ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Κάρλος Καστελιόνε: «Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό»

Οι «κυανέρυθροι» έχουν κλείσει τον αρχηγό της Αρσεναλ Σαραντί, Κάρλος Καστελιόνε, ο οποίος έδωσε αποκλειστικά στον «ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΟΣΜΟ» την πρώτη συνέντευξη σε ελληνικό έντυπο. Ο Αργεντινός μέσος δεν αρνήθηκε να μιλήσει λέγοντας ότι απομένουν κάποιες λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή, ενώ εξέφρασε την επιθυμία να κατακτήσει έναν τίτλο με τη νέα του ομάδα, όπως έκανε με την Αρσεναλ Σαραντί το 2007.

Η πρώτη μας ερώτηση αφορούσε σε ποιο σημείο βρίσκονται οι επαφές με τον Πανιώνιο, και ο ίδιος ουσιαστικά επιβεβαίωσε την ύπαρξη συμφωνίας με τους Νεοσμυρνιώτες. «Ναι, έχω συμφωνήσει σε όλα με τον Πανιώνιο και πλέον απομένει μόνο να έρθω στην Ελλάδα», δήλωσε αρχικά ο Καστελιόνε για να προσθέσει στη συνέχεια: «Το πότε θα φτάσω στη χώρα σας δεν είναι ακόμα γνωστό. Αυτό εξαρτάται από την Αρσεναλ Σαραντί. Το πρωτάθλημα τελειώνει σε ένα μήνα και δεν ξέρω αν θα μου επιτρέψει η ομάδα να αποχωρήσω τόσο νωρίς».

Για το τι ξέρει για τη νέα του, όπως όλα δείχνουν, ομάδα του ανέφερε: «Δεν ήξερα πολλά πράγματα όταν έμαθα για το ενδιαφέρον. Στη συνέχεια μίλησα με τους Αργεντίνους που αγωνίζονται στην Ελλάδα για να μάθω πληροφορίες για τον Πανιώνιο. Μίλησα με τον Νταμόντε που αγωνίζεται στον Αστέρα Τρίπολης και μου είπε ότι ο Πανιώνιος πρωταγωνιστεί κάθε χρόνο και αγωνίζεται σε κάθε αγώνα για τη νίκη, κάτι που με χαροποίησε, γιατί σκέφτηκα ότι έρχομαι σε μία πολύ καλή ομάδα».

Επειδή στην Ελλάδα δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα για τον Καστελιόνε αλλά και για την Αρσεναλ Σαραντί, ο ίδιος ο 28χρονος άσος ανέφερε. «Η θέση μου είναι αυτή του αριστερού ακραίου, αλλά στην ομάδα έχω αγωνιστεί και σε αυτή του μέσου».

Με την Αρσεναλ Σαραντί ο Καστελιόνε είχε κατακτήσει ως αρχηγός μάλιστα, το Κόπα Σουνταμερικάνα, και ο ίδιος ελπίζει ότι κάτι ανάλογο θα συμβεί και στην Ελλάδα. «Μακάρι αυτό που πέτυχα με την Αρσεναλ Σαραντί το 2007 να το πετύχω και στην Ελλάδα και στον Πανιώνιο. Εδώ είχαμε κατακτήσει το Κόπα Σουνταμερικάνα, ενώ κανείς δεν μας υπολόγιζε. Ελπίζω και στην Ελλάδα να έχω την ίδια επιτυχία».

Τέλος, για το αν θα ήθελε να δώσει μία υπόσχεση στον «κυανέρυθρο» κόσμο ο ίδιος δεν ήθελε να πει πολλά. «Δεν μου αρέσει να λέω λόγια. Προτιμώ να δείχνω στο γήπεδο τις δυνατότητες μου. Αυτό που έχω να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Θοδωρής ΒΑΣΙΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: