ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

"Κυανέρυθρη" η Γκοτζή

Η ενίσχυση του μπασκετικού Πανιωνίου συνεχίζεται. Την πολλά υποσχόμενη Αναστασία Γκοτζή, βασικό playmaker της Εθνικής Νέων Γυναικών, απέκτησε το Γυναικείο τμήμα Μπάσκετ του Ιστορικού, με ελεύθερη μεταγραφή από την ομάδα του Αστέρα Εξαρχείων.
Η Αναστασία, γεννημένη το 1987, έρχεται να ολοκληρώσει το ρόστερ των ελληνίδων παικτριών της ομάδας και αναμένεται να δώσει σημαντική βοήθεια στη δύσκολη αποστολή που θα έχει ο Πανιώνιος σε Ελλάδα και Ευρώπη.
"Η μεταγραφή μου στον Πανιωνιο απότελεί το σημαντικότερο βήμα στην καριέρα μου. Έρχομαι σε έναν σύλλογο που λειτουργεί με επαγγελματισμό και μπορεί να καλύψει τις προσδοκίες μου. Είμαι περήφανη που θα φορέσω τη φανέλα του ιστορικότερου συλλόγου της χώρας και είμαι έτοιμη να ανταποκριθώ στην πρόκληση αυτή. Ο στόχος μου σε προσωπικό επίπεδο συνδέεται άμεσα με τους στόχους της ομάδας. " δήλωσε η Αναστασία Γκοτζή με την υπογραφή του συμβολαίου της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: