ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...

«ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ»! O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ONLINE... στη διεύθυνση pan-ola.blogspot.com


Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Μάκος μέχρι το 2010

Η Π.Α.Ε Πανιώνιος ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γρηγόρη Μάκο έως τον Ιούνιο του 2010. Ο Γρηγόρης, μιλώντας αποκλειστικά στο pgss.gr, τόνισε: " Είμαι πολύ χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου η διοίκηση του Πανιωνίου και θεωρώ πως η ανανέωση του συμβολαίου μου θα είναι η αρχή για ακόμα καλύτερες ημέρες που μας περιμένουν. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα να πάει ακόμα πιο ψηλά στο πρωτάθλημα και φυσικά να περάσουμε στους ομίλους του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Είναι τιμή μου να αγωνίζομαι στη πιο ιστορική ομάδα της Ελλάδας, ομάδα που με ανέδειξε και έχω βαθιά ριζωμένη στη καρδιά μου. Καλώ το κόσμο του Πανιώνιού να σταθεί δίπλα μας και όλοι μαζί ενωμένοι, να πετύχουμε τους ψηλούς στόχους της ομάδας"

Δεν υπάρχουν σχόλια: