ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Ρεκόμπα: "Ο τελευταίος μου σταθμός"

Το νέο τεύχος του περιοδικού "Top Scorer" φιλοξενεί τη συνέντευξη των δύο Ουρουγουανών άσων του Πανιωνίου, του Αλβάρο Ρεκόμπα και του Φαμπιάν Εστογιάνοφ, που μίλησαν για τη ζωή τους στην Αθήνα, το παρελθόν και το μέλλον τους. "Ο Πανιώνιος θα είναι ο τελευταίος μου σταθμός στην Ευρώπη" δήλωσε ο πρώτος.

-Πως αποφασίσατε να έρθετε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Πανιωνίου;

Ρεκόμπα: "Μετά από έντεκα χρόνια στην Ιταλία ήθελα να πάω σε μια άλλη χώρα για να γνωρίσω νέες εμπειρίες και να δω νέα πράγματα. Ο Πανιώνιος μου φάνηκε ως μια καλή περίπτωση δεδομένου πως στην ομάδα έπαιζε τότε και ο Λάμπρος (σ.σ. ο Χούτος ντε), ο οποίος είναι ένας καλός μου φίλος".
Εστογιανόφ: "Όλα έγιναν ξαφνικά. Κυρίως, μπορώ να πω, ότι ήρθα στον Πανιώνιο λόγω του Αλβάρο. Γνωριζόμασταν από την Εθνική Ουρουγουάης, είχαμε καλές σχέσεις και ήθελα κάποια στιγμή να συνεργαστούμε σε μια ομάδα".

-Έχετε μετανιώσει για την επιλογή σας;

Ρεκόμπα: "Σε όλες τις ομάδες υπάρχουν καλές και κακές στιγμές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Έτσι και στον Πανιώνιο. Γενικά, πάντως, δεν έχω μετανιώσει που επέλεξα μετά το Καμπιονάτο να έρθω στο ελληνικό πρωτάθλημα και να αγωνιστώ στον Πανιώνιο".
Εστογιανόφ: "Συμφωνώ με τον Αλβάρο. Παντού υπάρχουν καλές και άσχημες στιγμές. Ο Πανιώνιος είναι μια καλή και οργανωμένη ομάδα, που χαίρεσαι να παίζεις για εκείνη".

-Σε ποια ηλικία ξεκινήσατε το ποδόσφαιρο και αποφασίσατε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με αυτό το σπορ;
Ρεκόμπα: "Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο σε ηλικία τεσσάρων ετών, όταν πήγα σε μια ομάδα με τον αδερφό μου. Από τα 13 ως τα 16 μου χρόνια ήμουν στην ομάδα νέων ενός συλλόγου. Μετά το νερό μπήκε στο αυλάκι και ακολούθησα μια καλή καριέρα".
Εστογιανόφ: "Στα πέντε μου χρόνια με πήγε ο παππούς μου σε μια ομάδα. Επαγγελματίας έγινα στα 17 μου".

-Τι ονειρεύεστε για το μέλλον της καριέρας σας;
Εστογιανόφ: "Θέλω να συνεχίσω να βελτιώνομαι συνεχώς ως άνθρωπος και ως παίκτης. Πρέπει να είμαι ευγνώμων από τα όσα μου έχει προσφέρει ως τώρα το ποδόσφαιρο… Θέλω να έχω την υγειά μου και από εκεί και πέρα ό,τι είναι να έρθει, ας έρθει».
Ρεκόμπα: "Ήρθα στην Ελλάδα για να ζήσω μια νέα εμπειρία. Ο Πανιώνιος θα είναι –εκτός απροόπτου- ο τελευταίος μου σταθμός στην Ευρώπη. Μάλλον θα επιστρέψω στην πατρίδα μου ώστε να χαλαρώσω και να παίζω για την πλάκα μου. Έπαιξα 10-15 γεμάτα χρόνια επαγγελματικό ποδόσφαιρο και πληρώθηκα καλά για αυτό. Είμαι ευχαριστημένος από τα όσα έχω κάνει τόσα χρόνια".

-Πως σας φαίνεται το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος;
Ρεκόμπα: "Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι άκρως ανταγωνιστικό, αν και ξεχωρίζουν δύο, το πολύ τρεις ομάδες που το κερδίζει μία η μία και μία η άλλη. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ομάδες που ξεχωρίζουν. Έτσι κι εδώ. Πάντως, το επίπεδο σε γενικές γραμμές είναι υψηλό".
Εστογιανόφ: "Η άποψή μου είναι ίδια με του Αλβάρο. Το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος είναι υψηλό, αν και ο Ολυμπιακός (κυρίως) και ο Παναθηναϊκός ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και κατακτούν τους τίτλους. Και είναι κάτι λογικό, αφού η διαφορά των μπάτζετ τους σε σχέση με τους υπόλοιπους είναι μεγάλη".

-Με τι ασχολείστε στον ελεύθερό σας χρόνο;

Ρεκόμπα: "Αγαπημένο μου χόμπι είναι το ψάρεμα, όπου πηγαίνω με τον Λόλο στον ελεύθερό μας χρόνο. Πάμε με τα καλάμια μας στην Βάρη και τη Γλυφάδα και περνάμε αρκετές ώρες. Επίσης, όταν είμαι σπίτι μου αρέσει να παίζω play station και συγκεκριμένα pro".
Εστογιανόφ: "Όπως είπε κι ο Αλβάρο πηγαίνουμε συχνά για ψάρεμα. Μια φορά, μάλιστα, είχα πιάσει ένα μεγάλο χταπόδι. Τότε ο “Τσίνο” μου πήρε το καλάμι για να δείξει ότι το έπιασε αυτός. Μάλιστα το μαγειρέψαμε και το φάγαμε μετά. Ήταν καταπληκτικό. Από εκεί και πέρα μου αρέσει να μένω σπίτι παίζοντας pro ή βλέποντας ταινίες στο dvd".

-Η ελληνική κουζίνα πως σας φαίνεται;
Ρεκόμπα: "Αισθάνθηκα μεγάλη έκπληξη μόλις γνώρισα την ελληνική κουζίνα. Είναι εξαιρετική και μοιάζει αρκετά με την κουζίνα της Ουρουγουάης αφού έχει ως βάση της το καλό κρέας. Μου αρέσει πολύ".
Εστογιάνοφ: "Η ελληνική κουζίνα είναι πολύ καλή. Περισσότερο απ’ όλα τα φαγητά, όμως μου αρέσει το σουβλάκι. Ο γύρος με απ’ όλα. Με τζατζίκι, με κρεμμύδι, με πατάτες... Είναι τρομερό!».

-Ποια είναι η αγαπημένη σας ευρωπαϊκή ομάδα;
Ρεκόμπα: "Φυσικά η Ίντερ... Έπαιξα πολλά χρόνια σε αυτή την ομάδα και την έχω αγαπήσει".
Εστογιανόφ: "Η αγαπημένη μου ομάδα είναι η Μπαρτσελόνα. Παίζει εκπληκτικό ποδόσφαιρο".

-Θα συμβουλεύατε ένα νέο παιδί να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο; Αξίζει τον κόπο;
Εστογιανόφ: "Καλό θα είναι πέρα από τη μπάλα να σπουδάσει κάτι ώστε να έχει μια γερή βάση. Αλλά το προτείνω ανεπιφύλακτα. Το να παίζεις ποδόσφαιρο επαγγελματικά είναι κάτι το απίστευτο που αν κανείς δεν παίξει δεν μπορεί να το καταλάβει. Έχω ζήσει τρομερές εμπειρίες, ειδικά με την Εθνική Ομάδα".
Ρεκόμπα: "Σίγουρα θα το πρότεινα. Στη χώρα μου, την Ουρουγουάη, το ποδόσφαιρο είναι το βασικότερο άθλημα. Το πιο αγαπητό. Αν γίνεις ποδοσφαιριστής και παίξεις στην Εθνική είσαι είδωλο για όλους. Το ποδόσφαιρο, όμως, δεν θα πρέπει να είναι προορισμός της ζωής ενός ανθρώπου. Πολλοί αφήνουν πολλά σημαντικά πράγματα για τη μπάλα, αλλά θα πρέπει να έχουν πάντα μια εναλλακτική λύση. Μια βάση. Διότι όσο καλός και να είσαι στο ποδόσφαιρο κανείς δεν σου εγγυάται πως θα κάνεις καριέρα. Μπορεί να προκύψει κάποια κακοτοπιά, οπότε επιβάλλεται να έχεις μια βάση".

-Παιδάκια έχετε;

Ρεκόμπα: "Έχω δύο παιδάκια, ένα γιο πέντε ετών και μια κόρη οκτώ ετών".
Εστογιανόφ: "Εγώ λέω να κάνω ένα σε κανά-δυο ώρες (γέλια). Πλάκα κάνω... Είμαι μικρός ακόμη".

-Κύριε Ρεκόμπα θα θέλατε ο γιος σας να γίνει ποδοσφαιριστής;

Ρεκόμπα: "Ναι, γιατί όχι; Επειδή, απ’ ό,τι βλέπω του αρέσει το ποδόσφαιρο και είναι μάλιστα και πολύ καλός, νομίζω πως είναι αρκετά πιθανό να γίνει ποδοσφαιριστής. Τώρα πηγαίνει σε μια ομάδα εκεί στη Γλυφάδα, όπου μένουμε και ξεχωρίζει".

-Για το τέλος, θα θέλατε να πείτε κάτι στα παιδιά που θέλουν να σας μοιάσουν κάνοντας μεγάλη καριέρα στο ποδόσφαιρο;

Εστογιανόφ: "Να διασκεδάζουν και να μην σκέφτονται το μέλλον. Το λέω και για το ποδόσφαιρο, αλλά και για τη ζωή γενικότερα... Εγώ, για παράδειγμα, ούτε που κατάλαβα πως ήρθα στην Ελλάδα. Δεν το σκέφτηκα καν. Και δεν έχασα. Να κάνουν λοιπόν αυτό που λέει η καρδιά τους".
Ρεκόμπα: "Το ποδόσφαιρο έχει εμπορευματοποιηθεί στις ημέρες μας και τα παιδιά πιέζονται πολύ κυρίως από τους γονείς τους για το καλύτερο ακόμη κι όταν αυτά δεν θέλουν ή δεν μπορούν. Εξάλλου, κανείς δεν ξέρει από πριν που θα φτάσει. Η τύχη και οι επιλογές ενός παίκτη παίζουν μεγάλο ρόλο στην καριέρα του".

Δεν υπάρχουν σχόλια: