ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2006

Για όσα συνέβησαν μετά το ματς με την Ξάνθη...

Τα "Κ.Ν." σχετικά με τα θλιβερά, ενδοπανιώνια, γεγονότα που διαδραματίσθηκαν μετά τη λήξη του αγώνα κυπέλλου με την Ξάνθη, δημοσιεύουν το κείμενο του Κ. Ζερβού ("πρώτη" δημοσίευση στο Φόρουμ) με το οποίο ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Να τι γράφει: "Λοιπόν και εγώ στη 2 πάω και έχω έρθει από την 7. Και κοντεύω τα 40. Τα σημερινά γεγονότα τα θεωρώ απαράδεκτα. Το αν θέλει κάποιος να γιουχάρει είναι καθαρό δικαίωμα του. Το να έχει καταστεναχωρεθεί με, και, αυτή την εμφάνιση είναι απόλυτα λογικό. Το να του λέει ο άλλος ότι θέλει τον Μπέο επειδή φωνάζει εκνευρισμένος το θεωρώ τρέλα. Το να λενε άτομα βάζελο και για την μάνα αδελφή και βλάχο τον Μανιάτη το θεωρώ εξωφρενικό. Το να μου την πέφτουν όμως 10 κανίβαλοι και να με γρονθοκοπούν επειδή από τσαντίλα γιουχάριζα το θεωρώ οπισθοδρόμιση στην εποχή του κακού από την αναποδη όμως. Πήραμε εξουσία και κάνουμε ότι θέλουμε και γίναμε μπράβοι στην θέση του. Ντροπή απίστευτη. Δεν μιλάω για μένα αφού ούτε γιουχάρω, δεν είναι στον χαρακτήρα μου, ούτε βέβαια βρίζω μανάδες παικτών πόσο μάλλον δικών μας. Περιέγραψα σε συντομία το τι είδαν τα μάτια μου. Και επιχειρήματα όπως εμείς πάμε παντού εσείς κάτσε στον καναπέ σας δεν τα δέχομαι. Περιέγραψα πως ήρθα στην 2 από την 7 και την 5. Πρίν από όλα όμως ήρθαμε από την 3 του Αγίου Ανδρέα. Πήγαμε και παίξαμε ξύλο στην Πάτρα με την ομάδα του μεγάλου Δαβουρλή. Μας κυνήγησαν και μας πετροβόλησαν δεκάδες φορές εντός και εκτός Αττικής χωρίς συνοδεία αστυνομίας, ούτε ξεχωριστής κερκίδας. Ζήσαμε εκείνο το απίστευτο ντού των οριτζινάλων και το νικήσαμε αλλά δαρθήκαμε κι όλας. Κανένας δε θα μου λεει τι να πώ και πως στον Πανιώνιο ούτε θα μου διδάξει Πανιωνίτιδα, και εγω σε κανένα μεγαλύτερο τουλάχιστον, λίγος σεβασμός δε βλάπτει. Ας φτάσει εδω που είμαι και βλέπουμε. Έναν έναν θα σας τα ψάλω στο μπάσκετ γιατί υπάρχει κίνδυνος από νταήδες ορισμένοι να χαρακτηριστείτε έμμισθοι υπάλληλοι του νέου προέδρου και δεν είναι και αλήθεια. Και όταν μιλάνε και άλλοι να ακούνε μερικοί όχι μόνο να βρίζουν και να κωφεύουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: