ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Εβαλντ Λίνεν: "Χρειαζόμαστε το νέο γήπεδο και θα το κάνουμε"

Ο Εβαλντ Λίνεν στην παρέμβαση που έκανε στη μεγάλη συγκέντρωση του Πανιώνιου ανέφερε χαρακτηριστικά: "Θα πρέπει να μιλήσω στα αγγλικά, αλλά έχω καλό μεταφραστή. Έχουν ειπωθεί όλα τα επιχειρήματα. Ήμουν για διακοπές στη Γερμανία όταν και πήρα ένα μήνυμα από τον πρόεδρο, που έλεγε ότι είναι η χειρότερη στιγμή που ζω ως πρόεδρος και ως Πανιώνιος. Από εκείνη τη στιγμή χάλασαν οι διακοπές μου. Να είμαι ειλικρινής, είμαι Γερμανός και όχι Έλληνας , και αν ήμουν κι εγώ πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής, θα φώναζα και θα ούρλιαζα για να γίνει το έργο. Θα χρησιμοποιήσω μία λέξη που λέω συχνά και δεν αρέσει στον Τσακίρη. Είναι γελοίο(δήλωσε στα ελληνικά προς έκπληξη όλων). Είδα τους δύο τομείς του έργου. Το πρώτο για το Νέα Σμύρνη, τους ανθρώπους, την ποιότητα ζωής . Και το να έρχεσαι σε αντίθεση το θεωρώ απαράδεκτο. Ο 2ος τομέας, το γήπεδο, θα μας δώσει νέες πιθανότητες, να μεγαλώσουμε ως σύλλογος, ώστε να παλέψουμε με τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Σας λέω ότι με το διπλάσιο μπάτζετ θα καταφέρουμε να κρατήσουμε τους παίκτες μας και να φτιάξουμε καλύτερη ομάδα. Δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα τα καταφέρουμε, αλλά χωρίς το γήπεδο, σίγουρα. Το ποδόσφαιρο είναι ψυχαγωγία και στον κόσμο αξίζει καλύτερη ποιότητα, τόνισε και έκλεισε την ομιλία του μιλώντας άπταιστα ελληνικά.... Χρειαζόμαστε το νέο γήπεδο και θα το κάνουμε. Πάμε όλοι μαζί για το νέο γήπεδο".

Ισ. Κούβελος: "Ποιος θέλει να πληρώνει ο πολίτης;"

Πριν από τον προπονητή των Νεοσμυρνιωτών, μίλησε ένας από τους κορυφαίους αθλητικούς παράγοντες της χώρας και γνωστός για την αγάπη του για τον Πανιώνιο, ο Ισίδωρος Κούβελος: "Μπράβο στον Κώστα Τσακίρη που είναι άνθρωπος με όραμα. Τι δεν θέλει ο Δήμος; Ζούμε στο 2007 και όχι στο 1950. Να γίνει ένα γήπεδο χωρίς εμπορικά καταστήματα, ένα γήπεδο τι; Να πληρώνει ο δημότης, ο Ελληνας φορολογούμενος. Να προχωρήσουμε με το υπάρχον σχέδιο, για το καλό όλων μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: