ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Συνέντευξη Μπόσκο Μπάλαμπαν

«Στόχος μου είναι να κάνω ότι καλύτερο μπορώ, να σκοράρω πολλά γκολ αλλά να δώσω και πολλές ασίστ, γενικά θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βρίσκουμε τον δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα. Το πιο σημαντικό είναι να παλέψουμε για τις θέσεις που οδηγούν στην Ευρώπη την επόμενη σεζόν και ακόμα πιο σημαντικό να είμαστε υγιείς για να καταφέρουμε όλα τα παραπάνω». Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον διεθνή Κροάτη επιθετικό Μπόσκο Μπάλαμπαν ο οποίος τα επόμενα τρία χρόνια θα αγωνίζεται στην Ελλάδα με τη φανέλα του Πανιωνίου.
Ο Κροάτης στράικερ στη συνέντευξη που παρεχώρησε στην εβδομαδιαία εφημερίδα «Πανιώνιος Κόσμος» αναφέρθηκε και στον συμπαίκτη του Αλβαρο Ρεκόμπα λέγοντας: «Ξέρω πολύ καλά τον Ρεκόμπα, το σπίτι μου είναι κοντά στην Ιταλία. Έχω δει πολλά παιχνίδια που αγωνίστηκε όσο βρισκόταν στην Ίντερ, τον έχω παρακολουθήσει επίσης και στην Εθνική Ουρουγουάης. Είναι ένας παίκτης παγκόσμιας κλάσης και γνωστός στο ευρύτερο κοινό για την αξία του. Πιστεύω ότι θα έχουμε μια άψογη συνεργασία περιμένω να τον γνωρίσω καλύτερα μέσα από τις προπονήσεις».
Στο ερώτημα αν προτιμά να σκοράρει ή να δίνει ασίστ ο Μπόσκο ανέφερε: «Και τα δύο είναι εξίσου ωραία. Σίγουρα μου αρέσει πιο πολύ να σκοράρω αλλά και η ασίστ είναι εξίσου σημαντική όσο και το να πετυχαίνεις ένα τέρμα. Η ασίστ είναι η ολοκλήρωση του σεβασμού και της μη-ατομισμού εφόσον ο συμπαίκτης μου βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση από εμένα».
Ο Μπάλαμπαν τόνισε ότι για την μεταγραφή του στον Πανιώνιο έπαιξε ρόλο η παρουσία του Εμίλιο Φερέρα. «Είχα ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμα με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ αλλά μίλησα με τον πρόεδρο του συλλόγου και βρήκαμε λύση ώστε να μείνω ελεύθερος. Παράλληλα μίλαγα και με τον τεχνικό του Πανιωνίου, Εμίλο Φερέρα που τον είχα προπονητή στην Μπρίζ, μου είπε ότι ενδιαφέρεται να έρθω στην ομάδα, μιλήσαμε πάνω σε αυτό το ενδεχόμενο και τελικά καταλήξαμε σε συμφωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: