ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Για την πρόσληψη του Γιώργου Παράσχου

Για να ξεκαθαρίζω τη θέση μου σιγά σιγά , εγώ αυτόν τον προπονητή θα τον στηρίξω (όπως και τους προκατόχους του) για δυο λόγους:


1) Επειδή είναι προπονητής της ομάδα μου!

2) Επειδή θεωρώ ότι η επίθεση που του γίνεται από δω μέσα είναι παντελώς ΑΔΙΚΗ, τουλάχιστον για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που υφίσταται! Την αδικία εγώ σαν Πανιώνιος την έχω βιώσει πολύ καλά και ένα από τα πολλά που μου χει διδάξει αυτή η ομάδα είναι να παίρνω το μέρος του αδικημένου. Στην προκειμένη περίπτωση ο αδικημένος για μένα είναι ο Παράσχος.(πάντα για την χρονική στιγμή που μιλάμε) και γι αυτό θα έχει την στήριξη μου και από δω αλλά και στο γήπεδο.

Μπορεί να μην είναι super προπονητής ο Παράσχος . Γεγονός όμως είναι ότι όπου δούλεψε όλοι κάνουν λόγο για "σοβαρό" άνθρωπο. Αν κάποιοι θεωρούν ότι ένας "σοβαρός" άνθρωπος δεν αξίζει να δουλέψει με την ομάδα μας , τότε προφανώς δεν θεωρούν την ομάδα σοβαρή! Είναι δικαίωμα τους βέβαια , αλλά ας μην έχουν την απαίτηση να μας βλέπει ο υπόλοιπος κόσμος σοβαρά.

Τις ομάδες που δούλεψε και απέτυχε, όπως ισχυρίζονται κάποιοι από δω μέσα, τις έχετε σε μεγάλη υπόληψη? Νομίζω πως όχι!

Μάλιστα , πάντα θεωρούσαμε αυτονόητο ότι θα τις κερδίζαμε και όταν δεν γινόταν αυτό αλίμονο μας! Εδώ 3 μας είχε πετάξει ο όφη στη Ν. Σμύρνη και κάναμε λαϊκά δικαστήρια !

Από κει και έπειτα πιστεύετε ότι αυτές οι ομάδες δεν πήγαν καλά στο πρωτάθλημα εξαιτίας του Παράσχου ή μήπως εξαιτίας του ρόστερ τους και των διοικήσεων τους?


Θα μου πει βέβαια κάποιος , ότι για το ροστερ φέρει ευθύνη και ο προπονητής!

Όχι πάντα θ απαντήσω! Πχ για το ροστερ του Πανιώνιου φέτος είτε θεωρείται καλό είτε όχι δεν φέρει ευθύνη ο Παράσχος. Αυτός καλείται απλά να διαχειριστεί το υπάρχον ροστερ διαφορετικά απ ότι ο προκάτοχος του.

Από πότε το τι κάνει κάποιος πχ στον Ατρόμητο αποτελεί κριτήριο για το τι θα κάνει σε μας? Τι τρόπος σκέψης είναι αυτός?


Παράδειγμα, εγώ θεωρώ τον Λινεν έναν από τους καλύτερους προπονητές που έχουν περάσει από την ομάδα μας. Στη Μόναχο όμως ΑΠΕΤΥΧΕ!!! Τι σημαίνει αυτό, ότι πρέπει να τον βγάλω άχρηστο τώρα?

Τέλος , αυτά που άκουω για τη "φάτσα" του το "μουστάκι" του κοκ , θεωρώ ότι ξεπερνάνε τα όρια της γραφικότητας! Αυτός που είναι Πανιώνιος πρέπει να πληρει κάποιες προϋποθέσεις εμφάνισης? Να βάλουμε τότε στα avatar τις φωτογραφίες μας για να κρίνουμε ποιοι "δείχνουν" Πανιώνιοι και ποιοι όχι και μετά να τους κρίνουμε!! Πx spacelord είσαι γαβροφατσα δεν κανείς για οπαδός του Πανιώνιου. Προτείνω μάλιστα να βάλουμε και face control στο γήπεδο!!

-Ξέρετε κύριε(α) , δυστυχώς η φάτσα σας και το ντύσιμο σας δεν σας επιτρέπει να εισέλθετε στις κερκίδες του σταδίου! Ακυρώστε το εισιτήριο σας παρακαλώ...

spacelord Από το Forum www.panionios.net

Σχόλιο "Κ.Ν.": Συμφωνώ απολύτως με την άποψη του Spacelord....


Δεν υπάρχουν σχόλια: