ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2006

Συνέντευξη Ράφικ Τζιμπούρ


Ο Ρέφικ Τζιμπούρ με τη σειρά του, έδειξε πολύ ευχαριστημένος με τη μετακίνησή του στον Πανιώνιο και υπογράμμισε ότι θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό προκειμένου να πετύχει η ομάδα του τους στόχους που έχει θέσει. Ο πρώην παίκτης του Ατρομήτου και νυν του Πανιωνίου παρά το γεγονός ότι δοκιμάστηκε και από την Γουότφορντ αφήνοντας μάλιστα πολύ καλές εντυπώσεις, δεν μπόρεσε να πάρει μεταγραφή για να αγωνιστεί στην Πρέμιερ Λιγκ. Πάντως όλα αυτά φαίνεται πως τα έχει αφήσει στο παρελθόν και είναι αποφασισμένος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα.

Πέρασες δύσκολες στιγμές αυτούς τους τέσσερις μήνες;

«Δεν μπορώ να πω ότι ήταν δύσκολες. Απλά μου έλειψε το ποδόσφαιρο τόσους μήνες. Εγώ θέλω να παίζω. Μπορώ να πω πάντως ότι μου έκανε και καλό, γιατί είχα χρόνο να σκεφτώ κάποια πράγματα για τον εαυτό μου και για το μέλλον μου».

Έχεις ξεχάσει όσα πέρασες;

«Ποτέ δεν ξεχνάς, αλλά δεν είναι σημαντικό πια για μένα. Δε με νοιάζει πια. Το μόνο που σκέφτομαι αυτήν τη χρονική στιγμή είναι ο Πανιώνιος και πώς θα μπορέσω να προσφέρω στη νέα μου ομάδα».

Τι ξέρεις για τον Πανιώνιο;

«Ξέρω ότι πρόκειται για τον πρώτο σύλλογο στην Ελλάδα. Έχει ιδρυθεί πολύ παλιά. Έχει αρκετούς νέους παίκτες, αρκετές φιλοδοξίες και βρίσκεται σε μία καλή θέση μετά το τέλος του πρώτου γύρου».

Προσωπικοί σου στόχοι;

«Θέλω να βοηθήσω τον Πανιώνιο να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει. Πρώτα πρέπει να μείνουμε στην κατηγορία και μετά θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο. Εγώ, από τη μεριά μου, θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».

Συνέντευξη στην "SportDay"

Δεν υπάρχουν σχόλια: