ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Υπέγραψε ο Κούκετς

Για τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα φοράει την κυανέρυθρη φανέλα ο Νταβόρ Κούκετς αφού υπέγραψε σήμερα συμβόλαιο συνεργασίας με λήξη την 31η Δεκεμβρίου 2012.
Ο διεθνής με την Εθνική Ομάδα Ελπίδων της Κροατίας (8 συμμετοχές) αγωνίζεται στο αριστερό άκρο της μεσαίας γραμμής. Είναι είκοσιδύο ετών (γεν. 16/03/86) και έχει ύψος 1,77μ. Την φετινή αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται με το νούμερο 41 στη πλάτη.
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Νταβόρ δήλωσε στο
http://www.panionios.gr/ :
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος που θα συνεχίσω την ποδοσφαιρική μου σταδιοδρομία στον Πανιώνιο. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος της οικογένειας του Πανιωνίου, της πιο ιστορικής Ελληνικής ομάδας. Υπόσχομαι στη διοίκηση και στους φιλάθλους της ομάδας ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό μέσα στον αγωνιστικό χώρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: