ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Ηττα στο Αλεξάνδρειο...

Ασχημο ποδαρικό στο 2009 έκανε ο Πανιώνιος On Telecoms που γνωρισε βαριά ήττα στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο από τον Αρη με 71-59 . Οι κυανέρυθροι πάλεψαν ουσιαστικά μέχρι τα μισά της δεύτερης περιόδου όταν και προηγηθηκαν για τελευταία φορά στο σκορ αφού στη συνέχεια ο Αρης ήταν κυρίαρχος στο παρκέ. Τα δεκάλεπτα: 16-13, 38-30, 56-49, 71-59

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ON TELECOMS: Ξανθόπουλος 5 (1), Ζορόσκι 13 (1), Γεωργαλής 4, Ντικούδης 11, Καλαμπόκης 1, Μάιλς 5, Ραίτσεβιτς, Μπάξτερ 16, Κένταλ 2, Γιαννούλης 2

Οι δηλώσεις του Αλ. Τριφούνοβιτς

Ο προπονητής του Πανιώνιος On Telecoms Αλεκσάνταρ Τριφούνοβιτς δήλωσε: "Πιστεύω ότι ο Άρης κέρδισε δίκαια το σημερινό παιχνίδι αλλά από την άλλη δεν μπορώ να έχω παράπονο από την προσπάθεια των παικτών μου σήμερα αφού έπαιξαν με δύναμη. Είχαμε μόλις 8 προσπάθειες για τρίποντο. Μπορεί να μην είμαι προπονητής που να μου αρέσει οι παίκτες μου να σουτάρουν τρίποντα αλλά δείχνει ότι είχαμε επιθετικό πρόβλημα με εξαίρεση τον Ζορόσκι. Οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να μπουν στον ρυθμό του παιχνιδιού. Επίσης μας στοίχισαν τα καθοριστικά τρίποντα του Άρη με τους Μπάρλο, Σέκουλιτς και Κλαρκ που του έδωσαν μεγάλη ώθηση. Αν δεν έμπαιναν αυτά τα σουτ το σκορ στο ημίχρονο θα ήταν πιο κλειστό. Το παιχνίδι ωστόσο ανήκει στο χθες και κοιτάμε μπροστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: