάσει όλα αυτά», τόνισε στον ΝοvaΣΠΟΡ FM 94,6 ο 22χρονος μέσος.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Γρηγόρης Μάκος για:

-Τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του από μερίδα φιλάθλων του Πανιωνίου.

«Να σας πω την αλήθεια, δεν έχω καταλάβει τι συμβαίνει. Δεν έχει έρθει κανένας από αυτούς που με αποδοκιμάζουν να μου μιλήσει με ήρεμο τρόπο και να μου πει τι παράπονο έχουν από μένα αλλά και από τον Γιάννη Μανιάτη που αποδοκιμάστηκε και αυτός. Είμαστε και οι δύο πολλά χρόνια στην ομάδα και δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτή τη συμπεριφορά. Έχουμε προσφέρει πολλά στο σύλλογο. Δύο σερί χρονιές στην Ευρώπη και φέτος πρωταγωνιστούμε και πάλι.

Είμαι πολύ μπερδεμένος με αυτή την κατάσταση. Για να παίζει κάποιος σε μια ομάδα πρέπει να γουστάρει για να έχει κίνητρο.

Μετά από αυτά η όρεξή μου έχει αρχίσει να φεύγει και ο υγιής κόσμος του Πανιωνίου το καταλαβαίνει και ίσως αυτό να φταίει για την απόδοσή μου.

Είναι σαν μια φλόγα που έχει αρχίσει να σβήνει, δεν ξέρω ποιοι είναι και δεν με ενδιαφέρει, αλλά μου δείχνουν ότι δεν θέλουν να μείνω στην ομάδα.

Εγώ προσωπικά έχω βγει τρεις φορές από το γήπεδο με συνοδεία σεκιούριτι. Η τελευταία φορά ήταν πιο επικίνδυνη και έτυχε να βγούμε μαζί με τον Γιάννη και έγινε ό,τι έγινε. Απλά το τελευταίο περιστατικό ήταν μεγαλύτερης επικινδυνότητας επειδή ήταν περισσότερος κόσμος.

Φέτος έχουμε περάσει πάρα πολλά και νομίζω ότι ο κόσμος τα έχει μαζέψει όλα μαζί και αντιδρά με αυτό τον τρόπο.

Προσωπικά τα νεύρα μου είναι πολλά και σε άσχημο βαθμό και με αυτό τον τρόπο χαλάω την άποψη του κόσμου για μένα. Όμως με επηρεάζουν οι επιθέσεις από μερίδα του κόσμου. Είμαι 22 χρονών, με πολλές ευθύνες για έναν τόσο μεγάλο σύλλογο»

-Το ενδεχόμενο μεταγραφής του

«Είναι κακό ένας νέος παίκτης να έχει όνειρα και να θέλει να παίξει σε μεγαλύτερη ομάδα; Ποτέ δεν έχω πει ότι θέλω να φύγω. Μεταφράσανε κάποιες εφημερίδες, έπειτα από μια συνέντευξή μου στον NovaΣΠΟΡ FM, ότι θέλω να φύγω. Απλά είχα πει ότι είναι το σωστό timing».

-Το συμβόλαιό του και τη συνέχεια της σεζόν

«Ακόμα δεν έχω μιλήσει με κανέναν για ανανέωση του συμβολαίου μου, ίσως με καλέσει ο κ. Τσακίρης σύντομα. Τώρα αν σκέφτονται κάτι άλλο δεν το γνωρίζω.

Είμαι παίκτης του Πανιωνίου, έχουμε πολλά παιχνίδια ακόμα και πρέπει να κυνηγήσουμε το κύπελλο. Θα συνεχίσω να προσπαθώ για την ομάδα»

Δεν υπάρχουν σχόλια: