ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Δήλωση Φαμπιάν Εστογιανόφ

Ο Φαμπιάν Εστογιάνοφ στέλνει το δικό του μήνυμα στους φίλους του «Ιστορικού». Εκ των αγαπημένων παιδιών των φιλάθλων, ο «Λόλο» δηλώνει έτοιμος και ανυπόμονος να ξεκινήσει προετοιμασία με τον Πανιώνιο. Ο Ουρουγουανός άσος του Πανιωνίου δήλωσε στο panionios.gr: «Δε φαντάζεστε πόση διάθεση έχω να πάρω μια μπάλα και να αρχίσω να παίζω. Επίσης, δε φαντάζεστε την αγάπη και το σεβασμό που έχω για όλους εσάς, τους φιλάθλους, τη διοίκηση, τους εργαζόμενους, όλον τον κόσμο του Πανιωνίου. Πάντα μου φέρεστε με πολλή αγάπη και θα ήθελε να παραμείνω στην ομάδα για πολύ καιρό ακόμα. Όσο για τον τραυματισμό μου, δόξα το Θεό, είμαι πολύ καλά και προπονούμαι για να είμαι 100% έτοιμος για την προετοιμασία. Από την Ουρουγουάη στέλνω πολλούς χαιρετισμούς σε όλους σας. Τα λέμε σύντομα στην Ελλάδα».

Από τη μεριά της διοίκησης και του τεχνικού τημ οι δηλώσεις του «Λόλο» έγιναν δεκτές με ικανοποίηση. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από όσα δήλωσε ο Φαμπιάν, όσο και από την πορεία της υγείας του, η οποία όπως ο ίδιος λέει έχει αποκατασταθεί πλήρως. Θα χαρούμε αν τον έχουμε το συντομότερο δυνατό κοντά μας, έτσι ώστε να εκτιμήσουμε και εμείς την κατάσταση του και επίσης να γνωριστεί με το νέο προπονητή του. Εμείς τον θεωρούμε αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας. Γι αυτό εξάλλου του είχαμε ζητήσει πρόσφατα να επιστρέψει και νωρίτερα στην Ελλάδα. Τον περιμένουμε όσο γίνεται πιο σύντομα στην Αθήνα» τόνιζαν κύκλοι της κυανέρυθρης ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: