ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Δήλωση Φαμπιάν Εστογιανόφ

«Θα ήθελα να πω σε όλους τους φίλους του Πανιωνίου πως όλα όσα δήλωσα λίγες μέρες πριν στην εφημερίδα του συλλόγου, είναι πέρα για πέρα αληθινά. Επιθυμία μου ήταν και είναι να παραμείνω στην πλατεία, δυστυχώς όμως οι συγκυρίες τα έφεραν αλλιώς. Σκεπτόμενος λογικά και έχοντας γνώση της οικονομικής κατάστασης του Πανιωνίου, ο δανεισμός μου στην Peñarol είναι μια καλή λύση ώστε να μην επιβαρυνθεί κι άλλο ο προϋπολογισμός της ομάδας.

Σήμερα ήμουν παρών στο γήπεδο και ομολογώ ότι δεν υπάρχει κάτι πιο συγκινητικό από το να ακούς τον κόσμο να φωνάζει το όνομά σου. Δε θα ξεχάσω ποτέ την αγάπη και την εκτίμηση που μου δείξατε αυτά τα δύο χρόνια. Πραγματικά σας ευχαριστώ! Για τη νέα αγωνιστική περίοδο, εύχομαι καλό ξεκίνημα στην «Πανιωνάρα» και ελπίζω η πορεία της αυτή τη σεζόν να είναι ακόμα καλύτερη από την περσινή. Σας αποχαιρετώ με τις καλύτερες αναμνήσεις και εύχομαι καλή αντάμωση σε ένα χρόνο. Επιθυμώ οι δηλώσεις μου αυτές να δημοσιευθούν στα φόρουμ των φίλων της ομάδας". FABIAN ESTOYANOFF

Δεν υπάρχουν σχόλια: