ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Ο Αλβαρο Ρεκόμπα στον "Πανιώνιο Κόσμο"


O Αλβαρο Ρεκόμπα μίλησε στον "Πανιώνιο κόσμο" μετά την παραμονή του στον Πανιώνιο και μεταξύ άλλων τόνισε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στον Πανιώνιο. Η χρονιά που τελείωσε δεν ήταν η καλύτερη για μένα, αλλά τη νέα σεζόν θα είμαι πολύ καλύτερος. Θα δώσω τα πάντα για την ομάδα», ήταν τα πρώτα του λόγια λίγα 24άωρα μετά την ανακοίνωση του Κωνσταντίνου Τσακίρη ότι ο Ρεκόμπα θα μείνει στην ομάδα μας.

- Τι μέτρησε στην απόφαση σου να συνεχίσεις στον Πανιώνιο;

«Η αγάπη του κόσμου είναι για μένα κάτι πολύ σημαντικό. Μου δίνει αυτοπεποίθηση. Η απόφαση του προέδρου, ο οποίος θέλει να κάνει καλύτερη την ομάδα. Και φυσικά η ομάδα με την οποία είμαι πλέον δεμένος. Πιστεύω ότι φέτος θα δείτε έναν πολύ καλύτερο Ρεκόμπα. Πέρυσι ήρθα μετά το τέλος της προετοιμασίας, είχα προβλήματα. Φέτος όμως θα δουλέψω από την αρχή, θα είμαι στη προετοιμασία και πιστεύω ότι θα προσφέρω αυτά που ξέρω και μπορώ».

-Υπήρξαν προτάσεις από άλλες ομάδες;

«Ναι υπήρξαν ελληνικές ομάδας που μίλησαν μαζί μου. Ισχυρές ομάδες. Ομως ο σεβασμός που είχα στο πρόσωπο του προέδρου, αλλά και η αγάπη του κόσμου με οδήγησαν στην απόφαση να συνεχίσω στον Πανιώνιο. Πέρυσι δεν πήγα καλά. Δεν είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα μου στο γήπεδο. Φέτος έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου να βοηθήσω ώστε να πάει η ομάδα ψηλά. Είναι πλέον προσωπικό στοίχημα η επιτυχία του Πανιωνίου».

-Μετά την Ιντερ, ο Πανιώνιος είναι η ομάδα που θα αγωνιστείς 2η σεζόν. Πως αισθάνεσαι;

«Είναι πολύ ωραία εδώ. Είμαι σε μια στιγμή της καριέρας μου, που αν δεν είμαι πολύ καλά σ’ ένα μέρος έχω την επιλογή της αποχώρησης. Το ότι παρέμεινα στον Πανιώνιο και την Ελλάδα λεει πάρα πολλά. Εκανα αυτό που πραγματικά ήθελα. Ολοι γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα και τον πανιώνιο με έφερε ένας φίλος μου, ο Λάμπρος και η αγάπη του προέδρου για τον πανιώνιο. Αυτά τα δυο πράγματα με έκαναν να έρθω στην Ελλάδα. Πολύ απλά οι λόγοι ισχύουν και συνεχίζω στον Πανιώνιο. Εχω όρεξη για μπάλα. Ολοι θέλουμε να βελτιώσουμε τα πράγματα, έχουμε έναν πολύ καλό προπονητή. Είναι όλα θετικά».

-Η ομάδα έχει νέο προπονητή τον Εμίλιο Φερέρα. Εχεις μιλήσει μαζί του;

«Μίλησα με τον προπονητή πριν από λίγο καιρό. Και αυτός ήθελε να λυθεί γρήγορα το θέμα για να ξέρει τι θα κάνει. Τώρα είναι πιο ήρεμος. Βλέπετε είναι καινούργιος στην ομάδα. Πέρυσι ήρθα μετά την προετοιμασία και ο προπονητής είχε κάνει τα πλάνα του. Ηταν όλα έτοιμα. Τώρα με το νέο προπονητή θα γίνουν όλα από την αρχή. Θα φτιάξουμε την ομάδα στη προετοιμασία, εγώ θα είμαι παρών από την πρώτη μέρα και όλα πιστεύω θα κυλήσουν καλύτερα. Ο κ. Φερέρα έκανε πολύ καλή δουλειά στον Πανθρακικό πέρυσι και πιστεύω ότι είναι και γι’ αυτόν μια πρόκληση να συνεχίσει τη καλή δουλειά και να πάει ψηλότερα με τον Πανιώνιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: