ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 23 Μαΐου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΦΑΝΟΥΡΗ ΓΟΥΝΔΟΥΛΑΚΗ: «Είμαι φίλαθλος του Πανιωνίου»

Είναι από τα καλύτερα παιδιά που φόρεσαν την «κυανέρυθρη» φανέλα. Εχει... φανατικούς οπαδούς, αλλά και κάποιους (!!!) επικριτές. Φέτος θα φορέσει τη φανέλα του Πανιωνίου για έβδομη συνεχόμενη σεζόν. Ο καλός στρατιώτης Φανούρης Γουνδουλάκης ανοίγει τη καρδιά του στον «Π.Κ.» και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την εφημερίδα μας. Γιατί ο Φανούρης μιλάει σπάνια στον Τύπο και κάθε συνέντευξη του είναι σημαντική. «Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω σ’ αυτή την ομάδα. Εχω περάσει και κακές και καλές στιγμές. Κρατώ τις καλές. Και προχωράω. Θέλω να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Πανιώνιο. Οταν περνάς δύσκολες στιγμές σίγουρα δένεσαι με την ομάδα, με τους ανθρώπους τους οπαδούς. Αγαπάω την ομάδα, μου έχει προσφέρει πολλά. Είμαι φίλαθλος του Πανιωνίου», δηλώνει αρχικά ο Φανούρης στον «Πανιώνιο Κόσμο».

- Τον Δεκέμβριο του 2003 η μεταγραφή σου από την Καλαμάτα στον Πανιώνιο ήταν έκπληξη καθώς σε διεκδικούσαν κι’ άλλες ισχυρότερες ομάδες. Οταν ερχόσουν στον Πανιώνιο πίστευες ότι θα μείνεις τόσα χρόνια;

«Οταν είσαι μικρός πάντα ονειρεύεσαι, θέλεις κάτι πολύ μεγάλο. Πρέπει να δείχνει στο γήπεδο τι αξίζεις. Αυτό θα φανεί στο τέλος της καριέρας μου γιατί ότι αξίζουμε παίρνουμε. Ο Πανιώνιος μου έχει προσφέρει πολλά, αν του χρόνου μου δοθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες θα προσφέρω αυτά που θέλω».

- Ποιοι είναι οι στόχοι ενός παίκτη του Πανιωνίου

«Τα δυο προηγούμενα χρόνια βγήκαμε στην Ευρώπη. Αυτό θα κυνηγήσουμε και φέτος. Ομως πρώτα απ’ όλα πρέπει να σταθεροποιηθείς στις υψηλές θέσεις για να κοιτάξεις πιο ψηλά. Το πρωτάθλημα είναι δύσκολο να το κατακτήσεις. Χρειάζεται χρόνο. Για το κύπελλο, συνέχεια λέμε ότι είμαστε ομάδα το κυπέλλου, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν το δείχνουμε. Πιστεύω ότι είναι μέσα στις δυνατότητες μας να κατακτήσουμε το κύπελλο. Ελπίζω ότι του χρόνου θα είμαστε πιο σοβαροί και θα το διεκδικήσουμε».

- Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν και η καλύτερη. Η ομάδα έδειξε ένα αρνητικό πρόσωπο. Ποια είναι η γνώμη σου;

«Οταν ξεκινάς με στόχο να βγεις στην Ευρώπη και στο τέλος παλεύεις για να σωθείς τότε σίγουρα είναι μια αποτυχημένη χρονιά. «Ολοι πρέπει να δούμε τα λάθη μας, να κάνουμε την αυτοκριτική μας για να μην κάνουμε τα ίδια λάθη. Η χρονιά που πέρασε πρέπει να είναι παράδειγμα προς αποφυγή για όλους μας. Πιστεύω ότι χειρότερα δεν μπορούμε να πάμε. Πρέπει να είναι οδηγός για να αποφύγουμε τα λάθη τη νέα σεζόν».

- Τι έφταιξε και «στράβωσε» η χρονιά;

«Το κλίμα στα αποδυτήρια δεν ήταν τόσο καλό, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Βέβαια αυτό ήταν κάπου φυσιολογικό γιατί είμασταν παρά πολλοί ποδοσφαιριστές στην ομάδα. Πιστεύω ότι με την μείωση του ρόστερ όλα θα είναι καλύτερα τα πράγματα μέσα στα αποδυτήρια».

- Προσωπικά πως ήταν η χρονιά;

«Ξεκίνησα με την εγχείρηση. Δεν με βοήθησαν οι πολλές αλλαγές προπονητών. Ηταν μια κακή χρονιά και για μένα. Βέβαια δεν μου δόθηκαν οι ευκαιρίες που δόθηκαν σε άλλους ποδοσφαιριστές. Πάντως όσες φορές αγωνίστηκα προσπάθησα να δικαιώσω τον προπονητή μου. Εδωσα τον καλύτερό μου εαυτό».

- Φέτος την φανέλα του Πανιωνίου φόρεσε ο Αλβαρο Ρεκόμπα. Τι έχεις να πεις;

«Εχω πολύ καλή άποψη για τον Ρεκόμπα. Σαν ποδοσφαιριστής δεν θα μιλήσω εγώ. Τι να πω εξάλλου; 10 χρόνια αγωνίστηκε σε πολύ ψηλό επίπεδο. Σαν χαρακτήρας ήταν πολύ καλός και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα στην ομάδα. Και από είναι προς τιμήν του. Σίγουρα μας βοήθησε πολύ. Μαθαίνεις πολλά κυρίως για την νοοτροπία που πρέπει να έχεις. Μόνος του ένας ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα. Χρειάζεται ομαδική δουλειά για να φέρει επιτυχίες μια ομάδα».

-Πάμε στη νέα χρονιά. Νέος προπονητής ο Εμίλι Φερέρα. Θέλω ένα πρώτο σχόλιο.

«Πιστεύω ότι ο κ. Φερέρα είναι ευθύς άνθρωπος και ότι έχει να πει στο λεει στα ίσα και είναι σημαντικό. Εχει τρομερή όρεξη για δουλειά. Σε συνάρτηση με τον πρόεδρο που αγαπάει την ομάδα και είναι πάντα κοντά και με την δουλειά των ποδοσφαιριστών πιστεύω ότι θα έχουμε μια επιτυχημένη χρονιά.

- Ποιος είναι ο καλύτερός σου φίλος;

« Από τους παίκτες που δεν αγωνίζονται πλέον στην ομάδα ο Νίκος Σπυρόπουλος είναι ο καλύτερος μου φίλος. Αρχικά είχαμε τυπικές σχέσεις στις εθνικές ομάδες, αλλά η φιλία δυνάμωσε στον Πανιώνιο. Για μένα είναι ο καλύτερος αριστερός μπακ και μπορεί να κάνει μεγαλύτερη καριέρα και εκτός Ελλάδος. Από τα παιδιά που είναι στην ομάδα φιλικές σχέσεις έχω με τον Βαγγέλη Κουτσόπουλο, τον Τζαβέλλα, τον Σκούφαλη. Βέβαια με όλα τα παιδιά της ομάδας έχω καλή σχέση. Οταν είσαι στην Ελλάδα θέλεις να υπάρχει ελληνικό στοιχείο στην ομάδα. Αν ο ξένος είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής και καλός χαρακτήρας δεν υπάρχει πρόβλημα. Εξάλλου οι ξένοι έχουν πει για το καλό και οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στον Πανιώνιο».

- Από τους ξένους παίκτες που αγωνίστηκαν στην ομάδα ποιους ξεχωρίζεις;

«Ο Ντάριο Φερνάντεζ μ’ αρεσε πάρα πολύ. Εξαιρετικός χαρακτήρας. Ο Λουτσιάνο μας είχε βοηθήσει πάρα πολύ. Και βέβαια ο Ρεκόμπα ο οποίος με το όνομα του έδωσε αίγλη στον σύλλογο».

- Για τον κόσμο του Πανιωνίου τι έχεις να πείς;

«Οταν είχαμε επιτυχίες ήταν κοντά μας. Και φέτος όποτε τον χρειαστήκαμε μας βοήθησε, αν και στις δύσκολες στιγμές ο κόσμος πρέπει να δείχνει την αγάπή του. Οχι να φωνάζει το όνομα κάποιου ποδοσφαιριστή , αλλά το όνομα της ομάδας για να μας βοήθησει. Αυτό βέβαια δεν αφορά την πλειοψηφία των οπαδών μας, αλλά ένα κομμάτι».

- Και τη νέα χρονιά θα αγωνίζεσαι στον Πανιώνιο. Θα υπογράψεις και επέκταση για μετά το 2010 που τελειώνει το συμβόλαιο σου;

«Είχαμε συνάντηση και με τον προπονητή και τον πρόεδρο. Ο κ.Φερέρα ήταν ευθύς απέναντί μου. Θέλω να δουλέψω μαζί του και αυτός θέλει. Ελπίζω να τον δικαιώσω με την απόδοσή μου μέσα στο γήπεδο. Πρώτα απ’ όλα θέλω να έχουμε υγεία. Κίνητρο για επέκταση αυτή την στιγμή δεν έχω. Αυτό που θέλω είναι να αφήσω πίσω μου τη κακή χρονιά. Να κάνω μια καλή χρονιά, γιατί έχω πολύ όρεξη για μπάλα. Είμαι στην καλύτερη ηλικία. Δεν σκέφτομαι ούτε συμβόλαιο, ούτε τίποτα. Σκέφτομαι μόνο να παίξω καλά και να βοηθήσω την ομάδα».

- Αλήθεια σε ποια θέση σ’ αρέσει να αγωνίζεσαι;

«Μ’ αρέσει να παίζω πίσω από τους επιθετικούς. Μ’ αρέσει να είμαι κοντά στη περιοχή. Πάντως δεν έχω πρόβλημα να παίζω στα άκρα. Οπου μου πει ο προπονητής θα παίξω δεν έχω πρόβλημα. Μια χρονιά είχα αγωνιστεί και δεξί μπακ».

Ο Φανούρης Γουνδουλάκης θα συμπληρώσει φέτος επτά χρόνια με το «20» στη πλάτη. Για έξη μήνες «παλιότερος» είναι ο Ακης Μάκος, καθώς ο Φανούρης ήρθε στη Νέα Σμύρνη το Δεκέμβρη του 2003, ενώ ο Ακης ήδη από το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς είχε φορέσει τα «κυανέρυθρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: