ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

"Ανανέωσε" ο Φανούρης, αποκτήθηκε ο Σκούφαλης

Ο Φανούρης Γουνδουλάκης υπέγραψε σήμερα νέο συμβόλαιο με την ΠΑΕ Πανιώνιος το οποίο λήγει στις 30 Ιουνίου 2010. Σε δηλώσεις του στο http://www.panionios.gr/ τόνισε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο. Παρότι είχα μία πολύ καλή σεζόν, δεν έχω προσφέρει ακόμα αυτά που θέλω και μπορώ. Σίγουρα, η διοικητική ηρεμία που μας παρέχει ο κ. Τσακίρης όπως και η παρουσία του κ. Λίνεν στον πάγκο, είναι τα καλύτερα εφόδια για να έχουμε ακόμα μία επιτυχημένη χρονιά. Βεβαίως η επόμενη αγωνιστική χρονιά θα είναι ακόμα πιο δύσκολη. Όλοι οι ποδοσφαιριστές έχουμε μεγάλες προσδοκίες αλλά και μεγαλύτερες ευθύνες. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ και με την βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε".

"Κυανέρυθρος" και ο Σκούφαλης...

Η ΠΑΕ Πανιώνιος ανακοινώνει την απόκτηση του Μανόλη Σκούφαλη. Το συμβόλαιο συνεργασίας είναι διάρκειας τριών (3) ετών. Με έκδηλη την ικανοποίηση του μετά την υπογραφή των συμβολαίων, ο Μανόλης δήλωσε στο http://www.panionios.gr/: "Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στον Πανιώνιο. Ο Πανιώνιος καλύπτει τους στόχους μου και για εμένα είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Το γεγονός ότι θα συναντήσω πολλούς φίλους μέσα στα αποδυτήρια, θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ γρηγορότερα. Με σκληρή δουλειά μέσα στους αγωνιστικούς χώρους, θα προσπαθήσω να δικαιώσω τους κ.κ. Τσακίρη και Λίνεν που με εμπιστεύτηκαν. Ο Πανιώνιος γνωρίζω ότι έχει χιλιάδες φιλάθλους που βρίσκονται πάντα στο πλευρό του. Εγώ θα ήθελα κάθε Κυριακή να πολλαπλασιάζονται και μαζί - ομάδα και φίλαθλοι - να πετύχουμε τους στόχους που η Διοίκηση έχει θέσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: